kapitola 12- je to v háji

113 6 0
                                    

Vzbudila jsem se vedle Seba. Spal ale do školy musí. Takže jsem ho šla vzbudit. Drkla jsem do něj nic. ,,Sebe vstávej" nic. Letmo jsem ho políbila to už trochu otevřel oči.,,cc taková malá pusinka" řekla takovým chraplavým roztomilím hlasem. Políbila jsem ho a on si mě při táhl k sobě.,, Musíme do školy." Odtáhla jsem se.,, já nechci" kňučel. Já se zvedla a došla se do koupelny převléct.

Dnes venku prší takže jsem si vzala něco teplejšího

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Dnes venku prší takže jsem si vzala něco teplejšího. Vylezla jsem z koupelny a Seb už byl pryč  a zemi se válely jeho kraťasy a triko ve kterém spal. Takže se převlékl a zmizel. Ccc pitomec. Ani na svou přítelkyni nepočká. Šla jsem dolů. Dole byl tata,Matt a Seb. ,,princezna se nám uráčkla přijít" usmál se Seb. Šla jsem k lince začla jsem si dělat cereálie.,,zlato udělej mi taky" obmotal paže okolo mého pasu.,,to zvládneš sám." "Jo a to mlíko s tou sádrou hezky rozleju.",,máš pravdu" povzdechnu si. Všimnu si ale udiveného pohledu taťky.,,Co je?" Zeptám se ho.,,ehm vy vy spolu no chodíte" koktá taťka. A sakra tohle mi jak si ušlo zapoměla jsem informovat taťku no super. Otočím se k lince a začnu dělat misku cereálii i pro Seba. ,,jo tati chodíme" řeknu když to do dělám.,,dobře" pokrčí rameny taťka. Bála jsem se že mu to bude vadit. Ale vypadá to že ne. Najedlj jsme se a najednou někdo zazvonil.,,je Kati.." nedořekla jsem to.,,Evie se zbláznila" řekla. Vypadá to že běžela pojď dál řeknu. Taťka uf odešel takže jsme tu sami. ,,Evie se přidala k Seleně já nevím proč prý že už ji nezajímáme" ach jo zase Selena. Nechci kvůlu ní do školy. Bojím se jí. Vím že tady je Katie,Mat a Seb ale i tak bojím se jí a navíc s ní mám dnes ajinu. Na tu nechodí ani Kate ani Matt a dokonce ani Seb. Ti mají jinou hodinua ta jjm končí o čtvrt hodiny déle než mě ajina. A to je špatný. ,,super je kráva" ozve se Matt.
,,hele to je jedno pojďte jedem do školy" všichni se na mě udiveně podívají.,,no co táta mi dal nový auto a chci ho vyzkoušet" řeknu. Všem spadne brada první se ozve Katie.,,takže prot se mě na to ptal" řekne.,,to přrkvapení včera bylo to auto" řekne Matt.,,no tak jdeme" řeknu a opravdu jdeme. Všichni čtyři se nakládáme do mé nové audi a já nastartuju ten zvuk je úžasný. Miluju zvuk motoru. Auta jsem vždycky milovala. A to se nikdy nezmění. Vyjedeme do školy rychle přeběhneme nádvoří protože strašně prší. ,,já musim tak zatim" řeknu a vytáhnu si ajinu.,,a conpolibek na rozloučenou" řekne Seb.,,neuvidíš mě jen hodinu a čtvrt" ,,to je strašně dlouho" odpoví. A tak mu dám pusu a chci se odtáhnout ale on si mě za boky přitáhne blíž.,,ehm ehm" odkašle si Matt a Katie.,,jo vždyť už jdu. Všimnu si jak se na nás dívá pár lidí. Ale všichni se hned otočí. Mířim do třudy C3 kde máme anglickou literaturu. Jsou tu už skoro všichni a hlavně je tu Selena a Evie. Obě chodí na anglinu. Dřív jsem měla štěstí že jsem tu měla Evie. Ale když se teď přidala na stranu Seleny tak se dost bojím sednu si a u mé lavice se objeví hned obě dvě. ,,no nazdárek" řekne Selena.,,kdo pak nám to přišel a bez poskoků kdo tě teď zachrání" doplní ji Evie. Já myslela že je hodná vypadala simpaticly a ona se proti mě a ostatním otočí zády. To je tak odporný. Je to taková kráva. ,,Nech te mě na pokoji" řeknu. Naštěstí zazvoní jinak nevím co by se stalo.
Po hodině vyjdu ven na nádvoří už neprší a s klukama a Katie jsem domluvená že se sejdem tady. Sednu si k jednomu stromu. Zachvíli se u mě objeví parta v čele s Evie a Selenou.,,copak kde máš kamarády a jo mají hodinu tak to máme čtvrt hoďly na to abychom ti vysvětlili že nemáš přebírat kamarády a kluky" vrazh mi facku Selena. Hned z druhé strany mi přilítne od Evie. Rychle se zvednu a uteču slyším za sebou smích a to mé nutí k pláči ale nerozbrečím se.

•ZTRACENÁ•[KOREKCE]Kde žijí příběhy. Začni objevovat