2- 3

390 25 11
                                    

December 24.

Aggódtam Harry viselkedése miatt. Eddig még egyszer sem csinált ilyet. Sose rajtam vezette le az idegességét, tudta hol a határ. Bár lehet, hogy csak a holnapi naptól fél ennyire, hiszen az én, és az ő családja is itt lesz nálunk. Még nem volt ilyen, hogy a két család együtt töltsön ennyi időt. Az én családom Los Angeles-ben, Amerikában élnek, az övé Holmes Chapel-ben, Angliában. Ezért sem támadtam rá a viselkedése miatt. Ha visszajön, akkor majd mindent lerendezünk és megnyugtatom. Igen, biztosan így lesz.

De persze én is paráztam a holnapi nap miatt. Holnap jelentem be mindenkinek a nagy hírt. Becsúszott az életünkbe egy kis angyal. Amiről még Harry sem tud. És az ő reakciójától is tartok. Tudom, korai, de véletlen volt, és ha már így alakult, mindenképpen megtartom, hiszen az enyém, és olyan szeretettel fogjuk felnevelni, hogy ennél több se kell. Már most szívem-lelkem adnám a magzatért.

Eléggé elment az idő a sütéssel, főzéssel, takarítással, dekorálással, de mikor mindennel végeztem, elégedetten huppantam le a kanapéra és vettem kezembe a távirányítót. Az adások között kapcsolgatva egyszercsak megakadt a szemem az egyik adón. Harry képe virított a kijelzőn, majd felhangosítva a televíziót hamarosan meg is tudtam miért.

-Ma a híres énekest, Harry Styles-t Kendall Jenner-rel kapták lencsevégre egy kávézóban. A képen Kendall mellett egy csokor vörös rózsa fekszik, amit egyértelműen Mr.Styles vihetett neki. Több fotón is látszik, hogy izzik a két celeb között a levegő, főleg ezen, amin Harry Styles magához ragadta a modellt és nem habozott megízlelni ajkait! De mi történhetett Harry előző barátnőjével? Ariana Grande ahogy látjuk kikerült a képből, akit hónapokig bántottak a rajongók. Nem bírta vajon a sértő üzeneteket? Úgy látszik nem tartott ki eddig a tökéletes kapcsolatuk. Vagy még sem volt annyira tökéletes, hogy Mr.Styles Szentestén Kenda Jenner-rel csókolózik egy kávézóban, nem félve rejtegetni új barátnőjét? Amint új hírekhez jutunk, azonnal értesítjük Önöket!- mondta a nő a TV-ben, de utolsó szavait már nem hallottam, elnyomta hangját szívem hangos dobogása és a bejárati kattanó zárja. Patakokban folytak a könnyeim, egyszerűen nem tudtam elhinni,hogy megtette. 

Oldalra kaptam a fejem, ahol Harry lélett be a lakásba és vette volna le a kabátját, mikor észrevette könnyáztatta ábrázatom. Lassan felálltam a kanapéról és a TV képernyőjére vezettem tekintetem, ahol a nő már egy másik hírt közölt a nézőkkel, de már arra nem figyeltem, mert agyam elöntötte a mérhetetlen düh és lendületből a képernyőnek vágtam a távírányítót. Hallottam, ahogyan Harry élesen beszívja a levegőt a törött készülék láttán. Dühösen fordultam felé, de ahogy szemébe néztem, kitörtek könnyeim és hangos zokogásba kezdtem.

-Hogy tehetted? Miért? Undorító vagy!- zokogtam szemeibe nézve, majd letöröltem arcomat és kiabálni kezdtem- NINCS BENNED TARTÁS, HOGY LEGALÁBB MEGMONDD, HOGY NEM SZERETSZ? AZZAL A KURVÁVAL KELL MEGCSALNOD? MONDD, SZERETTÉL TE VALAHA? MIÓTA TART A VISZONYOD A RIBANCCAL? GYŰLÖLLEK!

-Lenyugodtál?- kérdezte érzelemmentes hangon, de a legvégén egy kicsit elcsuklott hangja és megremegett ajka, de összeszorította azokat, hogy ennyi érzelmet se láthassak rajta.

-Lenyugodni? Undorító vagy! Hogy... Én, hogy voltam képes belédszeretni? Hánynom kell tőled! Utállak!- könnyeim versenyszerűen folytak le az arcomon, semmi sem tudta megállítani.

-Rendben. Most pakolj össze, és menj el.- mondta kimért, érzelemmentes hangon. Lemerevedtem. Lassan szemébe néztem, ami ürességet sugárzott csupán. Arcizmai viszont pattanásig voltak feszülve. Ő is ideges volt. Talán nem gondolta, hogy ilyen hamar lebukik.

-Mondd... Szerettél te valaha? Szeretsz?- szinte suttogtam neki, mire állkapcsát még jobban összeszorította és elnézett mellettem.

-Nem. Mindvégig... Mindvégig hazudtam neked. Csak kihasználtalak. Most menj el.- lépett el előlem, de megragadtam a csuklóját és visszarántva arcon ütöttem ököllel. Nincs mit tenni, a legroszsabbat hozta ki belőlem. Döbbenten nézett rám arccsontjára tapasztva tenyerét.

-Menj el. Most!- morogta, mire sírva felrohantam a szobánkba. Ami már nem a miénk.

Undorodva néztem végig az ágyon, amin egykor együtt aludtunk minden este összebújva. Akkor elhittem neki, hogy szeret. És én is szerettem. De mostanra gyűlölöm és undorodok tőle. Sajgó kezemet masszírozva vettem elő a bőröndömet és hajigáltam bele ruhákat. Minden fontos dolgot belehajigáltam, majd sietős léptekkel kimentem a szobából, vissza se nézve. Hangosan becsaptam magam mögött az ajtót, majd ha lehet, még nagyobb zokogás tört rám. Lerángattam a csomagomat a lépcsfokokon, majd szinte kifutottam a lakásból. Ám az ajtó előtt megtorpantam és visszanéztem egykori szerelmemre.

-Remélem megrohadsz. Azt akarom, hogy tudd, hogy te vagy az az ember, akit a legjobban elítélek és rosszul vagyok tőled. Arra jó voltam neked, hogy magadévá tegyél, és utódot nemz, de felnevelni már nem fogod tudni, mert ha tudná a pici, hogy milyen apja van, ő is megundorodna. Igen. Terhes vagyok. Tőled, te barom!; kiabáltam arcába, amin hirtelen minden érzelem megjelent a nagy lila folt mellett, amit öklöm hagyott ott. Döbbenet, szomorúság, csalódottság, fájdalom, düh, majd aggodalom. Nem vártam semmi más reakciót, sarkonfordultam és kiléptem a házból, az életéből, az ajtót pedig stílusosan jól be is csaptam magam mögött. Még hallottam a csörömpölést, meg egy ordítást, amikor elindultam a latyakos, hideg londoni éjszakába, de már nem érdekelt. Többé már nem. Számomra Harry Styles nem létezik.

Snapchat Princess (h.s) Where stories live. Discover now