kapitola 4- My sestry nebudeme

190 10 1
                                    

Včera jsem přišla s Mattem dost pozdě. Nakonec jsme z centra odešly kvůli novinářům a šli jsme do starbacksu. Tam jsme byly dost dlouho a potom nás Kate pozvala domů. Takže jsme přišli někdy v 11 večer. U Kate byla sice sranda ale úsměv my nikdo nevykouzlil. Sice jsem se jednou falešně lehce usmála. Ale pravý úsměv se jaksi neoběvil. Ráno jsem se vzbudila okolo deváté hodiny.
Sešla jsem dolů už převlečená. Dole byla jen Selena. Prošla jsem kolem ní.,,ccccc" zamlaskala.,,co na tobě sakra vidí?" Obešla mě kolem dokola.,,kdo?" Zeptala jsem se protože vůbec nevim koho myslí.,,ale nedělej ze mě husu. Někdo z mých přátel viděl tebe a Sebastiana jak jste spolu vzadu za vaší partou,on se smál tomu co jsi řekla běhal za tebou koukala na tebe tak zamilovaně. A tak dále a potom Sebastian o tobe basnil me do telefonu" zařvala poslední větu.,,hele mě je jedno co máš v hlavě za nesmysli jasný?" Přiblížila jsem se k ní.,,tak holčičko na mě si dej bacha Sebastian je můj jasný" vrazila mi prst do hrudi. Hned jsem vzala její ruku a ztrhla ji.,,tak hele ja nejsem holčička a když budu chtít tak budu klidně i se Sebastianem protože ty my fakt kazat nebudes" řekla jsem a přimhouřila oči. ,,cc zklapni ty máš všechno slavného otce mámu přá.." vrazila jsem ji facku jak může věděd že tohle vše mám. Otočila jsem se a vyběhla z domu. Běžela jsem pořád ani už jsem nevěděla kde jsem ale i tak jsem dál běžela. Najednou jsem do někoho vrazila a spadla.,,jé Ashley promiň" poznala jsem Sebastianuv hlas.,,Se..Sebastiane" zavzlikala jsem.,,Ashley jsi v pořádku" otřel my slzy.,,neřež" rozplakala jsem se znovu. Teď bych potřebovala jen obejmout od kohokoli ale nejradši od mámy.
Z myšlenek mě vytrhl Sebastian udělal to co jsem si teď nejvíc přála. Objal mě. Pevně a láskyplně mě objal.
,,pojď dovedu tě domů?" Oba jsme pomalu vyšli on my vyprávěl různé vtipy a já byla trochu veselejší už jsem neberečela. Než jsme se nadáli byly jsme u nás doma.,,tak už neplač jo?" Usmál se na mě.,,neboj už nebudu" objala jsem ho a odešla dovnitř.,,co.." než to stihla Selena dopovědět vyběhla jsem scjody nahoru a u sebe v pokoji si lehla na postel a do uší si hodila sluchátka.

Asi jsem usnula protože mě vzbudilo pohlazení po tváři.,,Ashley vztávej jdeme na oběd do restaurace." Zvedla jsem se do sedu.,,jo ja se jen převleču" řekla jsem.

Mattyas

Vyšel jsem z jejího pokoje. Ona byla tak roztomilá když spala vypadala jak nějaká princezna ani se mi ji nechtělo budit. Šel jsem k sobě a převlékl se když jsem vyšel vyšla i Ashley. Byla nádherná měla lososové šaty na boku delší a vypadala úplně nebesky vlasy měla volně lehce navlněné. A boty na podpadku.
Byla úplná víla

Počkat sestra Matte

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Počkat sestra Matte. Sestra to nejde. Napomenul jsem se ale někde vzadu byla myšlenka. Nejsme stejné krve. Hned jsem ji zahnal a po jejím boku sešel schody.

Ashley

Když jsem vyšla všimla jsem si Mattova vytřeštěného pohledua ale neřešila jsem to apo jeho boku sešla schody dole už čekal otec a Alie. Nasedly jsme do limuzíny celou cestu mě naštavaně pozorovala Selena a Matt ten mě taky pozoroval ale obou pohledů jsem si nevšímala. Dojeli jsme do překvapivě extra luxusní restaurace ve které se já neumím chovat a už úplně vidím jak se strapním. Usadili nás k jednomu stolu pro čtyři. Usadili jsme se a za chvíli se u nás objevil čišník podal nám jídelníčky.
,,dám si Colu" řekla jsem tiše čišník se usmál a zmizel když znovu přišel nesl tác s pitím a ptal se nás co si dáme k jídlu. Já si vybrala špagety s boloňskou omáčkou mé oblíbené Matt si dal to stejné.,,tak Asjley jak se těšíš do nové školy budeš chodit tady s Mattem do třídy" usmál se otec.,,jo,jo těším se" řekla jsem.,,omluvte mě" zvedla jsem se od stolu a vydala se na záchod. Potřebovala jsem se na chvíli nadechnout.
Když jsem vyšla s kabinky vešla do místnosti Selena nikdo jiný než mi tj nebyl.,,ty jsi asi ráno nerozuměla mým slovům tak já ti je vysvětlím na Sebastiana mám políčeno já. A ty máš velkej průser chudinko" otfrkla si a zmizela v kabince ja si opláchla ruce a vyšla ven a mířila přímo ke stolu. Usadila jsem se a nasadila svou běžnou tvář.

•ZTRACENÁ•[KOREKCE]Kde žijí příběhy. Začni objevovat