Ates:Nehir iyi misin kardeşim?
Bir süre ses çıkarmayıp bana baktı. Sonra buz gibi sesiyle konuştu.
Nehir: sence iyi görünüyor muyum gercekten?
___________________________________________________
Atesten devam:
Nehir:Sence iyi görünüyor muyum gerçekten?
Ates:nehir ben
Aras:Ates üstüne gitme
Naptım ben şimdi ne oldu ya o sırada içeri doktor girdi.
Doktor:oo burası baya kalabalıkmıs nehir hanım baya seveniniz var anlaşılan?
Nehir:ya benim için ölürler aynen öyle
Doktor önce nehire sonra bize baktı bozulsada çaktırmadan bogazini temizleyip konuşmaya devam etti.
Doktor:nehir hanım başınızdaki ve diğer yerlerinizdeki yaralar ne zamandan beri var?
Nehir:bazıları mesela kollarımdaki ve basimdaki daha yeni oldu ama eğer vücudundakilerle beraber soruyorsanız çok eskiden beri var. Ve siz söylemeden diyeyim darp izi.
Doktor:peki dosyanizi inceledim ve bir kaç gün önce taburcu olmuşsunuz taburcu olduktan sonra başınızda ağrı oldu mu?
Nehir:evet birkaç kere oldu.
Doktor:peki sizinle ve (diğerlerine döner) sizlerle çok ciddi konuşmalıyım ki eğer 30 saniye daha geç getirseydiniz nehir hanım için cok fazla risk oluşurdu. Bunu daha da acayim Nehir hanım. Eger 30 saniye geç gelseydiniz şuan sağ tarafınızın felc kalma olasılıği vardi. Ve bu öyle küçük bir oran değil %85 oranda felç kalma olasılığınız vardı. Yani demem o ki verilmiş sadakaniz varmış. Burda size çok iş düşüyor 1 hafta misafirimizsiniz ayaga bile kalkmamalisiniz ve basinizda en ufak bir agri olduğu zaman hemen haber verin yine gelip bilgi veririm. GECMIS OLSUN
Deyip çıktı. Ne bir dakika nehir felç mi kalacakti. Allahım sana çok şükür kardeşimi bize bağışladın. Çok sükür Allahim. Tam boyle icimden dua ederken nehirin dedigi sey ile donakaldim.
Nehir:pek birşey fayda etmezdi. Keske kalsaymissim en azından konuşmama gerek kalmazdı. Hatta ölme ihtimalim artardı.
Aras:ne biçim konuşuyorsun sen ya. Hayata karşı vereceğin mücadale bu mu? Ne oldu güçlü nehire
Nehir bir anda bagirarak konuştu.
Nehir:NEŞE ILE BIRLIKTE ÖLDÜ anladın mı aras öldü. Güçlü nehir falan yok.
Ates:nehir yapma böyle
Hiç yüzüme bile bakmadı cevap dahi vermedi. Arasa baktığımda gözleri doldu hızla dışarı çıktı. Nehirin de ondan farkı yoktu. Gözlerinden boncuk boncuk akmaya başladı.
2 hafta sonra nehirden devam:
Günler o kadar hızlı geçiyor ki ne olduğunun farkina bile varamiyorum. Hergün ateşler yanıma geliyor hatta eve bile gitmiyorlar. zaten arasi söylemiyorum bile. Aras benim abim öz abim olmasa bile ABIM. onu üzmek yapmayı isteyeceğim son şey bile olamaz. Ama o gün fazla ileri gittim. O beni korudu. Ben de sinirle yanlış kişiye çattım. Ege ve akın bile beni korudular ama benim canım yanarken o orda süs gibi bekledi sanki ne olacaksa olsun der gibi. Orda yardım etmedi madem abim beni korusaydı. Hani koruyacaktı. Hani saçımın teline zarar gelse dünyayı yakardı. Hani niye bir şey yapmadı. Çünkü ne olursa olsun önceden bir kardeşi vardı simdi yeni bulduğuna ne gerek var. Ama kararımı verdim arasla gideceğim burdan. Evet belki ege ve akın beni korudu az da olsa abilik yaptı ama kurunun yanında yaşta yanar. Benim tek ailem var o da aras. Gelsin bu konu hakkında konuşacağım onunla. Ayrıca ateşe gelirsek konuşmuyorum onunla. Nedenini ise az çok tahmin etmesi lazım bence.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYALARIN KARDESI
Chick-LitNehir yıllar boyunca babası tarafından siddet gören abi gibi gördüğü kişi dışında kimsesi olmayan biri iken yıllar sonra 4 tane abisi olduğunu öğreniyor Peki nehirin hayatı bundan sonra nasıl olacak?