-Ari, kelj fel! El fogod aludni a nyakad!- keltegetett Leila.
Kinyitottam szemem, de csak homályosan láttam Leila-t. Megdörzsöltem egy kicsit. Hmm, máris jobb!
-Tudod, Ari. Gondolkodtam az ügyeteken. Szerintem hülyeség kiakadnod. Elvégre azt írta neked, hogy barátnője van.- húzta el a száját és értetlenül meredt rám.
-Nem, Leila. Marcy-val már rég szakítottak. Mikor kijöttem a kórházból, Harry mesélte, hogy Marcy rettentő féltékeny volt, ezért Harry szakított vele. Ez a cafka pedig most Kendall. Jenner. Az az alaktalan phuuu!- csaptam egyet ököllel a párnába és ordítottam egyet.- Csak tudnám miért zavar!- fújtattam.
-Szerintem féltékeny vagy...- segített felállni legjobb barátnőm és bementünk a konyhába. Az órára pillantva az 23:56-ot mutatott. Hú, ő eddig fent volt?
Megálltam tevékenységemben és felhúzott szemöldökkel bámultam rá, mint egy szerencsétlen.
-Mi?! Biztosan nem! Csak... Csak nem tudom! De biztosan nem vagyok féltékeny! Még csak nem is szeretem ÚGY!- fordítottam neki hátat és kezdtem el forralni vizet a zöldteákhoz. Imádom a zöldteát, már szinte függője vagyok. Betettem 2 epres zöldtea filtert a két aranyos díszítésű bögrébe és vártam.
-Aha, és én ezt el is hiszem...- morogta, de a végrére felkuncogott.
Hitetlenkedve meredtem rá, miközben ods sem figyelve öntöttem az időközben felrforrt vizet a bögrékbe. Nem kellett volna. Figyelmetlenségem következtében magamra öntöttem a vizet. Ouch.
Felsikítottam, mire Lei azonnal rohamt is hozzám. Mikor meglátta mi a szitu, felnevetett, de hamar befogta és segített felitatni.
-Huuu, piszkosul fáj...- szisszentem egyet.
-Menj, vedd át a ruhád, te balfék!- nevetett Lei, dobott nekem egy levegő puszit és a teáink felé fordult.
Fent kikaptam a szekrényemből egy babarózsaszín rövidnadrágot és egy pólót. Mivel már védjegyemmé váltak az over-sized ruhadarabok, fogtam egy barna, egyértelműen over-sized pulcsit és azt is felkaptam.
Újult erővel szökdeltem le a , hogy Leila-val elszürcsölhessem a teámat és kibeszélhessük a szerelmi életét, ugyanis a napokban nagyon összemelegedett Mr.Scott-tal. Mr.Scott igazából nem is Mr.Scott, inkább csak Dane Scott, de tesitanárnak tanul egyetemen, így mellé biggyesztettük a Mr. előtagot. Dane amúgy egy körülbelül 180centis piszok szőke hajú, barna, kiskutya szemű félisten, Leila szavaival élve. Egy kávézóban találkoztak, mikor Dane azt hitte Leila-ra, hogy pincérnő. Ez köbö 3 hónapja volt. Azóta beszélgetnek, randizgatnak, ismerkednek, de úgy tűnik újabb szintre lépett kapcsolatuk, hiszen tegnap reggel Lei kikotyogta, hogy lekapta őt Mr.Scott.
-Naaa, mesélj!- pattantam fel az egyik bárszékbe és innentől kedzve végigveséztük körülbelül 2 órán keresztül ezt a témát. Hulla fáradtak lettünk, így eldöntöttük, hogy elmegyünk fürdeni, majd bemegyünk a szobámba és húzzuk a lóbőrt. Már nem volt kedve Lei-nek hajnali 2-kor hazavánszorognia.
YOU ARE READING
Snapchat Princess (h.s)
FanfictionSnapchat Hariana chat story. hazzastyles94 üzenetet küldött neked. "Bocsi, akkor szia. Szia. Azt hittem ennyi." -_-_-_- Borító készítője: @_Wolfgirl_XX 💛✨