♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

66 4 0
                                    

A jsme na konci. Když jsem s touhle knihou začínala ani jsem nedoufala že ji dopíši. Už jen proto že knihy před tím vždy dopadly katastrofálně a nikdy jsem žádnou nedopsala opravdu do konce.☺ Věřte že ukončit tenhle příběh je pro mne těžké protože Ashley mi za tu dobu přirostla hrozně k srdci.
Tenhle příběh začal  17. července 2019 kdy byla zveřejněna první kapitola (Oznámení smrti). Příběh se táhl celé tyhle prázdniny a díky němu si pamatuji pár momentů.👀 Pamatuji si i kde jsem psala některé kapitoly. Většinou to teda bylo v mém pokoji 😁ale třeba ty první tři jsem psala na dovolené ale zveřejnila jsem je až po návratu. Na jednu stranu jsem ale zase ráda že kniha skončila protože už jsem někdy byla fakt bezradná a nevěděla co napsat to jsem prostě já. Jsem ráda ale za každé přečtení. Každý může z téhle knihy mít jakékoliv pocity já mám jen dobré. Samozřejmě vím že gramaticky na tom ta kniha moc dobře není a taky vím že za pár let možná jen měsíců si projde korekcí ale zůstanu na ni pyšná už napořád nikdy ji snad nesmažu protože to patří k mým začátkům. Každý nějak začínáme. A bez začátků většinou těch špatnejch začátků by jsme nedosáhly vrcholu proto se za naše první díla nemusíme stydět. Naopak na ně musíme být pyšní protože někteří by to v našem v věku ani nezvládli nýbrž v jejich. Každý je dobrý v něčem jiném a každého baví něco jiného.

Další čast tohohle shrnutí nebo co to vlastně píšu je poděkování. Protože jedno velké díky patří jedné úžasné osůbce, která mě celou dobu co jsem tu knihu psala podporovala a četla ji a každé kapitole dala hlas. Myslim.😁 Ona je úžasná a patří ji velké díky. Taky chci doporučit její úžasnou knihu kterou celkem nedávno dokončila. Ta kniha se jmenuje Propojená. A najdete ji na účtě té úžasné holky. AmyKlu

Jak jste si všimly gak na mém profilu byla kniha Fuckimg Life která se z nějakéhk nevim jakého důvodu smazala. Každopádně jsem se rozhodla ji neobnovovat a napíši jiný příběh který by se brzy měl objevit na mém profilu. Tentokrát to bude něco o táboru a létě. Letní romance doufám že si to užijete tak jako já si užávám psaní knihy.

To je asi vše co jsem vám chtěla zdělit. Moc všem děkuju za přečtení nebo hlas. Vyhlašuji oficiálně konec ale ještě před tím vás upozirním že kapitoli u dalšího příběhu nebudou vycházet tak často jelikož začíná škola. ,,Hurá." Slyšíte v tom tu ironii doufám. Nenávidim školu ale na jednu stranu se těším na přátele.

•ZTRACENÁ•[KOREKCE]Kde žijí příběhy. Začni objevovat