bölüm 4

14.5K 438 29
                                    

Aras:bugün buraya birisi gelecek ama lütfen  sakin kal tamam mi?

Duru:tamamda kim gelecek abi

Tam o sırada kapı çaldı.

Aras:EGE

---------------------------------------------------------

(arkadaşlar nehirin iki adı var bunu tanıtımda belirtmedim ama duru dersem aklınız karışmasın çoğunlukla aras duru diyor ama ilerki bölümlerde duruyu daha çok kullanabilirim iyi okumalar)

Nehirden  devam:

Abime şaşkınca baktım

Nehir:pardon  sakın onu ben çağırdım deme

Nehir:evet ama

Nehir:bunu nasıl yaparsın

Aras:güzelim bak sakin ol anlıyorum seni ama(zil calar) o sana bir şey yapmadı ki sadece seni tanımak istiyor ve hatırla senin önüne atlayan oydu şimdi kapıyı açıyorum sakin ol ve lütfen hatrım icin
Deyip kapıyı açmaya gitti. 5 dakika sonra abim güler yüzle  ege ise utangaç ama mutlu ifadeyle salona geldiler. Ben geldiği için ne mutlu oldum ne de üzüldüm çünkü onu tanımıyorum ve gelmesi bende etki yaratmadı ama tabiki abimin hatrına bir şey demeyeceğim. Aslında onu tanımak isterim ama hastanedeki olay aklıma geldikçe nefretim artıyor. Ben boyle düşünürken Ege konuştu.

Ege:nehir merhaba nasılsın

Nehir:düne göre çok daha iyiyim( bir şey yapmayacağım dedim ama söz konusu abim olunca böyle oluyorum)

Mahcupca bana baktı  sonra abime dönerek

Ege:aras biraz nehirle konuşmak istiyorum izin verir misin?

Bana baktı olumlu anlamda başını salladı gitti bizde oturduk

Ege: dünkü olanlar için çok çok özür dilerim senden dün hastanede yaşananlar olmamalıydı bu yüzden çok mahçubum sana.

Aslında abim haklı onun suçu yok ama yinede özür diliyor acaba anı karar mi veriyorum? Sonuçta bana bir şey olmasın diye önüme geçti kardeşimiz dedi

Nehir:kendini suçlama benim sana teşekkür etmem lazım abimi senin sayende kurtardım. Eğer sen benim önüme geçmeseydin belkide hem beni hem abimi öldürecekti.

Ege:aslında ondan değil abim seni öldürmezdi çünkü

Nehir:peki abimi?

Sessiz kaldı

Nehir:tabiki onu öldürürdü ondan nefret ediyorum.

Ege:nehir biliyorum dediğin gibi nefret edebilirsin ama nedeni var öyle yapmasının

Nehir:hicbir neden abimi öldürmesini engellemez ne nedeni?

Ege:seni kaybetmekten korktu. Seni hepimizden çok seviyor hatta kendini bile öldürür bu yüzden ama sana kıyamaz nehir. seni hepimizden çok o iyi tanıyor. Her gece senin resmine bakıyor. Her gün her gece seni bulmak için araştırdı sırf seni bulabilmek için uyku uyumadı. Sen o gün abi deyince-

Nehir:abı deyince damarına dokundu kıskandı. Benim ona neden abi dedigimi onun için canımı vereceğimi biliyor mu? Ben söyleyeyim. HAYIR! Neden peki ben ona abi diyorum. Sonuçta benim 4 tane abim var ben neden ona abi diyorum. Çünkü abim, babam beni öldüresiye döverken onun elinden kurtardı. Çünkü abim annem öldüğü zaman beni yanlız bırakmayıp  babamın yanındayken, annemden  bile daha iyi korudu. Çünkü abim beni tacize uğramaktan kurtardı. Çünkü abim beni ölen kardeşinin yerine koydu. Herzaman başıma ne gelirse gelsin yanımda oldu. Hastalandım yanımda annem yada babam değil abim vardı,babam tarafından öldüresiye dövüldüğümde  hastanede abim bekledi. Agladığımda başıma yasladigim omuz abime aitti. Gece kabus görürdüm abimi arardım o  sakinleştirirdi. Mutluluğumu abimle paylaştım (ağlayarak söylüyor ) ve daha fazla davar. Bizim abi kardeşliğimiz 1-2 yıla değil tam 14 yıla dayanıyor. Yani abine kasıtlı bir şey değil. Şimdi neden abi dedigimi anladın mi? Senin o çok sevdiğin Ates  abinin kıskançlığı beni abimden ediyordu. Ben abim için ölmeye bile hazırım ki seni buraya o çağırdı belki kendin gelsen yüzüne bile bakmazdım. Ama abimin hatrı var. Şimdi anladıysan git burdan!

MAFYALARIN KARDESI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin