kapitola 7- podcenili jsme ji

153 9 1
                                    

Tato kapitola je věnovaná AmyKlu z stálou podporu a čtení.

1.září

Help, I lost myself again
But I remember you
Don't come back, it won't end well
But I wish you'd tell me too

Our love is six feet under
I can't help but.....

Vypla jsem budík. Ale nejradši bych ho hodila o zeď, ale je to můj mobil. Včera jsme s Kate byly venku do osmy a pak jsme šly k nám do postele jsem se dostala asi v jedenáct v noci. A teď mám vstávat v 7:00 ráno. Zívla jsem a dál ležela v postely a koukala do stropu. Najednou se rozletěli dveře a do pokoje vlítl Matt.,,vstávta první den školy" odhrnul závěsy a já si na oči dala polštář kvůli ostrému slunci. ,,né" zaskučela jsem. On ze mě strhl deku a já po něm hodila polštář. On ho obratně chtytil.,,proč?" Zvedla jsem se z postele a mířila do koupelny.,,nemáš ponocovat" slyšela jsem ještě Matta za dveřmi a pak už jen bouchnutí dveří. Oblékla jsem si......

A vydala se dolů

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A vydala se dolů. Tam jsem si do igelitky tašky naházela potřebné sešity. A do černé kabelky hodila penál a mobil. Vzala jsem si croasan a šla do haly tam jsem si do kabelky přihodila ještě klíče a peněženku. Matt už čekal u dveří. Oba dva jsme vyšli ven a nastoupili do limuzíny. Tjomas nás odvezl k té nejhorší budově na světě. A to je střední škola. Jsem dost nervózní nový lidé a navíc ještě to s tím že nikdo o mě nevěděl. Nikdo nevěděl že otec má dceru. Matt mě varoval takže jsem ješté víc nervózní. Neuklidnila mě ani Kate kterou jsme cestou vyzvedli. Bojím se taky Seleny a její party.
Do reality jsem se vrátila až mdyž si vedle mě sedl Seb.,,buď v klidu to bude dobrý" drkl do mě. Já nejsem schpná slova tak jsem jen kývla hlavou.

A je to tady dojeli jsme k hudební střední škole. Všichni kdo uviděli limuzíny zpozorněli. Není totiž normální že k obyčejné střední škole přijede dlouhá černá limuzuna kterou jezdí hvězdy. První vystoupil Seb a pak já hned mě oslepilo světlo z foťáku protože se okolo limuzíny seběhly novináři. Všichni studeni sedící či stojíci před školou kulili oči. Když jsme kolem několika skupinek prošly ignorujíc otázky novinářu zaslechla jsem jak si něco šuškají.,,to je Ashley Carten" ,,ona s námi bude chodit do školy" ,,vypadá hezky" ,,sluší jí to" ozývalo se kolem mě. Naše skupinka došla ke škole. Kde na nás už čekala Evie. Seb mě vzal kolem ramen.,,dobrý?" Zeptal se.,,jo" vešly jsme dovnitř. První pohled co se na mě podíval byl žarlivý a nenávistný. Patřil Seleně. Zachvíli se na mě otočili dva kluci kteří u ní stály. A zachvíli i dvě blondcky.,,ach né to je Meghan, Rachel, Nash a cože..." vykulil oči Matt.,,ten podrazák." Zaostřila jsem an posledního kluka a poznala.,,Sam" řekal Kate. Šly jsme do třídy pro prváky. Sedly jsme si do lavic ke mě si sedla Kate. Za nás Matt a Seb. A před nás Evie. Zachvíli si o lavici vedle nás sedl i Aaron. Dlouho jsem ho neviděla byl na nějaké dovče.,,ahoj" usmál se na nás.
Zazvonilo a do třídy vešel učitel.,,dobrý den děri já jsem profesor Fillip Thomasen a budu vás mít na zpěv" usmál se.,,teď každý řekne své jméno kolik mu je a p!r věcí o sobě"

Když to došlo ke mě stoupla jsem si a začala.,,já se jmenuji Ashley Lilian Carten je mi 16 let. Sem do LA jsem se přistěhovala nedávno. Pocházím z Londýna a zbožňuji zpěv." Posadila jsem se za velkého potlesku. Zazvonilo a my si šly sednout ven. ,,ahoj já jsem Leonie podepíšeš se mi" přiběhla k nám jedna dívenka kteroh jsem zahlédla v naší třídé.,,jistě" řekla jsem bez úsměvu. Podepsala jsem se jí na papír.

Na dalších dvou hodinách nám pan Thomasen dal rozvrhy a provedl po škole. Po škole Matt se Sebem utekly na basketbalový trénink. A já šla ven čekat na Kate a limuzínu. Najednou se u mě objevila Selena a její parta. Schdili mi věci na zem.,,ty děvko nebudeš sahat na Seba je ti to jasný" zapuštěla jedna z blondýnek.,,jsi jen obyčejná coura co mi ničí život a za to budeš pikat" chtěla mi vrazit facku Selena ale něčí ruka ji chytila.,,slečno tohle až se doví vaše matka nebude natšená" poznala jsem hlas našeho šoféra Thomase.,,cc ty my nebudeš vyhrožovat" odcekla mu Selena.,,budu teď běžte pokud vím máte ještě hodinu" upozornil jí. Když Selena odešla přiběhla k nám Kate. ,,jedeme ne" řekl už vesele Thomas. ,,co se stalo?" Ptala se Kate. Já se ale otočila na Thoma.,,děkuji Thome" řekla jsem klidně.,,není za co slečno a teď už si na sedněte."
Doma jsem vše řekal Kate a ta se hrozně naštvala. Takže jsem ji musela uklidnit. Nakonec jsme se shodli na tom že se podíváme na Následníky. A tak jsem si užila další odpoledne s Kate.

•ZTRACENÁ•[KOREKCE]Kde žijí příběhy. Začni objevovat