2- 1

433 22 5
                                    

*1 héttel Szenteste előtt*

Visszautaztam L.A.-be, Leila-hoz, hogy együtt bevásárolhassunk Karácsonyra. Ő 25.-én jön a barátjával, Dylan-nel és anyuékkal. Rettentő jól éreztük együtt magunkat, nagyon rég nem láttuk már egymást. Ajándékokat vásároltunk mindenkinek- egymásnak is, csak azt titokban, nem lőttük le a meglepit -és közben meséltünk a másiknak mindennapjainkról. Tudtam, ha hazamegyek Londonba, Harry várni fog és tudom, hogy szeret. Annyira jó érzés volt, hogy tudod, hogy van valaki aki mindenét odaadná neked, és bármi áron is megvédene, ha kell, mert szeret és kiteszi szívét, lelkét, csakhogy te boldog légy. Egyszerűen úgy éreztem repülni tudnék, annyira boldog voltam.

Délután elköszöntünk egymástól Leila-val a reptéren és Harry magángépe felé mentem, mert ragaszkodott hozzá, hogy azzal menjek haza. Ezen egy darabig reggel még vitáztunk, mert szerintem nem muszáj a magángép, de végül beadtam a derekam, mert tudom, hogy csak óvni szeretne.

A fanok, kapcsolatunk elején természetesen teljesen kibuktak, hogy kedvencük kapcsolatba lépett valakivel, aki méghozzá nincs is köztudatban. Először még nehéz volt nekem, és Harry-nek is, a sok bántó komment miatt, de ott volt velem végig. És ez segített. Mára már csitultak a kedélyek, méghozzá a többség meg is szeretett, de sosincs olyan, hogy mindenki. Mert az emberek nem ugyanolyanok, mindig vannak, ahogy másképp gondolnak dolgokat és a bátrabbak ennek hangot is adnak. Sajnos, mert ezt nem a legszebb formában, hiszen a mai napig kapok gonosz megjegyzéseket a gyűlölködőktől a külsőmre, a legrosszabb viszont, mikor az éppségemet fenyegetik, vagy a halálomat kívánják. Ezek még mindig meg tudnak rázni, de ez nem olyan, amin csak úgy át tud siklani az ember. Hiszen, ha azt kívánják, üssön el egy kamion, vagy valaki el akarja vágni a torkodat egy sikátorban, az már több, és emiatt néha szorongok is, félek az utcán járni esténként, mert a tudat, hogy valaki az életemre akar törni, csakhogy a kedvence szingli legyen, az már sok.

Visszatérve Londonba kirázott a hideg, hiszen itt sokkalta hidegebb van, mint Los Angelesben. A reptéren egy fekete Range Rover várt, minek megörültem. Harry kijött elém! De mikor kinyílt a vezető ülés felőli ajtó, csalódnom kellett. Harry egyik embere szállt ki és nyúlt a csomagjaimért. Vinny.

-Üdvözlöm, Kisasszony. Mr.Styles küldött ki maga elé, hogy hazavigyem. Ő nem tudott jönni, mert fontos hívást kapott, így el kellett mennie megbeszélésre, de hagyott magának egy kis ajándékot a konyhapulton. És azt üzeni, szereti. - mondta Vinny, miközben bepakolta a sok cuccomat a csomagtartóba. Csak bólintottan egyet, üzenve, hogy megértettem, majd megkerülve a kocsit, beültem az anyós ülésre. Egy bő 15 perc alatt haza is érkeztünk. Miközben Vinny segített becipelni a csomagjaimat, írtam egy SMS-t Hazza-nak, hogy hazaértem és, hogy nagyon szeretem.

A konyhapulton egy csokor rózsa fpgadott egy cetlivel, amin ez állt:

"Szia, Pindúrom! Sajnos be kellett mennek megbeszélésre, azt mondták fontos, így mikor hazaérsz, nem leszek otthon nagy valószínűséggel. Sajnálom, Babám, de vettem neked egy csokor rózsát, remélem valamennyire kiengesztel. Xx- H."

Halvány mosollyal vettem kezembe a virágokat és szagoltam meg. Isteni illata volt, be is tettem gyorsan egy váza vízbe őket és egy jól látható helyre helyeztem a vázát.

Elmentem zuhanyozni, majd bebújtam az ágyba, ahol vártam, hogy Harry hazaérjen. Este 11-ig bírtam, mert nagyon kifárasztott a mai nap, így bealudtam.

Snapchat Princess (h.s) Where stories live. Discover now