*Harry Styles*
Idegesen túrtam a hajamba és dobolni kezdtem térdeimen az ágyamon ülve.
Remélem tényleg elment aludni, nem szeretném, hogy az egészségére menjen ez a "Nem alszok" hülyeség. Miattam nem teheti ezt magával. Belegondolni sem merek milyen hulla fáradt is lehet jelenleg. Több, mint 24 órát kibírt eddig alvás nélkül. Biztosan szenved a fáradtságtól. És ahogy tudom elég mozgalmas napja volt tegnap is és már ma is, ha ennyi mindent tett eddig.
Megunva az ücsörgést tárcsáztam a magán repülőm vezetőjét, hogy most indulok és, hogy készítsék elő a gépet, hamarabb megyünk.
Nem tetszett nekik az ötletem, de ameddig én pénzelem őket és az én gépem vezetik, nem beszélhetnek nekem vissza.10 perc múlva már a kocsimban ültem minden cuccommal a hátsó üléseken és a csomagtartóban.
-Indulhatunk, Mr.Styles?- kérdezte a pilóta, mikor meglátott sietős léptekkel haladni felé. A bőröndömet magam után húzva mosolyodtam el és bólintottam. A pilóta viszont nem erre várt egyedül. Minden repülés előtt megvárja míg mellé érek és kezet fogunk, vagy megöleljük egymást, hisz már elég régóta ismerem Mr.Buckham-et. A 40-es éveiben járó férfi nagyon kedves személyiséggel van megáldva. Van egy felesége, és 2 gyermeke. Egy kisfiú és egy már nem annyira kislánynak nevezhető lánya. Dominic 6 éves, Rebecca pedig most az idén tölti a 14-et. Volt szerencsém találkozni velük, nagyon aranyos a kis családja. A feleségét Diana-nak hívják, ő egy szintén angyali nő.
Most sem volt másképp, megöleltem Wyatt-et, vagyis Mr.Bucham-et és a mellette álló személyzetis hölgynek meg kezet csókoltam és megköszöntem segítségét, majd bőröndömet el akarta vinni, ha jól hallottam Miss.Court, hogy előttem bevigye a gépre, de rászóltam, miképp ne egy szép hölgy pakolgassa egy érett férfi nehéz bőröndjét. Mosolyogva megköszönte tettem, majd ott hagyva visszasétált a reptér nyüzsgőbb részére.
Mosolyogva fogtam bőröndöm kallantyúját és felemelve vittem fel a gépre, magammal együtt. Miután felszálltam, becsukták az ajtót és elhelyezkedhettem az egyik finom bőrből készült fotelben. Így tettem hát, magam elé a másik fotelbe a bőröndöt tettem, majd az előttem lévő kis üvegasztalról elvettem a kikészített utazós laptopomat és a YouTube-t bekapcsolva hallgatni kezdtem a rajongóim által cover-elt számainkat. Minden alkalommal eláll a szavam, hogy mennyi tehetség van bennük. Egyszerűen csodálatos az, amit nekünk nyújtanak és sosem tudom elég szavakba önteni mennyire is imádom és tisztelem őket.
----------------------------
A Los Angeles-i reptéren sietősen lépdeltem 11:12-kor a kijárat felé a bőröndömet magam után húzva. Velem volt 4 testőr, akik védtek az újságírók és a fotósok, videózók elől. Most sem állhatok le velük csevegni, úgy mint nagyon máskor se, de most főképp nem. Oda kell érnem Ariana-hoz. Már rettentően hiányzik.
Az autóm csomagtartójába bedobva a bőröndöt kocogtam előre a vezető üléshez, majd miután bepattantam, becsaptam magam után az ajtót. Az ablakok szerencsére sötétítettek, csak az előttem lévő üveg volt félig átlátszó, hogy tisztán kiláthassak az előttem húzódó útra.
Egy jó 15 perc vezetés után lekanyarodtam, abba az utcába, ahova Ari költözött és lassabra véve a tempót mentem tovább a kis modern házak között. Igazán aranyos kis környék, jó, hogy én is itt lakok, csak ezt még Ari nem tudja. Már azelőtt megvolt a lakásom, mielőtt ideköltözött, csak nekem pár kisebb házzal odébb van. És nekem nagyobb persze, mi mást várnának el egy elismert, gazdag énekestől, minthogy nagy háza legyen. Meg amúgy is, nem egyedül lakok ott, a fiúk is ott laknak velem, mikor itthon vannak L.A.-ben
Ariana házához leparkolva leállítottam a fekete Range Rover-t, majd kiszálltam a járműből. Kikaptam a csomagtartóból a bőröndömet és lábamat szedve indultam el a kis modern ház ajtaja felé. Remélem aludt, ahogy szóltam neki.
Csöngettem, majd a WMYB dallamát kezdtem el kopogni, míg nem nyitotta ki. Felkeltettem.
Egy álmosan csillogó barna szempárral találtam magam szembe, szemei alatt enyhén sötét karikák húzódtak. Aha, nem aludt, ezt még számon kérem rajta.
-Ha-Harry?!- csillant fel szeme és pár másodpercen belül nyakamban kötött ki, karjait nyakam köré fonta, lábait derekam köré. Nevetve fogtam egyik kezemmel derekát, hogy ne essen le, másikkal hátát simogattam.
-Itt vagyok, Ari, itt vagyok!- pusziltam nyaka hajlatába, mire őt kirázta a hideg. Imádom, hogy így reagál rám a teste.
-Annyira hiányoztál!- suttogta, mire adtam még egy puszit nyakhajlatába és testén megint átment a libabőr.
-Nekem is!- válaszoltam, majd magamba szívtam édes illatát.
Megragadtam hátát simogató kezemmel a bőrönd kallantyúját és behúztam magam után a lakásba még mindig Ariana-t tartva jobb kezemben. Az ajtó mellé letettem a bőröndöt és belöktem magam mögött az ajtót.
Elindultam Ariana szobája felé, azzal a céllal, hogy most már pedig lefektetem egy kucsit aludni, mostmár itt vagyok, csak elalszik és nem makacskodik. Éreztem nyakam hajlatán és nyakamon szuszogását és meleg lehelletét, mire szélesen elmosolyodtam. Rajtam is átjárt a borzongás.
Tudom mi hol van, Ariana felhívott, mikor beköltözött és körbevezetett videó hívásban.
Benyitottam szobájába, majd mikor beléptem, be is csuktam azt magam után. Elsétáltam az ágyáig, majd leültem vele. Most ölemben ült, szorosan hozzám bújva. Fel is izgatott ez, de elnyomtam magamban az érzéseket, nem akarom, hogy észrevegye khmm...
Feljebb csúsztam az ágyon és simogatni kezdtem hátát. Lassan elhúzódott tőlem és rólam leszállva mellém feküdt. Én is elhelyezkedtem mellette és felé fordulva bámultunk egymás égköveibe.-Aludj, Szépségem!- musziltam meg az orrát, mire elnosolyodott és elpirult.
-Megpróbálok!- suttogta és lehunyta szemeit ezzel eltakarva előlem gyönyörű barnáit.
-Nem hiszem, hogy kell majd próbálkoznod, látom rajtad, hogy nem sok választ el attól, hogy bealudj.-kuncogtam, mire elmosolyodott újból és egy aprót bólintott még mindig csukott szemekkel.
Pár másodperccel később bár mellkasomra hajtva fejét szuszogott egyenletesen, miközben bal karját mellkasomra helyezte feje mellé. Jobb keze valahol maga alatt volt, nem látom.
Elkezdtem cirógatni bal karját, oldalát, nyakát. Selymes bőre felperzselte ujjaimat, és egy cseppet éreztem is, hogy mozgolódik valami, igen ott. Erre még az is rátett egy lapáttal, hogy Ari álmában átdobta bal lábát rajtam és láb pont ágyékomon volt. Szorosan behunytam szemeimet, és erősen kellett koncentrálnom, hogy ne nyögjek fel, ami szerencsémre sikerült is. Elvetettem piszkos gondolataimat és csak a mellkasomon pihenő Hercegnőt figyeltem szüntelen, egészen addig, míg engem is elnyomott az álom.
YOU ARE READING
Snapchat Princess (h.s)
FanfictionSnapchat Hariana chat story. hazzastyles94 üzenetet küldött neked. "Bocsi, akkor szia. Szia. Azt hittem ennyi." -_-_-_- Borító készítője: @_Wolfgirl_XX 💛✨