Ates:aynı düşünceyi bende senin için düşünüyorum küçük cadı. Seni yanima alacağım turşunu kuracağım. Hayallerinin kahramanı ben olacağım.
Nehir:itirazim yok. Emrinize amadeyim yakışıklı kahramanım.
__________________________________________________________1 hafta sonra
1 haftadır hastanedeyiz bugün abim çıkıyor. Sabahtan akın ege abimler ve bugra geldi ve şimdide doktoru bekliyoruz.
Ege:abi iyi misin? Dinlenseydin hemen ayaklandin
Ates:iyiyim aslanım. Iyiyim ben.
O sırada içeri doktor girdi.
Doktor:Ates bey merhaba hemen ayaklanmissiniz bir oturun son kontrolleri yapalım sonra sizi eve yollayalım.
Abim bıkkınlıkla oturdu. Doktor kontrolleri yaptı ege abimde çıkış işlemlerini ödemeye gitti.
Yarım saat sonra:
Çıkış işlemlerini hallettiler şimdi ise eve gideceğiz. Tabiki o eve gitmeyeceğim saçmalamayın. Aras abim geldi telefonla konuşuyordu.
Aras:hadi duru (nehirin annesinin ona söylediği diğer adı) gelmiyor musun?
Duru:geliyorum. Diğerleri bana bakıyordu Ates abim konuştu.
Ates:s-sen gelmiyor musun eve?
Nehir:hayır ordan en son pek iyi ayrılmadım. Aras abimde kalacağım.
Ates:bak poyrazdan dolayı ise onu zaten gönderdik.
Olumsuz anlamda başımı salladım.
Nehir:simdilik boylesi daha iyi.
Ege:nehir bu olmadi ama.
Akın:tamam zorlamayın kardeşimi istediği zaman gelir. Dimi nehir?
Birşey demedim. Tam ege abim birşey diyecekken aras abim elinde telefonla geldi.
Aras:(telefonla konuşur)- bekle veriyorum
Dedi telefonu bana uzattı.
Aras:seninki arıyor çok sinirlenmiş.
Nehir: mert mi ben onu tamamen unuttum ya
deyip dudagımı ısırdım. Telefonu alırken abim ben karışmam der gibi elini kaldırdı. Siz şimdi dersiniz mert kim diye. Mert benim ilerdeki kocam. Şaka şaka mert yetimhaneden 7 yaşında cok tatli bir çocuk. Böyle sarışın mavi gözlü falan bana sürekli seninle evleneceğim der aras abimde sinir olur. Ama mertin ailesinden dolayi sinir krizi geçirme durumu oluyor. Onu da anca ben sakinlestirebiliyorum. Beni annesi yada ablası gibi görüyor abimlerin yanında telefonu kulağıma dayayıp sesimi yumuşatıp konustum.
Nehir:yakışıklım nasılsın?
Sinirle bağırıp konuştu.
Mert:kötüyüm. Neden gelmedin dün?
Nehir:Özür dilerim bitanem unuttum
Deyip abimlerin yanindan uzaklastim çünkü beni kasları çatık izliyorlar ne diyor diye. Şuan sinirli olduklarına yemin edebilirim.
Mert:küstüm ben sana?
Nehir:ama ben çok üzülürüm ağlarım o zaman.
Mert:yok ağlama ama yine de küstüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYALARIN KARDESI
ChickLitNehir yıllar boyunca babası tarafından siddet gören abi gibi gördüğü kişi dışında kimsesi olmayan biri iken yıllar sonra 4 tane abisi olduğunu öğreniyor Peki nehirin hayatı bundan sonra nasıl olacak?