bölüm 29

3.8K 195 62
                                    

Nehir dalgın dalgın pencereye bakarken bir ses duyuldu. Biri ağlayarak bağırıyordu. Ses git gide artti sonra ses ile beraber kızın kendiside göründü. Bir dakika bu kız Arasın kardesi. Nehire başımı cevirdim gozlerini ayırmadan kıza bakıyordu.

Nese:abi abim nerde Nehir?

Nehir ağlayarak başıyla odayı gösterdi.

Kız önce odaya baktı elini bir süre cama koydu sonra nehire döndü.  Yaptığı hareketle şaşkınlıkla ayağa kalktım. Yok artık...

_________________________________________________

Multi:Neşe Çağlar

Ateşten devam:

Kızın yaptığı  hareketle şaşırdım. Daha bir kaç hafta hatta yıllar  öncesine kadar Nehire kötülük yapan ve sırf intikam için kardeşimin hayatını mahveden kız gelmiş kardeşime sarılıyor. Inanamıyorum. Nehirde tıpkı benim  gibi şok içinde kaldı.

Neşe:kardeşim

Bir anda doktorlar odaya girmeye başladı

...

Nehirden devam:

Neşenin bana sarılıp üstüne kardeşim demesi ile neye uğradığımı şaşırdım. Şok üstüne şok geçirdim. Bir anda doktorlar içeri girmesi ile kendime geldim. Camdan odaya bakmaya başladık. Ne yapıyorlar ama...

Doktor iki eline defibrilatörü aldı ve ikisine de sıvı koyup abimin göğsüne bastırdı. Ne yapıyorlar. Neşe bağırıyor ben ise anın şokuyla  ne yasamam gerektiğini bilmiyorum. Bir anda perdeyi çektiler.  Neşe içeri girmek için atıldı. Hemen onu kollarından tuttum. Bana ne yapmış olursa olsun o benim  çocukluk arkadaşım, kardeşim...

Neşe:abi... Açın  kapıyı

Bir yandan cama vuruyor  bir yandan içeri girmeye çalışıyor. Sesimi yükselterek konustum.

Nehir:Neşe sakin ol

Sesimle bana  bakti. Ikimizde ağlıyorduk. Bir anda doktor  çıktı. Umutla ona baktık.

Nehir:d-durumu nasıl iyi dimi?

Doktor:Cok üzgünüm. Elimizden gelen herşeyi yaptık ancak hastayı kaybettik. Başınız sağolsun...

Doktorun dedikleri kulaklarımda çınladı. Ne dedi o "hastayı kaybettik", "hastayı kaybettik"

Nese:H-hayır h-ha-hayir o-olmaz Abi...

Koşarak odaya girdi ben ne hareket edebiliyorum ne de konuşabiliyorum. Hissizlestim ellerim ayaklarım beni taşımadı. Son hatırladığım ise ismimi çağıran  abilerim...

---------------------------------------------------------------------------

Nehirden devam:

Gözlerimi siddetli baş ağrısı ile açtım. Rüya  gördüm dimi herşey kabustu. Uyandim bitti. Etrafıma baktım. Ates abim   kenardaki koltukta oturuyordu.

Nehir:Abi

Ates:Nehir iyi misin?

Nehir:Abi Aras abim gitmedi dimi o gitmedi dimi

Bir umutla yüzüne  baktım onunda gözleri kanlıydı  Hemen kolumdaki serumu hızla çıkartıp ayağa kalktım. Kalkmam ile başım döndü. Tam düşecekken beni tuttu.

Ates:Nehir iyi misin

Ağlamaya başladım.

Nehir:Abi Aras abimi göreceğim.

MAFYALARIN KARDESI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin