Buğra:senden uzak durumuyacağımı söylemiştim sana. Bunu unut.
Nehir:en azından hayatta kalmak istiyorsan buna mecbursun. Benden uzak dur görüyorsun ya hep en sevdiklerime zarar verdim ben.
Buğra:senin suçun değildi.
Nehir:benim suçumdu. Herşey benim lanetim yüzünden oldu. Seni son kez uyarıyorum bana kendini sevdirme. Sevmek istemiyorum. Anladin mi? Seni sevmek istemiyorum.
Buğra:sana kendimi sevdiricem. Söz veriyorum
Gözlerim dolarken arkamı döndüm dışarı çıktım fısıltıyla konustum
Nehir:senide kaybetmek istemiyorum
Aşağı indim kapı çaldı. Açtığımda gözyaşlarım hızlı hızlı akmaya başladı bile
Nehir:A-ABİ
_______________________________________________
1 hafta önce
Buğradan devam
Buğra:Ege bana bir yol göster.
Ege:Buğra git söyle Nehirin buna ihtiyacı var.
Buğra:Biliyorum ama korkuyorum. Onu kaybetmekten çok korkuyorum. Onu sevdiğimi öğrenince beni istemeyebilir. Onu tamamen kaybedebilirim.
Ege:Bunu öğrenmen için önce ona söylemelisin. Nereye kadar böyle devam edecek. Nehirin halini görmüyor musun? Günden güne nasıl eridiğini görmüyor musun?
Buğra:Görüyorum. Ona dokunamamak yaralarını iyilestirememek canımı da çok yakıyor ama uzaktan olsa bile yetiyor bazen. Nehir sizi bile zor kabul etmişken beni nasıl kabul edecek? Zaten Arasın ölümü ile yıkıldı bunu söyleyince kafası karışmayacak mı?
Ege:Buğra sana birşey diyeyim mi? Tam bir korkaksın. Nehiri şuanda ayağa kaldıracak tek şey aşk. Sen bunun farkında bile değilsin. Nehir neden üzgün. Abim dediği diğer yarim dediği hayatını neredeyse ona adadığı birini kaybettiği için üzgün. Sen onun yaralarına merhem olabilirsin. Onu sevginle iyileştirebilirsin. Ama sen ne yapıyorsun uzaktan izliyorsun. Sevgi, AŞK bu değil oğlum. Aşık insan sevdiğinin canının yanmamasını sağlar. Onun eline iğne batsa kendi canı yanar. Aşık insan sevdiğine kıyamaz onu üzemez, saçının teline zarar veremez. Bunları düşün kardeşim. Nehir benim kardeşim olduğu kadar sende benim kardeşimsin. Nehiri onu kaybetmeyi göze alacak kadar seviyor musun bunu bir düşün.
▪︎▪︎▪︎
Nehiri öyle çok seviyorum ki, onun için canımı bile vermeye hazırım. Onu öyle ağlarken görmek canımı acıtıyor nefesimi kesiyor. Ona artık herşeyi anlatacağım. Ve onu kaybetmemek için herşeyi yapacağım.
Nehiri neredeyse hergün izliyorum, takip ediyorum. Kendine zarar verecek diye ödüm kopuyor. Az önce evden ağlayarak çıktı. Sağ eli yaralıydı. Işte yine olmuştu, yine kendine zarar vermişti. Onu böyle görmeye dayanamıyorum ki ben. Bir taksi durdurup bindi. Uzaktan taksiyi takip ettim. Ilerde bir yerde durdu taksi Nehirde araçtan indi. O inince bende arabadan indim onu takip ettim. Az ileride mezarlık girişi vardı. Arasın mezarına gelmişti. Ne zaman canı sıkkın olsa buraya geliyordu. Ne zaman ağlasa ne zaman öfkelense burda. Her gelisinde mezarın başına geçer Arasla konuşur gibi konuşur. Keşke... Keşke benimle de böyle olsa. Öfkesine bile razıyım. Keşke yanında olmama izin verse...
Uzaktan bir ağacın arkasına saklandım onu izlemeye başladım.
Nehir:A-abi... seni çok özledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYALARIN KARDESI
Genç Kız EdebiyatıNehir yıllar boyunca babası tarafından siddet gören abi gibi gördüğü kişi dışında kimsesi olmayan biri iken yıllar sonra 4 tane abisi olduğunu öğreniyor Peki nehirin hayatı bundan sonra nasıl olacak?