kapitola 8- Sebastiane já...

163 8 0
                                    

Sebastian

Dnes jsem vstal brzy rozhodl jsem se že to Ashley řeknu. Zamiloval jsem se do ní. Ona je totiž tak nádherná její oči. Ty smaragdové oči se hrozně hodí k jejím hnědým rovným vlasům které má až po zadek. Její plné rty jsem tolikrát toužil políbit. Nejbíc jsem se ale musel držet tehdá v tom papírnictví. Byla totiž tak blízko. Stačilo by se naklonit a já bych cítil její rty na mých. Tak jak po tom toužím. Ale bojím se že ona mě nemiluje proto ji to musím říct.

Ashley

Ráno mě vzbudila rána od vedle od Matta. Šla jsem se tam podívat. Matt ležel na zemi a nadával.,,co ti je?" Zeptala jsem se ho.,,spadl jsem z postele." Mnul si hlavu.,,takže nsi magor" ,,to jsme si snad včera večer vysvětlili ne" zašklebil se na mě.,,no tohle je další důkaz toho že jsi magor takže ne nevysvětlili" vyběhla jsem z pokoje neuvědomujíc si že se směju. Dole jsem se srazila s taťkou. Aby jste pochopili já a Matt jsme včera diskutovali o tom kdo je a kdo není magor. ,,Ashley ty ty se směješ" zeptali se najednou Matt a otec v tu chvíli jsem si to uvědomila já.... já se asi po čtyřech měsících usmála. Nesměju se už někdy od konce dubna kdy mi oznámili že matka umře.,,já asi asi jo" řekla jsem.,,to je super" vyzvedl mě do náruče Matt a zatočil se mnou.,,co se děje?" Vykoukla z kuchyně Alie.,,Ashley se směje" vzal ji okolo ramen otec a pozorovali mě a Matta. Já se snažila se smíchem dostat ven z jeho náruče a on se smál mím marným pokusům je o dost silnější. Tak když hraje basket a chodí do posilovny. Nakonec jsem ale vyhrála.,,ha" řekla jsem. Bylo půl sedmé takže dnes se stihnu pořádně nasnídat. Šla jsem do kuchyně si udělat palačinky. ,,hej já hci take" šlohl mi jednu Matt.,,ty si doopravdy ma..." ,,opovaš se to slovo říct protože jestli ho jen vyřkneš zlechtám tě" umanul se a odešel. Já si udělala další a zbytek těsta dala do ledničky. Udělala jsem jen deset palačinek to zatim stačí mě i Mattovy. Matt je totiž děsnej žrout.
Po snídani jsem šla do pokoje a oblékla si své oblíbené šaty.

 Po snídani jsem šla do pokoje a oblékla si své oblíbené šaty

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Do tašky jsem si hodila penál a mobil. Dole jsem si obula balerínky a vzala si peněženku a klíče. Dnes se chystáme s Kate jít na nákupy.

,,Kate" ,,Ashley" objala jsem svou kamarádku a usmála se na ni.,,ty se směješ kdo tě.." ,,no přece já mist šašek" přišel Matt.,,oprava mistr magor" ,,jen počkej" chytla jsem Kate a zdrhala do školy. Šli jsme ke skříňkám dnes máme první hodinu zpěv po pravdě se mi moc nechce. Nikdy jsem před nikým nezpívala až teda na to že mě slyšel v Seb. Ale o něm jsem nevěděla.,,proč jsi tak nervózní?" Ptala se Kate.,,bojím se hodiny zpěvu" řekla jsem na rovinu.,,neboj Seb říkal že zpíváš nádherně" ,,ale já si to nemyslím" stála jsem si za svým.,,kdybys neuměla nepochvaluje si to jak úžasně zpíváš" ,,cože?!co to meleš jak si mě pochvaluje?" ,,no prej že jseš úžasná a jsi nejlepší zpevačka a že líp nikoho zpívat neslyšel" what? Jo možná zpívám dobře ale zas tak úžasně ne.

Dnes jsem méla jet domů se Sebastianem. Protože my dva chodíme ještě na hru na kytaru. A Seb jede dnes za  Mattem. V limuzíně mě několikrát rozesmál. A potom jsme se rozloučili a já šla do pokoje. Volala jsem si s Kate. Potom někdo zaklepal. ,,dále" típla jsem hovor. Do pokoje vešel Seb.,,jdu se tě zeptat jestli by jsi mě nechtěla vyprovodit." ,,dobře" kývla jsem hlavou a šla s ním.,,víš Ashley rád bych ti něco řekl." Nervózně si mnul ruce. Vyšli jsme ven a on se na mě otočil.,,Ashley už když jsem tě poprvé uviděl všiml jsem si že jsi trochu jiná. Ale to není nic špatného. Jsi úžasná a chytrá nádherně zpíváš. A prostě" vydechl.,,miluju tě" tahle slova mě zaskočila. Vzpoměla jsem si jak se o mě staral. Jak milì ke mě byl. Jak mě ochraňoval. A taky ale na to ajk my Selena vyhrožovala.,,Sebastiane já.." zasekla jsem se.,,já víš nevím jestli tě miluju. Jo jsi milí a starostlivý. Ale prostě nevím co k tobě citím." Vydechla jsem.,,promiň" dodala jsem ještě.,,chápu tak ahoj" ,,ahoj" objala jsem ho. A zavřela dveře.

,,on ti řekl že tě miluje?" Přepadl mě Matt.,,ty jsi poslouchal?" Vytřeštila jsem oči.,,ne jen jsem něco zaslechl" řekl v klidu.,,ale ty ty ho miluješ?" Ptal se.,,co tinje do toho proč se tak zajímáš. To ti snad může být úplně jedno" zařvala jsem na něj a utekla do pokoje. Kde jsem s brekem usnula.

•ZTRACENÁ•[KOREKCE]Kde žijí příběhy. Začni objevovat