*Harry Styles szemszöge*
-Szép jó napot minden kedves nézőnknek, Én Wanda Michaels vagyok és ez itt a I Heart You radio!- kezdte a rádiós csaj a szokásos szövegét, míg én csöndben ültem vele szemben a székemben egy fejhallgatóval a fejemen, magam előtt pedig egy mikrofonnal.- A mai különleges vendégünk pedig az, akit már mindenki nagyon várt, sokan kérdeztétek, hogy mikor jön, de most, most itt van és velünk lesz egy interjúra! Ő pedig nem más, mint a sármos, mindenki kedvence: Harry Styles!- konferált fel Wanda.- Szia, Harry, milyen napod volt eddig?
-Helo, hát nem is tudom. Egy lány nagyon feldobta a reggelemet, szóval jól indult.- mosolyogtam rá és Ariana-ra gondoltam közben.
-Oh, és ki az a szerencsés leányzó?- húzta fel pimaszul a szemöldökét, mire sóhajtottam egyet.
-Nem szeretném elárulni, hiszen nem nagyon szeretné kitudatni magát, de azt elárulhaton, hogy egy vicces, csupaszív lányról van szó!- pillantottam egy másodpercre ölembe, ahol kezeim voltak összekulcsolva, majd visszanéztem a nőre.
-Rendben. Nézzünk egy pár kérdést a rajongóktól, jó?- kérdezte meg illedelmesen, de szerintem, ha nem akarnám is feltenné a kérdéseket. Viszont válaszul csak bólintottam egyet mosolyogva, már előre feszültté téve engem, hogy lehetnek olyan kérdések, amikre esetleg nem nagyon szeretnék választ adni.
-Az első kérdés weloveonedirection91-től jött és a kérdése a következő. Vissza fogtok jönni a srácokkal, mármint a One Direction-nal úgy, mint egy banda? Terveztek visszatérést?- ez az a kérdés, amit mindenhol megkapok és még őszintén én sem tudok sok mindent.
-Én nagyon szeretném, ha egyszer a közeljövőben visszatérne a banda, nagyon élveztem a srácokkal való időt, úgyhogy biztosan lesz One Direction újra! Nem tudok semmi konkrétat mondani, nem csak rajtam múlik, de a One Direction vissza fog térni! 100%-ra mondom!- mosolyodtam el a végére és visszaemlékeztem a szép időkre. Imádtam.
-Köszönjük. A következő kérdés wizardpayne-től érkezett és ezt szeretné megtudni: Igazak a pletykák, hogy te, és Kendall Jenner újra egy párt alkottok? Személy szerint nekem nem szimpatikus a lány, egy igazi rib*nc. Hűű, ez aztán a vélemény.-nevetett az interjús nő.
Képzeletben megforgattam a szemeim, majd válaszoltam.
-Nem, nem igazak. Az a csók véletlen volt, nem én akartam, ez után ott is hagytam Kendall-t. Soha, ismétlem: SOHA nem követem el újra azt a hibát, hogy összejövók vele. Sajnálom Kendall, de esélyed egyenlő a nullával.- nevettem fel.
-Wow, jó, szerintem a kérdező és még sok ezer más lány megnyugodhat. A következő larryisreal9491-től van és a kérdése, hoooogy: Igaz, hogy tegnap este Louis vitt el egy bárból Kaliforniában? Hulla részeg volt és közben vigyorogva bámultad a telefonod kijelzőjét. Barátnőm látott és lefotózott.- olvasta fel, majd szemdökét felhúzva, várakozóan pillantott rám.
-Igen, igaz. Következő?- doboltam idegesen ujjaimmal térdemen. Nem szeretem, ha arról van szó, hogy részeg vagyok. Nem szeretném elmondani, hogy Ari miatt vigyorogtam.
-Az utolsó kérdés harrystylesismyhusband-tól jött. A kérdés pedig: Ki az a lány, akivel 2 és fél hete lekaptak L.A.-ben a plázában. Mi történt?- ugh, ezt hogy magyarázom ki? Semmi hazudás, jó, mehet.
-Ő egy nagyon fontos személy nekem. Még csak barátok vagyunk. Nem szeretett volna kitudódni, de ha már így alakult elmondom milyen sokat is jelent nekem ő. Snapchaten találtam rá, elütöttem egy nevet és véletlenül rá sikerült írnom. Azóta beszélgetünk és egy rettentően aranyos lány. Imádom.- mosolyogtam, mint egy beszipuzott majom.
-Oooo, ez nagyon aranyos! Mindegy, ennyi lenne a mai interjú Harry Styles-al, remélem látunk még itt ebben a stúdióban, sziasztok!-köszönt ki Wanda.
-Sziasztok!- köszöntem el én is.
YOU ARE READING
Snapchat Princess (h.s)
FanfictionSnapchat Hariana chat story. hazzastyles94 üzenetet küldött neked. "Bocsi, akkor szia. Szia. Azt hittem ennyi." -_-_-_- Borító készítője: @_Wolfgirl_XX 💛✨