bölüm 26

4.6K 230 95
                                    

Nehir:belki şimdiki diyeceğim biraz saçma gelebilir ama sevgilin hatta karın olsa da bile bana olan sevgini azaltma olur mu? Sevecegin kızıda cok sev ama benden sevgini azaltma. Ben azaltmayacağım cünkü.

Ates:sana olan sevgimi azaltmama ömür yetmez ama söyle birsey var küçük hanım ben senin turşunu kuracağım ne kendim evleneceğim ne de seni evlendirecegim. Biz beraber yaşarız

Deyip güldü sonra durup tekrar konuştu

-merak etme seni hep en çok ben seveceğim. Çünkü sen benim küçük kız kardeşimsin. Sol yanımsın kim olursa olsun sana olan sevgim asla azalmaz

Deyip anlima öpücük kondurdu.

_________________________________________________________

Defnenin ağzından

Uzun yıllar sonra ilk kez bu kadar huzurlu uyudum çünkü tüm çocuklarım beni affetti. Saate bakınca 06:40 olduğunu gördüm. Hemen yataktan kalkıp üstümü giyindim. Ilk gün geldiğimde ege bana heryeri gezdirmisti. Bu yüzden herkesin odasını biliyorum. Üzerimi giyinip odadan çıktım. Karşımda kapısı açık olan durunun odasına gittim. Dün yanağı kızarmıştı. Ama Ates onunla çok güzel ilgilenmisti. Odasına bakınca yoktu. Banyoya baktım yine yoktu. Biraz telaş ettim. Hemen ordan çıktım tam aşağı inecekken yanındaki Ateşin odasında uyuduğunu farkettim. Ne güzel uyuyorlar benim melek çocuklarım. Bir müddet izledikten sonra ege ve akına baktım ve aşağı indim. Çalışanlar daha uyanmamıştı. Hemen çay suyu koyup kahvaltı hazırlamaya başladım. Patetes kızartmasi peynirli omlet kahvaltılıkları koydum. Pogoca yaptım ama o fırında çay da demleniyor. Içeri evin yardımcılarından biri geldi.

Kadın:Defne hanım biz geç mi kaldık kusura bakmayın.

Tebessüm ettim.

Defne:hayır hayır ben erken uyandım.

Kadın:siz kahvaltıyı da hazırlamışsınız. Ama Ates bey ne der sonra?

Defne:birşey olmaz merak etme. Hem senin adın ne?

Kadın:Ceylan hanımım.

Defne:Ceylan güzel isim. Kaç yasindasin Ceylan?

Ceylan:23 hanımım

Gözüm parmağındaki yüzüğe takıldı.

Defne:nişanlı mısın?

Onunda gözü parmağındaki yüzüğe takıldı. Gülümsedi.

Ceylan:evet hanımım. Kısmetse nişanlım askerden geldikten sonra düğün yapacağız.

Defne:ne zaman gelecek

Ceylan:4 ayı kaldı.

Defne:iyi iyi Allah kavuştursun. Bak sana ne diycem düğün için sıkışırsan yada bir aksilik çıkarsa beni bul tamam mi? Çekinme sende benim bir kızım sayılırsın. Tamam mı?

Ceylan:ama nasıl olur hanımım?

Defne:olur olur. Hadi kalk sende sizin için kahvaltı hazırla. Ha bu arada kahvaltıdan sonra içinizde uzun zamandır kim burda çalışıyorsa yanıma gönderebilir misin?

Ceylan:peki hanımım.

Gülümseyip yanımdan ayrıldı bende yukarı çıktım. Ilk önüme gelen odaya girdim. Egenin odası. Yanına yaklasıp yanağına öpücük kondurdum diğer tarafa döndüm. Diğer yanağını da öpünce tek gözünü açtı

MAFYALARIN KARDESI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin