25

979 40 33
                                    

*Ariana Grande*

Mikor felkeltem, először fel sem fogtam hol vagyok. Majd azt éreztem, hogy felső testem felemelkedik, majd lassan visszasüllyed. Egy mellkason fekszem, és tudom kién. Érztem az édeskés, mentolos illatát. Bódító és csábító.

-Mrph...- morogtam és lassan, óvatosan felkeltem mellkasáról, hogy arcára tudjak nézni. A plafont bámulta, de mikor megérezte mocorgásomat, könyökeire támaszkodott és oldalán feküdve szemeimbe meredt.

-Szia!- csak ennyit mondott, nem szinte suttogott, vagy lehelte a szavakat, a pillangók a hasamban csapkodni kezdtek.

-H-helo...- bámultam arcát, miközben az enyémen éreztem forrósodni kezd. Kétség kívül elpirultam.

Harry közeledni kezdett felém, én viszont nem hátráltam. Arcom égett, és szüntelenül bámultunk egymás szemeibe. Harry ajkain egy kis mosoly csüngött, miközben egyre közelebb került arcával az én arcomhoz, mígnem lassan behunytuk mindketten szemünket. Aztán megéreztem. Megéreztem ajkait az enyémek ellen nyomódni. Lassan mozogtak ajkaink, majd Harry megnyalta alsó felhőcskéimet bejutást kérve. Nem kellett gondolkoznom, azonnal szétnyitottam számat.

Csókunk közben felültünk, átrakott ölébe és derekamat átkarolva simogatta, cirógatta oldalamat, majd benyúlt pólóm alá és úgy folytatta.

Én sem tétlenkedtem, nyakát átkarolva túrtam bele hosszú, göndör hajába, néha meghúzva egy-egy tincset, mire állatias morgások hagyták el ajkait. Válasza megmosolygtatott, így kénytelen voltam belemosolyogni csókunkba.

Harry is bevadult, megmarkolta derekamat bal kezével, jobbal pedig fenekem alá nyúlt és abba markolt bele. Most én voltam soron, hogy belenyögjek csókunkba.

Nem sokkal később zilálva távolodtunk el egymástól. Egyszerre nyitottuk ki lassan szemeinket és pillantottunk bele a másikéba. Harry szeme úgy csillogott, mint a smaragd, de az enyém sem lehetett másképp. Harry elmosolyodott és nyomott egy puszit a számra.

Ha eddig nem pirultam el teljesen, na akkor most!

-Gyönyörű vagy, Ariana!- suttogta és nyomott még egy puszit számra.

-Mi történik köztünk, Harry?- kérdeztem suttogva, próbálva figselmen kívül hagyni előző kijelentését.

-Szeretlek!- mondta ki kerek perec, mire ledöbbentem. Szeret?!

-É-én is.- válaszoltam teljesen őszintén. Én is ezt éreztem. Reggel még hitegettem magam, hogy az érdeklődésem iránta szimplán csak baráti, de a csókkal bebizonyította, hogy ez ezerszer több. Én érzéseket táplálok Harry Styles irányába.

Elmosolyodott és újból belekezdtünk egy csókcsatába. Mikor elváltunk újra a szemembe nézett és azt mondta ki, mire még nagyobbat dobbant szívem.

-Ariana, szeretném, hogy a barátnőm legyél! Leszel a barátnőm?- fúrta tekintetét enyémbe.

-Igen, örömmel!- sírtam el magam a végére és magamhoz húztam még egy csókra a smaragd szeműmet.

-Nagyon szeretlek!- ölelt magához, mikor elváltunk egymás ajkaitól.

-Én is!- pusziltam nyakhajlatába, mire libabőrös lett a bőre.

Snapchat Princess (h.s) Where stories live. Discover now