-Öhmm... Én... Én sajnálom!- vörösödött el. Mi? Megbánta?- Nem szabadott volna így letámadnom téged! Butaság volt, sajnálom! Mekkora egy nyomorék vagyok!- ült le a székre és temette arcát kezeibe szégyenkezve.
Nem értettem. Most akkor nem akart megpuszilni? Biztos csak a hév. Nekem se szabadna ezt gondolnom. Jó, hogy megbánta. Én is megbántam. Vagy nem?
-Semmi baj, hagyjuk. Cody hol van?- kérdeztem félve.
-Nagy valószínűséggel börtönben.-mosolygott rám nyugtatóan, amit nem sokkal később viszonoztam is.
:():():():():():
2 hét telt el azóta, hogy kijöttem a kórházból. Sokkal jobban vagyok, de vannak sérüléseim, amik még mindig fájnak, ha hozzáérnek.
:():():():():():
hazzastyles94
Jóóó reggelt, Kiscsillag!😍😉
moonlightbae
Milyen reggelt, te idióta? Délután 4 óra van!😂😟
hazzastyles94
Lehet sokáig aludtam, most baj? 🤷🏼♀️
moonlightbae
Nem, nem. Csak lemaradtál egy találkozóról 😒😟
hazzastyles94
Tessék?! 😯
moonlightbae
Köszi, szia. Jó éjt! ☹️😔
hazzastyles94
Várj, sajnálom! Elfelejtettem! 😔😞
Könnyezve tettem le telefonomat a dohányzó asztalra, mire Leila felsóhajtott mellettem.
-Legalább ne kamuzna!- sírtam fel. Miért fáj ennyire, hogy más lánnyal volt? Csak nekem jelentett valamit az a puszi a kórházban?
Aki nem tudná, Harry-t lencsevégre kapták Kendall Jenner-rel csókolózni egy kávézóban. A mi kávézónkban. Oda jártunk el minden reggel a munkám előtt, most meg azt a szajhát viszi oda. Nem tudom miért fáj ennyire, emiatt most a találkozónkra sem jött el. Elfelejtett...
-Sshh... Nyugi Ari, a celebek már csak ilyenek! Felejtsd el! Nem érdemes velük foglalkozni, nem érdemlik meg!- magyarázott Leila engem ölelve, a hátamat simogatva.
-De miért fáj mással látni?
-Beleszerettél, Kincsem.
-Nem szerethettem bele!- sírtam fel még jobban.- Az a picsa miatt még a talinkra sem jött el! Azt hittem fontos vagyok neki, érted Lia?
-Ne gondolj rá, ő is csak egy önfejű, egoista celeb, aki leszar másokat, hacsak nem híresek! Nem érdemli meg a figyelmedet! Te nála erősebb vagy!- eltolt magától és egy bíztató mosolyt küldött felém. Megtöröltem a szemem és elmosolyodtam. Igaza van. Nem törhetek össze egy hazug faszkalap miatt!
-Köszönöm!- öleltem meg szorosan, mire felnevetett.
-Elmegyünk mozizni?- kérdezte meg, mire felcsillantak kozmoszaim.
-Ahaa!
Felpattantam az ágyról és indultam volna meg a szobám felé, de a csengő éles hangja a levegőbe hasított.
Értetlenül az ajtóhoz blattyogtam és kinyitottam. Bár ne tettem volna és inkább néztem volna meg előtte, hogy ki az. Most itt állok megszégyenítőm előtt feldagadt, vörös kisírt szemekkel, piros arccal és bedugult orral. Ja és a szexi pizsimet nem is említettem.
-Mit akarsz?- vontam össze szemöldököm mérgesen, közben fújtatva egyet.
-Beszéljük meg!
YOU ARE READING
Snapchat Princess (h.s)
FanfictionSnapchat Hariana chat story. hazzastyles94 üzenetet küldött neked. "Bocsi, akkor szia. Szia. Azt hittem ennyi." -_-_-_- Borító készítője: @_Wolfgirl_XX 💛✨