bolum 16

5.3K 253 44
                                    

Nehirden devam:
Abim kendi tarafına geçip arabayı çalıştırdı. Bende gözyaşlarımı sildim derince bir nefes alıp konustum.

Nehir:Almanyaya gidelim mi?
____________________________________________________

Arastan devam:

Ne şaşkınca nehire baktım ciddi miydi? Hızla arabayı kenara çektim nehire baktım şaşkınlıkla.

Aras:b-bu konuda ciddi misin? Nehir aniden aldigin kararla hayatın mahvolabilir evet belki seni hiç anlamayacak şeyler yaptılar ama her ne yapmış olurlarsa olsun onlar senin ailen. Sen sadece bu konudan dolayı kaçacaksan-

Nehir:ne yapayım abim sen söyle ne yapayım. Herşeyi sineye mi cekeyim? Hicbirsey olmamis gibi mi davranayim ne yapayim.

O böyle deyince icim bir tuhaf oldu benden yardım istiyor en yumuşak sesimle konustum.

Aras:sadece biraz zaman güzelim (yüzünü okşadım) birazcık zaman ver kendine herkese Ateşe. Dinlemeden yargısız infaz yapma evet Ates seni korumadı ama-

Nehir:abi lütfen ama dan sonrasıyla ilgilenmek istemiyorum lütfen.

Aras:meleğim sen dinlemek istemiyorsun ama Ates hata yapmış olsa bile hatta ona ben bile sinirle olsam da sonuç değişmeyecek Ates senin abin seni çok seviyor seni sen inanmasan bile korumak istiyor. Biliyor musun? Iki gün öncesine kadar bende çok sinirliydim ama o gün başka bir odada sen onun yüzüne bakmadığın için sınır krizi geçirdi. Sadece bu da değil poyrazĺ olan o iti arayıp ağzına ne geldiyse söyledi herşey senin yüzünden oldu dedi üstüne öldüresiye dövdü. Abin seni çok seviyor ama bunu sana gösteremiyor.

Bir anda derince oflayip ellerini basının arasına alıp başını ovalamaya başladı. Ellerini tuttum dudaklarima götürüp öptüm.

Aras:nehir sakin kafayla düşün onları gerçekten bırakmak istiyor musun?

Bir anda elini çekti ve gözlerime baktı.

Nehir: işte bunu bende bilmiyorum

Aras:bilmiyorum demek hayır demek olarak sayıyorum. Çünkü onlara alışmışsın kabul et bunu.

Cebimde telefonum titreyince kim diye baktım egeydi. Nehir konuşmak istemeyecektir hem çok zor ikna ettim sonra konuşur hemen kapattım. Bu sefer nehirin telefonu çaldı. Nehir eline alınca " Ege Abim" yazısını gördü demek hala degistirmemisti. Bu iyi. Evet egeye karşı öfkesi yok ama bana kimseyi onlardan hiçbirini gormek istemediğini söyledi. Açacak mi diye baktım o yazıya odaklanmıştı.

Aras:nehir ac artık istersen

Tekrar bana baktı sonra yine ekrana...
Derin bir nefes alıp açtı.

Nehir:ef-

Ege:...

Nehirin yüzü bir anda değişti sonra yüzünü düzeltip konuştu.

Nehir:B-ben ne yapayım. Bir yere gitmiştir.

Ege:...

Nehir: hayır hicbir şey demedi.

Ege:...

Nehir:sey bir haber alırsanız söyleyin.

Ege:...

Nehir:merak ettigimden değil benim yüzünden başına bir şey gelsin istemem. Hadi kapattım

Deyip telefonu kapattı. Ne oldu der gibi bakmaya başladım. Bir anda yüzü değişti. Beni unutmuş gibi düşünmeye başladı.

MAFYALARIN KARDESI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin