Daddy Kink nélküli kihívás

1.3K 16 12
                                    

Ez a kihívás carolina_ghost -é. Nagyon értelmesnek találom, végre valami értelmes kihívás. Amúgy én vagyok a lány Facebook-ról, aki azt a hosszú monológot írta a bejegyzésedhez még egy hónapja, mert azóta lusta voltam... 😔😅💚

Szabályzat:

Szabályzat:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

1. Kész 💗💚

2. Olvastam. Kedvenceim között van az összes. Hogyan tudom bizonyítani, hogy olvastam? Mondjuk benne vannak az olvasó listáimban 😅😁😊

3. Szerintem szörnyű. Nem hiszem, hogy ilyet kéne írni egy személyről, aki már rengeteget letett az asztalra, segített másokon és emellett aranyból van a szíve. Még csak a feltételezés is undorító. Nem bírom ezt a fajta írásokat, van, hogy beleolvasok egybe, de csak kíváncsiság hajt, hogy mi ez a szenny. Aztán ki is dobom, mert elszörnyedek. Már bocsánat a kedves Daddy kink-et íróktól, meg az olvasóitól, de ez miért jó? Nem lehet inkább egy szex mentes könyvet írni amiben a "kevdes" Apuci nem ujjazza halálra a kislányt és nem veri kékre és zöldre? Rettenetes. Írjatok Daddy Kink-et, ha azt akartok, de ne olyan emberekről, akik tényleg élnek és léteznek, sőt, még közük sincs az ilyesmikhez. Ne keverjétek ezekbe bele őket. Kérlek. Főleg ne Harry-t. Ő egy angyal, akinek szerintem eszébe se jutna ilyet tenni egy nála sokkal fiatalabb kislánnyal. Sajnálom, ha valakit megbántottam, de carolina_ghost kikérte a véleményünket, én csak leírtam teljes őszinteséggel. Köszönöm.

4. és 5. doresz99 - Late Nights, HIM
evelinetti - minden mennyiségben. Imádom a könyveidet, csodálatosan írsz!
OsztafinLili - Szerencsés Véltlen, Súlyos kór...
nappali - VENUS, 7 rings
chocolatemilkshakee - Thinking Bout You
0022aa - Perfect
Nfruzs77 - Stockholm Syndrome
Mxmarta - Demons, We, the demons
SzigetiLoretta - A vírus

Most hirtelen ennyi jutott eszembe, de tényleg nagyon tudom őket jánlani! Szép estét!💖

Snapchat Princess (h.s) Where stories live. Discover now