bölüm 20

5.3K 225 71
                                    

Nehir:m-mert (yuzune hafiften vurmaya baslar) mert uyan m-mert

Ege abim.yanima geldi ben çoktan ağlamaya başladım. Ege abim nabzını kontrol etti.

Nehir:yaşıyor mu?i-iyi mi

Ege:nefes alıyor hadi hemen hastaneye gidelim

Deyip kucagimdan aldı koşarak kapiya cikti. Poyraza dönüp konustum.

Nehir:insallah ona bir şey olmaz. Eğer olursa KORKUN BENDEN. YEMIN EDERİM KI IKINIZIDE NEŞENİN GIREMEDIGI O YERE SOKARIM. YEMIN EDERİM...

________________________________________________________

Aslının ağzından:

Ne demek neşe yaşıyor. Nasıl olur bu inanamıyorum. Nese sırdaşım kardeşim yaşıyor mu? Ama ama niye oyun oynadı. Bunu nasıl yapar? Biliyorum herkes bana düşman belki de sadece poyraz beni anlıyor ama benim de haklı yanım var. Nehire böyle davranmamın tek nedeni nehirin neşeyi itmesi yada Arasın annesi yani Sevcan teyzem of bilmiyorum. Ama nehirin onun gözleri önünde neşeyi öldürdüğünü söyledi. Herşeyi anlattı. Nasıl ya herşey oyun muydu?

Flasback: (şimdi zamandan 5 yil önce neşenin ölüm gününde aras ve aslı 17 yasinda )

Sevcan:aras neden anlamak istemiyorsun kızımı nesemi o kız öldürdü hemde gözlerim önünde

Aras:anne yeter artık sürekli aynı şeyleri söyleyip duruyorsun nehir bir şey yapmadi

Sevcan:yaptı işte yaptı sen ister inan ister inanma yaptı.

(Içerden asli gelir)

Asli:teyze aras ne yapıyorsunuz ya? Içeri sesiniz geliyor. Misafirler var

Aras:gel asli gel annem yine aynı şeyleri söylüyor. Ben anlamıyorum sen anlat.

Aslı:teyze noluyor yine mi aynı konu yapma böyle?

Sevcan:siz inanmayın bana ben gördüm diyorum kızımı o itti yola itti.

Aslı:teyzecim tamam bak sakin ol. Nehirin bir suçu yok ki olsa ilk önce ona cezasını ben veririm. Sen benim neşeyi ne kadar çok sevdiğimi bilmiyor musun? Hem arasta onun yanında durmaz.

Sevcan:hayır yaptı kızımı o öldürdü. Nehir denilen pislik kız öldürdü.

Aras:of anne yeter artık senin yüzünden kafayı yiyeceğim. Yeter artık.

Deyip aras dışarı çıkar aslıda pesinden gider

Aslı:aras canim bak sakin ol. Anneni de anla acısı var.

Aras:anlıyorum ama abartıyor. Nehir bir şey yapmadı sende biliyorsun.

Aslı:biliyorum biliyorum. Ama bak bugün nesemizin ölüm yılı annen için zor onun tek kızı. Bak sen şimdi git içeri gelen misafirlerle ilgilen ben teyzemi sakinleştirip geleceğim. Tamam mı?

Arasın gözleri dolar olumlu anlamda başını sallar.

Aslı:Of gel buraya başımın belası

Der ve sarılır arasta ona sarılır.

Aras:iyiki varsın

Aslı:saçmalama be kuzenler bugünler için hadi defol içeri bende geliyorum

MAFYALARIN KARDESI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin