Marilyn's POV
Όλα συνέβησαν τόσο γρήγορα. Τόσο απρόοπτα.
«Τρέξτε όλοι έξω γρήγορα!» τον ακούσαμε να φωναζει και όλοι τρομοκρατηθηκαμε. Πριν προλάβω να καταλάβω τι γινόταν, το χέρι του Τσιμπς με τράβηξε δυνατά και με ανάγκασε να τρέξω για να σωθώ.
Πως θα έφευγα χωρίς αυτόν;
Έτρεξα όσο πιο γρήγορα μπορούσα με τον Τσιμπς να μην αφήνει το χέρι μου μέχρι που ακούσαμε τη λέσχη να ανατινάζεται και να μας ρίχνει κάτω η οργή της φωτιάς.
Ο Τσιμπς έπεσε πάνω μου για να με προστατέψει και έκλεισα τα μάτια μου φοβισμένη.Πρόλαβαν να βγουν;
Κοίταξα προς το μέρος της φωτιάς και τον είδα να κάθεται γονατισμένος, πλάτη σε εμάς, κοντά στη λέσχη.
Ένιωθα δάκρυα στα μάτια μου έτοιμα να πέσουν στα μάγουλα μου και να θολώνουν την εικόνα του.
Τα σκούπισα αμέσως, και χωρίς δεύτερη σκέψη έτρεξα σε εκείνον.Κοιτούσε τη φλεγόμενη λέσχη με τόσο πόνο και οργή, είχε βουρκώσει και με το ζόρι γύρισε να με κοιτάξει.
Τον αγκάλιασα αμέσως, και εκείνος αφέθηκε στην αγκαλιά μου και ξέσπασε.Ήχοι από σειρήνες έφτασαν στα αυτιά μας και ο Όπι μας βοήθησε να σηκωθούμε ώστε να έρθει η πυροσβεστική και να σβήσει τη φωτιά.
Ο Τζαξ περπατούσε μπροστά μας σκυμμένος χωρίς να πει τίποτα, ο Τσιμπς τον αγκάλιασε αδερφικα και του είπε κάποια πράγματα που δεν ακουσα.
Το μόνο που ακουσα ήταν τον Τζαξ να λέει «Θα τους σκοτώσω όλους έναν-έναν» και κοίταξα τον Όπι φοβισμένη.«Πάμε σπίτι» τον ακούμπησα στον ώμο και τον ένιωσα να σφίγγεται και να με κοιτάει σοβαρά.
«Δεν θα έρθω. Πήγαινε εσυ και προσπάθησε να ηρεμήσεις, εχω κάποιες δουλειές» μου είπε σαν να προσπαθεί να με ξεφορτωθεί, σαν να μην θέλει να με βλέπει μπροστά του.
Τι έπαθε;«Τζαξ είναι μια η ώρα, δεν έχεις δουλειές. Πάμε σε παρακαλώ» τον τράβηξα μακρυά από τα παιδιά για να μιλήσουμε μόνοι μας και τον ένιωσα να ενοχλείται και να αποτραβιέται.
«Είπα πάνε σπίτι και ηρέμησε, δε μπορω να έρθω πρέπει να καταθέσω κι ολας. Θα τα πούμε κάποια άλλη στιγμή» μου είπε χωρίς να με κοιτάει και έκανε κίνηση να φύγει όμως δεν τον άφησα.
«Γιατί μου συμπεριφέρεσαι έτσι; Λες και φταίω εγώ για όλα αυτά. Αν δεν θελεις να έρθεις καλώς, αλλά μην μου λες μαλακιες, πες απλά ότι δε θελεις» γύρισα να φύγω νευριασμενη όμως τώρα με σταμάτησε αυτός.
ESTÁS LEYENDO
Jackson 's Diary - The Son of Anarchy (2)
Novela Juvenilsequel to "Sons of Anarchy" Δεν έπρεπε να τη φέρω πίσω. Αν δεν είχε γυρίσει δεν θα είχε γινει τίποτα από όλα αυτά. Μακάρι να μην είχε γυρίσει και ας ημουν ακόμα δυστυχισμένος. Είναι σαν να έχω κατάρα. Όλα πάνε από το κακό στο χειρότερο και εγώ απλ...