bölüm 36

2.2K 94 53
                                    

Buğra:meleğim ne oldu?

Gözlerine baktım sadece. Aşık mıyım bilmiyorum ama ona karşı birşeyler var içimde. Bundan eminim artık. Seviyorum onu. Gözlerinde kaybolmak istercesine seviyorum onu.

Kollarımı kaldırıp beline doladım başımı göğsüne bastırdım. Önce şaşırdı, sonra kendine daha çok çekerek sarıldı. Derin derin nefes  alıyordu. Sıcak nefesini ensemde  hissettim. Saçlarıma bir öpücük kondurup az da olsa ayırdı kendini benden. Gözlerime bakıyordu.

Buğra:ne oldu?

Tekrar sarıldım. Ama bu sefer  az önceki gibi değil onun beni kendine çektiği gibi sarıldım. Boynuna kafamı koyup kokusunu içine çektim.

Nehir:sadece sarıl lütfen. Yanımda olduğunu bilmeye ihtiyacım var. Sana ihtiyacım var.

Enseme bir öpücük bırakıp tekrar sarıldı. Içine katar gibi sarıldı. Yanındayım der gibi sarıldı. O sarıldı benim içim  eridi.

Buğra:yanındayım. Her zaman yanında olacağım  Seni seviyorum. 

Nehir:Bende... Bende seni seviyorum...

_______________________________________________

Nehirden devam:

Ne dedim ben lan az önce. Çocuğa  resmen ilanı ask ettim. Dondu birşey demedi. Kendini az da olsa ayırıp gözlerime baktı. Şaşkınlık vardı gözlerinde bariz birşekilde belli oluyor. Hem şaşkın hem mutlu bir hali var.

Buğra:Ne? ne dedin sen?

Şaşkınlığını gizlemeden sordu. Gözlerime bakıyordu. Sevdiğimi söylememi ister gibi bakıyor. Gözlerimi kaçırdım. Tamam söyledim  ama bir anda oldu. Şimdi nasıl söyleyeyim tekrar. Ellerini çenemin altında tutup gözlerine bakmamı sağladı.  Birşey demedi sadece gözlerime bakmaya başladı. Sağ avucunu yanağıma koyup okşamaya  başladı.  Alnıma bir öpücük kondurup sarıldı.

Buğra:Ben duyacağımı duydum o bana yeter.  Bende seni çok seviyorum. Canımı verecek kadar çok.

Sonra ayırdı beni kendinden. Gözlerimi gözlerine diktim

Buğra:sana aşığım

Dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Belimden kendine çekti. Açlıkla öpmeye  başladı şaşkınlıkla önce tepki veremesemde dudağımı ısırmasıyla karşılık verdim. Dudaklarının tadı çok güzeldi. Nefes nefese kalınca azda olsa geri çekildi ama hala nefesi yüzüme çarpıyor. Alnını anlıma dayayıp gözlerime baktı.

Buğra:Sadece benim olmanı istiyorum. Benim ise sana ait olmamı.Kaçma artık  benden. Biz olalım mı artık. Yani olmak ister misin? Istersin ya ben öyle kötü biri değilim inan bana? Seni üzmem, üzersem de Allah belamı versin. Hı ister misin?

Konuşurken saçmaladı biraz bu hâline tebessüm ettim. Bu kez gülüşüme bakıp güldü. Gülüşünden öpmek istedim. Hele o gamzeler o güzel gamzeler benim için hayatı ifade ediyor. Oraya gömsünler beni. Hâlâ cevap bekler gibi bakınca gülüşünden öperek cevapladım sorusunu.

Derin bir nefes alarak o  da karşılık verdi. Ayrılınca tekrar baktı bana.

Buğra:bu e-evet mi demek?

Başımı salladım  gülerken. 

Nehir:evet senin olurum. Evet sende benim ol. Ve evet biz olalım

MAFYALARIN KARDESI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin