İyi okumalar♡
Bu bölüm Chanyeol'le girelim kitaba, isterseniz Baekhyun'la devam ederiz.
Sondaki oylamalara katılın lütfeeen♡
*
"Chanyeol! Geldim ben!" Sophie çiçekçinin kapısını açıp içeri girer girmez seslenmişti Chanyeol'e.
(Sophie'cim)
Chanyeol, gelen sesle üzerinde uğraştığı buketi bir kenara bırakıp çiçeklerle kapattığı odasından çıktı. "Sophie," dedi hafif bir tebessümle.
"Aldın mı istediğim şeylerden?" diye çocuksu bir heyecanla konuştu Chanyeol. Hayatında hiç yetiştirmediği hayalet orkidesinin tohumunu bulmuştu ve bin bir uğraşla almıştı onu sahibinden. Dünyadaki en nadir türlerden biriydi bu orkide ve orkidelerin en üst noktasıydı.
Şimdi onu dışarıdaki zararlı böceklerden korumak için doğal malzemelerle ilaç yapmaya çalışıyordu.
Çiçekçide ona yardımcı olan Sophie de istediği malzemeleri onun için toplayabileceğini söyleyip çıkmıştı yaklaşık bir saat önce.
Başta hiçbir şey yapmayacağından emindi çünkü böceklerin çiçeğin gelişiminde ve sağlığında büyük etkisi olduğunu biliyordu ama çiçeğin yaprağında gördüğü leke onu fazla korkutmuş, bir an önce önlem alma telaşına sokmuştu
"Aldım aldım," dedi Sophie. Poşetlerin içinden bir de şişe çıkarıp "Koyman için şişe de aldım, fısfıslı." diye sırıttı. İkisi arasında gülüşürken dışarı gelen müşterilerle Sophie elindekileri Chanyeol'e uzatıp "Ben dışarı bakayım." diyip gülerek kapıya doğru yöneldi.
Chanyeol, Sophie'nin arkasından bakıp gülerken "Baekhyun!" diye seslendi. Sophie kaşlarını çatarak arkasına döndü. "Teşekkür ederim." dedi Chanyeol hiçbir şey olmamış gibi.
Sophie'nin kaşları iyice çatılınca Chanyeol'un yüzündeki gülüş de kaybolmuş, "N'oldu?" diye sormuştu. Sophie iyice gerilmişti, "Chanyeol, bana..." diyip yutkundu, "Baekhyun dedin."
Chanyeol, Sophie'nin söylediği şeyle donup kalmıştı, onun ismini duymasıyla elindeki poşete sıkıca sarılıp dolan gözleriyle Sophie'ye arkasını dönmüştü. "Demedim, müşteriyle ilgilen lütfen." diye titreyen sesiyle tekrar bitkileriyle kapattığı odasına girip kendini zorla sandalyeye atmıştı.
Gözlerinden akan yaşlarla birlikte masasındaki çekmeceyi açarak küçük yüzük kutusunu çıkardı. Kapağı açıp dört yıl önce beraber seçtikleri yüzüklere bakıyordu.
Kalbi böyle acıdıkça çıkarır yüzükleri silerdi güzelce, bakım yapardı onlara bir şey olmaması için. Bir an önce onlardan kurtulması gerektiğini biliyordu ama ne zaman onları atmayı düşünse kalbine çok büyük bir ağrı saplanıyor, sanki hayatının insanı tarafından tekrar terk ediliyormuş gibi hissediyordu.
Yaklaşık yarım saat boyunca gözyaşlarıyla birlikte onları temizlemeye devam etti,
Kendini onları atma düşüncesine hazırlamaya çalışarak.
*
Hadi yüzükleri seçelimmm fazla yorum alan Chanbaek'in nişan yüzüğü olsun
Veya normal alyanslardan😂
Bir denBaekhyun'ın günlerini de anlatmamı ister misiniz bir fikrinizi alalım♡
Gecikme nedenimş merak edenlere şöyle bir bırakayım:
Okulum fazla yoğundu, malum 12 oldum bu sene. Yoğunluk bana fazla geldi ve buraya ara vermek zorunda kaldım. Yaz tatiline de yeni girdim, girdiğim gibi de geldim. Umarım çok bıktırmamışımdır aradan, seviliyorsunuz💘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mathematician :: chanbaek
Fanfictionflorist 2. kitap beni bırakıp gittiğinde kalbimin kırılan yarısı tamamen öldü ölüleri diriltmen imkansız baekhyun * 140419