kapitola 23-name unknown😂

85 5 0
                                    

Došla jsem pomalu domů a všem řekla co se stalo. Katie u nás dnes spí a jsem ráda že tu semnou je. Stojí přimě pořád byla tu vždy od té doby co jsem ji potkala tu byla vždy. Postavila mě vždy na nohy a já mohla začít znovu a dělat nové kroky. Řekla jsem jí jak se cítím vysvětlila jí co se stalo před únosem. A co se stalo teď a v tom snu. Řekla jsem ji co k němu citím teď a co před tím. Řekal jsem jí co se změnilo. Ona celou dobu poslouchala a pak mě objala. Objala mě a držela dlouho ale bylo to to jediné co jsem potřebovala. Aby tu pro mě těch pár týdnů byla. Těch pár týdnů školy. Ano blížil se konec. Já se vše musela doučit ale neměla jsem problém. Dohnala jsem ostatní jak se hnámkama tak později i fyzycky. Zachvíli už nebylo vidět že by se něci stalo. Z venku jsem byla úplně v pořádku až na malé jizvy které už skoro nebyly bidět. Ale srdce, srdce to jsem v pořádku neměla. Bylo roztříštěné. Ani nevím proč. Ten rozchod se Sebem ale byl správná věc jen bych ho nechávala žìt se lží že ho miluju když to gak není. Ale i přesto ten rozchod měl malý podík na roztříštěném srdci. Bylo ale mnoho lidí kteří to srdce nebo nějakoh část zpravili třeba Evie. Ano odpustila jsem ji a ona je moje druhá nejlepší kámoška drží mě a já ji.

15.květen
Dnes je patnáctý květen čili už to je měsíc od rozchodu mě a Seba. Oba jsme se z toho dostaly ale já mám na krku stále další břemena ale jdu dál a ty břemena pomalu odpadávají ale všechny rány a břemena schodí až jeden člověk o kterém ani nevím že to on je ten pravý...... jenomže já se toho bojím. Schovávám své pocity a naivně si myslím že je to jen blbost ale to předbíháme zpět do dnešního dne.

Matt

Vzbudil mě můj budík a jako vždy jsem vylezl z postele a vydal se vedle. Jak jsem čekal tak Ashley spala. Chvíli jsem se díval na její nevinou tvár. Je tak milá a všem pomáhá a bůh ji takhle potrestal. Povzdechl jsem si když jsem hnovu ze zdola uslyšel matku a otce Ashley jak se hádají. Hadali se už před příjezdem Ashley pak to na chvíli ustalo a začalo znova myslím že se brzy rozejdou. Ale bojím se jak by to pak vzala Ashley. Za tu dobh si mojí matku oblíbila a považuje ji jako za svou.

Přešel jsem opatrně k ní a pojladil jí.,,Ashley vstávej musíme do školy" ona se zavrtěla otevřela svá krásná smaragdová očka.,,jo" řekla a pomalu se zvedla. ,,můžu?" Zeptal jsem se pochopila to. A tak jsem si sedl když zakývala hlavoj. Položila mi hlavu na rameno.,,víš Ashley je mi tak líto co si takový anděl jako ty musel vytrpět" odmlčel jsem se.,,jsi vždy tak silná a vždy jsi se snažila pomocn ostatním jak Katie tak Sebovi a taky mě. Jsem ti za to nesmírně vděčný ale je jedna věc kterou nevíš týká se mě" znovu jsem se odmlčel.,,víš je něco co je asi nemožné a  tobě se to nebude líbit ale já to prostě musím udělat a proto ti tady a teď řeknu to co k tobě opravdu cítím" zvedla hlavu a podívala se mi do očí.,,Miluju tě Ashley" její kukadla se rozšířila. Byla překvapená ale vyděl jsem tak smutek tak kapku štěstí.,,chápu že moje citi neopětuješ nějakou dobu už to chápu a žiju s tím" zašeptal jsem.,,možná máš šanci ale...." řekla a odběhla do koupelny já odešel z jejího pokoje.

•ZTRACENÁ•[KOREKCE]Kde žijí příběhy. Začni objevovat