kapitola 27- nový začátek

76 5 0
                                    

Vzbudilo mě pohlazení po tváři.,,Ashley vstávej" usmál se na mne Matt. Povzdechla jsem si. On je tak milí a starostlivý. Dřív jsem si myslela že to je proto že mě považuje za sestru. Jenže on mě celou tu dobu miloval.,,Ashley..." vykoktal mé jméno. Pohlédla jsem mu do očí.,,mám ótazku co mě....už nějakou dobu tíží?" Řekl koktavě a s obavami v hlase.,,ano?" Řekla jsem.,,to co...to co jsi psala v dopise je..je pravda?" Koktal. Rychle jsem si vybavila celý ten dopis. Psala jsem tam že ho miluju ale nebyla jsem si jistá vím že ho miluju ale bojím se že mé city ochabnou a já ublížím dalšímu člověku a to já nechci. Je pravda ale že s Mattem je to něco jiného. Vždy když se mne dotkne projede mnou elektřina. A citím se šťastná. Lehce jsem kývla hlavou ale potom jsem dodala.,,Matte ale ty víš že tohle nejde, jsme skoro sourozenci naši rodiče jsou spolu. Nikdy by se tohle nedalo dotáhnout někam dál" v očích jsem měla slzy. Vyrušil nás křik.,,co...co se děje?" Zeptala jsem se Matta.,,takhle se hádali už před tím než jsi přijela. To jejich vztah jde do kytek. Hádají se a né jednou uvažovali že by se rozešli ale žili by jsme po spolu jako přátelé" ozvala se rána. Vymotala jsem se z peřiny a i přes protesty Matta se vydala dolů. Na gauči tam seděl můj táta a plakal.,,tati?" Objala jsem ho.,,holčičko moje" brečel mi do ramene a já ho jen držela.,,co se stalo?" Zeptala jsem se.,,roze...rozešli jsme se" vykoktal.
Když přestal brečet tak jsem se odtáhla.,,tati to nevadí život jde dál. A ty se nesmíš otáčet nad minulostí. Pokud vám láska byla souzena dáte se zase dohromady. Všechno bude dobřý jen musíš bojovat. Nedělej stejné chyby jako já" usmála jsem se na něj. ,,děkuju ti Ashley" usmály jsme se oba. Já jsem přešla do kuchyně kde jsem udělala toasty a kakao a vše dala na tác. Nechala jsem taťku ať si to promyslí a sama se vydala najít Matta i mi dva máme co řešit. Vešla jsem do pokoje a posadila se na postel Matt tam ležel a koukal do stropu.,,Matte snídaně" usmála jsem se. On se na mě podíval a hned popadl jeden toust.,,koukám že jsi pořád žrout" ušklíbla jsem se. ,,to odvoláš" ,,a proč bych měla" ušklíbla jsem se.,,jsi největší žrout na světě" on odendal tác se snídaní a začal mě lechtat.,,odvoláš to?" Zeptal se ale smál se pořád. Samozřejmě že jsem se smála taky ale proto proto že mě lechtal měla jsem chuť mu jednu střelit.,,dob....ře..od...vo..lá...vám...to" snažila jsem se něco říct mezi smìchem. Lehtání ustalo. Matt se skláněl nade mnou a já se strácela v jeho očích. Byly tak nádherné. Měli barvu ořišků a čokolády. Měl jako vždy v nich jiskřičky štěstí. A lásku vyděla jsem tam lásku. Můj pohled spadl k jeho rtům. Byly plné a já nevím proč jsem je toužila ochutnat. On se ke mne sehnul a pomalu se přibližoval. Když chyběl jen centimetr nevydržela jsem to a políbila jsem ho. Z prvu ho to vyvedlo z míri ale potom začal spolupracovat a tak začala třetí světová mezi našimi jazyk. V břiše se mi rozprsklo snad milion motýlků a celím tělem mi proudila enregie. Přála jsem si aby tahle chvíle nikdy neskončila. Ale všechno hezké jednou skončí. Protože nám došel ten drahocený kyslík musely jsme ať chtě nebo nechtě odtáhnout. Dýchala jsem zhlunoka a nadále hleděla do těch jeho úžasných očí. V tu chvíli jsem pochopila že mé srdce si ukradl on. Spravil veškeré rány a ukradl ho.

,,MILUJU TĚ"

•ZTRACENÁ•[KOREKCE]Kde žijí příběhy. Začni objevovat