Asli:haklısın biliyorim çok zor bir durum ama bunu yapmanın tek amacı yıllar önce yaşadığım şeyleri senin yasamamam. Poyraz böyle bir sey yaptığım için beni affet ama yapmak zorundaydım. O dna raporu sahte ne kadar sana söylemek istemesemde dayanamadım. Seni de kaybederim diye.
Poyraz:korkma beni kaybetmeyeceksin. Seni bırakmayacağım hadi oyuna başlayalım. Senin intikamını alalım...
________________________________________________________Atesten devam:
Gece nehirin sesini duymamla yatağından fırlayıp odasına geldim. Kâbus görmüştü. Ona bir şey olacak diye çok korkuyorum. Öyle naif öyle kırılgan ki ona zarar gelecek diye ödüm kopuyor. Gece onu daha da yakından tanıdım. O kadar güzel o kadar masum ki onu kırmaktan çok korkuyorum. Sonra kollarımda uyudu 26 yıllık hayatımda tek eksik oymuş. Onun sayesinde gece o kadar güzel uyku çektim ki anlatamam. Onun o güzel kokusu beni kendime getirdi. Güzel kalpli meleğim benim, şuanda hala uyuyor. Saate baktım 8:20 geçiyor. Bugün şirkete gitmem gerekiyor. Nehiri hiç bırakmak istemiyorum ama bugün toplantı var ve bu toplantı için 3 ay boyunca gece gündüz demeden tüm çalışanlar dahil çalıştık. Bu toplantı çok önemli. Kardeşimin alnina öpücük kondurdum uyanmasın diye dikkat ederek kalktım ama kıpırdadı. Sonra gözlerini açtı. Bende tebessüm ettim.
Ates:gunaydin
Esneyip konuştu
Nehir:günaydın
Ates:Gece rahat uyudun mu?
Nehir:cık tüm gece horladın hiç uyuyamadım.
Ates:valla mi? Ama ben horlamam ki
Lan yoksa horladım mi? Rahat uyku çektim diye. Baktığımda gülüyordu. Cadıya bakın hele
Nehir:şaka yaptım ya ne horlaması mışıl mışıl uyudum.
Sahte sinirle ona baktım. O hala gülüyordu. Bu yüzündeki gülümseme için dünyaları vermeye hazırım.
Ates:cadıya bak ya bide abisiyle dalga geçiyor.
Nehir:sinirlenince çok tatlı oluyorsun
Deyip tekrar güldü
Ates:sende gülünce
Deyip bende tebessüm ettim. Sonra alnına öpücük kondurup kalktım.
Ates:ben üstünü değiştirip gelirim yanına ayşe hanımı çağırırım yardım için.
Nehir:tamam olur
Tebessüm edip çıktım odama girip üstünü değiştirdim. Yanıma aras geldi.
Aras:gunaydin
Ates:sanada
Aras:Nehir iyi mi? Ona soramadım
Ates:iyi merak etme
Olumlu anlamda başını salladı arkasını döndü 1-2 adım attı sonra durup tekrar bana döndü.
Aras:Ates sağol kardeşim, kardeşime iyi geldigin için
Tebessum ettim oda gitti. Bende bu aralar ne çok tebessüm eder oldum. Hatta tebessumun disina bile çıktım. Herşey nehirin sayesinde. Hemen nehirin odasına gittim kapıyı tıklattım "gel" deyince içeri girdim üstünü değiştirmişti.
Ates:kahvaltını burda mı yapmak istersin aşağıda bizimle mi?
Nehir:aşağıda
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYALARIN KARDESI
Genç Kız EdebiyatıNehir yıllar boyunca babası tarafından siddet gören abi gibi gördüğü kişi dışında kimsesi olmayan biri iken yıllar sonra 4 tane abisi olduğunu öğreniyor Peki nehirin hayatı bundan sonra nasıl olacak?