Super plan i uczta Emilii

313 20 17
                                    

Pov Luna

Wróciłam właśnie do domu była 24:00, więc myślałam, że wszyscy już śpią niestety się pomyliłam

- Myślisz, że nie wiem, że byłaś z Matteo? - zapytała Ambar

- Yyyyy...

- Hejka Lunka - powiedziała Emilia

- Ej, a co ona tu robi? - zapytałam

- Emilia zostaje dzisiaj u mnie na noc. Będziemy wymyślać plan jak cię zniszczyć.

- A to przepraszam. Miłej nocy.

- Nawzajem - powiedziała Ambara

Pov Emilia

Siedzę sobie z Ambar w jej pokoju.
Ja bawię się jej różowym spinerem, który jest trochę zepsuty, bo kupiła go 100 lat temu jak jeszcze były modne, a ona siedzi na laptopie rysuje plan na Lunę w paincie.

- Byś mi pomogła, a nie się bawisz - powiedziała

- No dobra ale jak mi dasz cuksa

- no dobra - Ambar przewróciła oczami i wstała z łóżka.

Podeszła do swojej szafki słodyczowej i otworzyła ją. Wow tyle słodyczy to ja jeszcze nigdy na oczy nie widziałam, znaczy widziałam jak ostatnio u niej byłam, ale nie ważne.
Ambar powiedziała, że mogę sobie wybrać co chcę więc wzięłam sobie dwie paczki mamby, ptasie mleczko, zozole, i jeszcze włożyłam sobie parę cuksów do kieszeni na później.

- Ok teraz możesz mi pomóc

- nom - powiedziałam z buzią pełną cukierków.

Następny dzień
Pov Ambar

Fajnie, że w nocy z Emilią wymyśliłyśmy super plan, znaczy ja wymyśliłam bo Emilia same głupie wymyślała np. chciała ukraść Lunie pracę domową, żeby dostała jedynkę. Ale przynajmniej zostawiła tego głupiego spinnera...

.......................................................................

Sorki, że tak późno ale tak wyszło.

Ogólnie to ten rozdział dedykuję PL_stories_SL. (Chyba wiesz o co chodzi).

Dobra nie ważne xD.

PaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAaaaaaaaaaaaa

⏺️Soy Luna⏺️ Sister    Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz