Czy to Tylko Wypadek?

675 24 3
                                    

Pov Matteo

Wróciłem do domu dość późno. Moi rodzice już spali, a Emilia dalej odrabiała lekcje

- Cicho bądź! Nie mogę się skupić - usłyszałem

- Przecież nic nie mówię.

- Wydaje ci się, że to twoje myśli, a tak naprawdę mówisz na głos.

Ups ale przypał.. Muszę się nauczyć ciszej myśleć.

- I to też powiedziałeś

- Dobra, wal się - powiedziałem i poszedłem do swojego pokoju.

~~

Pov Luna

Nie wierzę. Jak Ambar może podobać się Matteo. A co jeśli ona mu też się podoba, a ja jestem tylko przyjaciółką. Nagle usłyszałam pukanie do drzwi. Pobiegłam na dół i otworzyłam. Nikogo nie było. Już miałam uznać to za jakiś żart i wrócić do domu, ale zobaczyłam na ziemi pudełko czekoladek i karteczkę z napisem : "Od Matteo dla Lunci". Ucieszyłam się bo to oznacza, że on mnie kocha, albo przynajmniej lubi.

Pov Nina

Wróciłam ze szkoły i zobaczyłam Lunę. Była bardzo blada i pociła się. Spytałam się czy dobrze się czuje. Powiedziała, że wszystko w porządku, ale i tak się martwiłam. Poszłam zrobić sobie kanapki. Zjadłam je bardzo szybko bo byłam głodna. Wróciłam do pokoju, a Luna wyglądała jeszcze gorzej.

- Luna musisz iść do lekarza - powiedziałam

- Dobrze, faktycznie gorzej się czuje - powiedziała, a ja pomogłam jej wstać. Kiedy tylko wyszłyśmy z pokoju Luna zsunęła się na podłogę.

........................................................................

Hejooo

To jest taki bonusowy rozdział, bo mam napisane 9 na zapas. O 18 pojawi się drugi więc nie będę się tu rozpisywać.

⏺️Soy Luna⏺️ Sister    Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz