bölüm 30

4.2K 204 111
                                    

Neşe:Nehir özür dilerim yaşadığın herşey için özür dilerim. Ama böyle olması gerekiyordu. Senin iyiliğin için böyle olmasi gerekiyordu.

Şaşkınlıkla dediklerini hazmetmeye çalıştım. Ne demek istiyordu?

Nehir:N-ne d-demeye c-calisiyorsun?

Nese:Nehir özür dilerim. Hersey bir oyundu?

Nehir:Ne?

_________________________________________________

Nehirden devam:

Ne gerçeğiydi bu böyle Nese neyden bahsediyor. Yine hangi yalanın içindeyim ben. Dikkatle Neşeye bakmaya başladım. Kelimeleri nasıl söyleyeceğini bilmiyor gibi ağzını açıp geri kapatıyor.

Neşe:Nehir...

Kapı açıldı içeri Neşenin annesi girdi.

Neşe:Anne

Sevcan:Meleğim

Birbirilerine sarıldılar. Ikisi de ağlıyordu. Yavaşça ayağa kalktım

Nehir:ben sizi yanlız bırakayım

Neşe annesinden ayrılıp bana baktı.

Nese:sonra konuşacağız ama

Olumlu anlamda başımı salladım. Annesi de bas selami verdi. Aynı şekilde karşılık verip odadan çıktım. Benimle ne konuşacaktı acaba. Ne olabilir benim. Merdiven basamağına basacakken başım dönmeye başladı. Tam düşecekken biri beni tuttu.

Poyraz:Nehir iyi misin?

Kedimi zorlukla geri çekip merdivenin korkuluklarına tutundum.

Nehir:iyiyim

Yüzüne bakmadan merdivenleri inmeye başladım. O da arkamdan geliyordu. Ya hadi ama beni merak ediyor olamaz dimi. Son basamağı inip annemin yanına geçtim. Kadınlar kuran okumayı bitirmişti helva dağıtılıyordu. Gözümü kenarda boş olan tekli koltuğa cevirdim. Hep gelince oraya otururdum beni sürekli kaldırır yanına oturduğum koltuğa otururdu.

Flasback(yazar anlatımı)

Nehir babasından yine dayak yemiştir. Babası onu bayıltana kadar dövmüş sonrada evden çıkmıştır. Nehir uyanmış ve ağrılar içinde zorlukla ayağa kalkarak evi terketmiştir. Geldiği yer abisinin yanıydı. Tek sığınağı annesinden sonra güvendiği tek limanıydı abisi. Kolunu kaldırmaya bile hali yoktu ama yapması gerekiyordu. Üfleseler uçacak durumdaydı. Kolunu var gücüyle kaldırdı kapıyı tıklattı. Kapı 2-3 dakika sonra açıldı. Abisi Nehiri görünce önce sinirlensede sonradan kızın bayılacak halini görüp endişeyle kızı kucaklayıp içeri taşıdı.

Aras: duru güzelim iyi misin?

O kadar yorgundu ki  ağzını bile açamıyordu. Sadece başını sallamakla yetindi. Abisi hemen içeri koşup acil yardım çantasını ve kız için bir bardak su getirdi. Gözlerindeki endişe çok net bir şekilde görünüyordu. Kız abisinin gözlerine gözlerini odakladı. Konuşamıyordu canı çok acıyordu ama abisi için kendini zorladı.

MAFYALARIN KARDESI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin