kapitola 24- ztratila se

76 5 0
                                    

Tohle nemohla být pravda. Když mi to řekl něco ve mě jásalo něco ve mě bylo šťastné ale to nešlo ne tohle ne. Byly jsme skoro jako sourozenci. Nejde aby jsme spolu měli něco víc. Od té doby co to řekl jsem se mu vyhýbala i když jsem se uvnitř fackovala tak jsem to dělala. A když byl konečně ten den kdy končila škola kdy končil můj nabytý první ročník. Ve kterém jsem strávila víc času v nemocnici než ve škole jsem došla za otcem.,,tati mohla bych na pár dní odjet za tetou Melisou" teta Melisa byla 20 letá sestra mé matky. Byla poměrně mladá a byla pro mě něco jako kamarádka než jako teta. Chtěla nsem nachvíli utéct od tohohle všeho.,,ehm a proč?" Zeptal se otec.,,potřebuji si nějak urovnat myšlenky a nachvilku se ztratit z tohohle blázince" pravila jsem.,,no dobře a už o tom ví i teta?",,ano ale chci tě požádat aby jsi nikomu ani Mattovy či mým přátelům neřekl kam jedu" ,,je to poněkud zvláštní ale dobře a kdy si pro tebe teta přijede" ,,dnes v noci" ,,dobře běž si zbalit"
Aby jste pochopili moje teta bydlí v San Diegu je to kousek od tud neboli asi gak dvě až tři hodinky. Ale já nechci aby kdokoli věděl o mém odjezdu. Proto ho uskutečním v noci. Napsala jsem přátelům dopisi.

Milá Katie,
Já vím že je to ode mne zbabělé takhle utéct od všech problémů ale pochop že jsem to udělat musela a omlouvám se za to a moc. Jsi a vždy budeš v mém srdci brzy se vratím. Doufám. A zase vše bude v pořádku jsem jak si ztracená ve svých pocitech a myšlenkách a vše si musím urovnat.

Tvoje milovaná Katie♡

Milý Sebe,
Moc se omlouvám za vše čím jsem ti ublížila a taky za to že jsem odešla. Stejně jako Katie tě žádám o pochopení. Potřebuju se zase najít a srovnat si vše v hlavě ale doufám že se jednou vrátím a že to bude brzy.
Navždy tě bud mí ve svém srdci

Ashley♡

A pak přišel dopis pro Matta. Byl nejdelší ale byl nejnamahavější na vymyšlení. Ale byla jsem s ním spokojená.

Když odbyla dvanáctá hkdina v noci vzala jsem si fufr a věci a potichu vešla k Mattovy. Byl sladký když tak bez starostně spal. Trochu mě zabolelo že ho opouštím ale vratím se možná že ne do konce prázdnin ale vratím. Mám štěstí že otec ani neví kde teta Melisa bydlí. Což je dobře protože nikomu nemůže říci kde přesně jsem. A doufám že mě nikdo nebude hledat. Položila jsem na jeho mobil dopis v obálce a odešla. Otec mi pomohl snést kufr tak abychkm nikoho neprobudili. Hned jsem padla do náruče tety Melisi. Ta mě objala a já pak přešla k taťkovy.,,jsem ráda že jsi mým otcem a omluv mě že musím odjet ale jinak to nejde. Potřebuji si vše urovnat a je taky možné že se nevratím ani na konec prázdnin a nastoupím na školu tam. Sama teď nevím co má dělat protože je toho hodně zamnou ale pořád tu jsou otevřené problémy které já chci vyřešit v klidu" pravila jsem byla tak nějak pravda až na to že před těmi problémy spíš utíkám.,,vždy tě pochopím Ashley jsi úžasná a já věřím že se mi brzy zase vrátíš" objal mě a já už pak nasedla do auta. Teta mi zastavila u domu Katie. Já vhodila dopis do schránky a pohlédla na okno které patřilo Katie.,,doufám že se brzy uvidíme Katie" to samé jsem zopakovala u Seba a pak už jsme zmizeli do San Diega. Kam jsme po dvou a půl hodinách dojeli a já ulehla do postele a usnula.

•ZTRACENÁ•[KOREKCE]Kde žijí příběhy. Začni objevovat