11

1.4K 60 9
                                    

*Ariana szemszöge*

Mindenem sajog, néhol csíp a bőröm. Mi a fasz történt? Hol vagyok?
Lassan kinyitottam szemeimet, a szobában félhomály uralkodott. Kábán rebegtettem meg elnehezedett pilláimat, míg próbáltam kitalálni mi a fene történhetett velem.

Egy idő után feladtam az emlékezést. Gőzöm sincs mi történt és, hogy hol vagyok!

Egyszer csak érzékeim felerősödtek és meghallottam egy gép hangját. Csipogott. Be van dugulva a fülem, de még így is ki tudom venni, hogy egy retkes kórházban vagyok... Jajj de jó!
DE MI A RETKES FENE TÖRTÉNT?!

Nem bírtam tovább a gondolkodást, mert megfájdult a fejem. Nyüszítettem egyet fájdalmamban, mire egy kis mozgást érzékeltem bal oldalamról. Ki van itt? Majd megéreztem egy meleg kezet az én hideg mancsomon.

Nehézkesen felé fordítottam könnyes szemeimet, de a félhomályban csak egy görnyedt testtartású, láthatóan magas alakot véltem felfedezni kicsikét hosszabb göndör fürtökkel.
Elrántottam a kezem és arrébb kúsztam az ágyban. Rettenetesen fájt már csak megmozdulni is, de jelen pillanatban magasról leszartam a testem minden porcikájába élesen belenyilalló fájdalmat és megszólaltam:

-Ki vagy Te?

A személy élesen beszívta a levegőt és válaszolt remegve:

-Ha-Harry... Tudod!-motyogta kétségbe esetten, mire megszakadt a szívem. Basszus, lehetséges, hogy amnéziám van?

-Nem eml...- ekkor bevillant ki is ő. A hang, a név, ÚR ISTEN!- HARRY STYLES?!

Látszólag nagyon meglepődött, majd felállt, elsétált az ajtóig és felkapcsolta a villanyt. Az állításom beigazolódott. Ez kibaszottul Harry Szexivagyok Styles.

-Emlékszel rám?- kérdezte, szemei pedig felcsillantak.

-Hogyne? Egy híresség vagy!- nevettem zavartan, majd felkaptam a fejem, Ő pedig szomorúan kereste tekintetemet, majd mikor megkapta belefúrta smaragdjait az én barnáimba. Hű...- Mit keresel itt?

-Mi ismerjük egymást...- nyögte ki és lepillantott kezeimre. Elkezdett ujjaimmal szomorúan babrálni, mire beugrott minden.

Elképesztően hatalmas fájdalom nyilallt fejembe, mire mindkét kezemet odakaptam, így akaratlanul is elszakítva kezemet Harry-értől. Felsikoltottam egy pillanatra fájdalmamban, de hamar elmúlt.

-Jól vagy, Ari? Sajnálom, csináltam valamit?- fogta meg kezem, mire elolvadtam tőle. Hogy lehet ennyire aranyos, védelmező és figyelmes?

-Igen jól vagyok, Hazzus maci és nem, nem csináltál semmit!- mosolyodtam el meglepődöttségétől.

Felpattant a székről és megölelt.

-Úr Isten, Ari! Emlékszel?- nevetett önfeledten, mire vigyorom még szélesebb lett.

-Igen, Haz!- majd elengedett és hátrább mozdult, hogy szemembe tudjon nézni. Hogy lehet egy férfinek ilyen gyönyörű szempárja! El fogok folyni elkáprázottságomban...

Majd olyan történt, amiért elpirultam, nem kicsit. Egy puszit nyomott a SZÁMRA! Lehet ezt csóknak venni? 0,1 másodperc volt csupán, majd mikor elhúzódott, elkezdtem hiányolni telj ajkait enyémekről... Basszus, lehet ilyet gondolni?

Snapchat Princess (h.s) Where stories live. Discover now