♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Merhabalar.
O kadar zaman yoktum. Yazamadım. Ve siz hiç merak edip sormadinız. Ne diyeyim.
Ben burada emek verip yazıyorum ve siz yorumu ve beğeniyi çok görüyorsunuz. İnanın bu beni çok üzüyor.
Umarım yeni bölümü beğenirsiniz. Bir şeylerin biraz açığa çıktığı bir bölüm oldu. Dolayısıyla öneri ve görüşlerinizi bekliyor olacağım.
Görüşmek üzere. 🙌 🙇
♡♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
Günler geçmiş, aylar birbirini kovalamis, hatta mevsimler karismisti. Her şey siradanlasmisken ve insan buna alışmak zorunda kalmışken ne kadar istesede aniden karşısında beliriveren en eski duygular gün yüzüne çıkıp hâlâ kalbinin ritmini degistirmekle kalmayıp en incesinden canını yakıveriyordu işte. Karşımda cevap bekleyen Ali Ömer'i dikkate almayi Cerene doğru döndüm.
" Canim eve gidebilir miyiz artık? Denise çok yoruldu. "
" Sera bana cevap vermeyecek misin?;Bir gece anlamsız bir notla ortadan kayboluyorsun ve geri döndüğünde yanında bir bebek var. Ne düşünmem gerek bilmiyorum "
" Bence bu konuda fazla düşünme. Seni ilgilendiren bir yani yok çünkü. "
" Sera nasıl beni ilgilendirmez? Benim ben. Ali Ömer Seni seven adam. Senin sevdiğin adam. Sera anlayamıyorum. Neler oluyor? "
" Beni seven adam? A evet beni seven adam. Şimdi hatırladım. Kocami diyorsun sen. O daha sonra gelecek. "
" Na...Nasıl yani? O zaman doğru mu Seram? Sen..... sen evlendin demek. Bunu yaptın mı gerçekten? Ben sana bakmaya bile kıyamazken. Ya hayalimiz? Çocuklarımız? Toprak, Çiçek, Güneş, Yağmur, Rü......"
" Sus. Sen de söyledin Hayaldi. Ve hayaller gerçek olmaz. Olamaz. "
" Neden Seram neden? Ben ne kadar düşünürsem düşüneyim anlayamıyorum. Biz birbirimize aşıktik. Sera ben...Ben ....Neden yaptın bunu bize? "
" Ben hiç bir şey yapmadım tamam mı? Ben sadece kendimi korudum. "
" Kimden Seram? Neden bana anlatmadin? Neden gittin? Neden ev.....evlendin?"
" Artık bir önemi yok. Evlendim ve bir bebeğim var. Bir ailem var. "
" Seram sen benimdin. Benimsin. Böyle bir şeye inanmami bekleme. "
" Yeter Ali Ömer. Ben evliyim ve Kocami da çok seviyorum. Seni sevdiğimi sanmıştım ve yanilmişim hepsi bu. "
" Sevdiğini sanmıştın öyle mi? Sera sen gittiğin zaman ben ne hale geldim haberin var mı? Her yerde seni aradım ben. Her gün değil her saat değil her nefes aldığımda seni özledim. Şimdi karşıma çıkmış ben evlendim diyorsun. Üstelik bir de çocuğun var. Sera bunu bana neden yaptın? "
" Aslı hanim seni teselli etmiştir eminim. Hem dedim ya artık bunları konuşmayalım çünkü anlamı yok. "
" Aslı mi? Tüm bunların Asliyla ne ilgisi var? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUCİZELER HEP VARDIR DERLER ???
RomansaNe söyleyeyim şimdi? Alışkanlıklar sıradan gelmiyor bir zaman sonra. İçin kan ağlarken gülümsemek belki de en zor olanı. Oysa yazdım hafifletmek için eni konu ortaya koyduğum kadarını kederimin. Göze gelmedi kimsesizliğim ve ben tek başıma kaldım bu...