Αναρχικοι

1.5K 133 13
                                    

Jackson 's POV

Το να είσαι αναρχικός είναι μια θυσία.
Όταν βγαίνεις απ' το κοινωνικό πλέγμα, εγκαταλείπεις την προστασία που σου προσφέρει η κοινωνία και πλέον είσαι μόνος.

Η τέχνη του ψέμματος είναι περίπλοκη. Για να επιβιώσεις πρέπει να κατέχεις την τέχνη της ψευδορκιας. Το ψέμα και η αλήθεια πρέπει να αισθάνονται το ίδιο.
Υπάρχουν μέρες που δεν καταλαβαίνεις ποια είναι η αλήθεια και ποιο το ψέμα.

Ως έφηβος δεν ήμουν και τόσο αντιδραστικος γιατί οι καταστάσεις δεν μου το επέτρεπαν.
Το να γίνω αντιπρόεδρος στα 18 ίσως ήταν η πιο τολμηρή κίνηση του Κλέι, μιας και δεν ήμουν εγώ ο ίδιος σίγουρος για τον εαυτό μου.

Έπρεπε να τον πείσω να γίνω πρώτα υποψήφιος, όπως όλοι, και μετά να γίνω αντιπρόεδρος. Όμως ήμουν ανυπόμονος και δεν το σκέφτηκα παραπάνω.
Η πρώτη μου αποστολή ήταν οχτώ δολοφονίες.
Όταν είδε ότι τα κατάφερα με όρισε ως μόνιμο. Τουλάχιστον μέχρι να πάρω την θέση του.

Στα 19 εξαπλωθήκαμε όταν ένας Αρχικός θέλησε να δοκιμάσει το εξώγαμο του και κάπως έτσι έκανα το πρώτο μου ταξίδι στην Ευρώπη. Το να σκοτώσω μια κοπέλα δεκαπέντε χρονών ήταν κάτι που έκανα πρώτη φορά. Για τους άλλους ήταν ένα παιχνίδι.

Το να ακούω μια άλλη κοπέλα να έχει αγκαλιά μια από αυτές που δολοφονισαμε και να την παρακαλάει να μην κλείσει τα μάτια της μπροστά μου και εγώ να είμαι έτοιμος να πυροβολησω και αυτή ήταν εξίσου δύσκολο.

Το χειρότερο είναι όταν το κορίτσι που παρακαλούσε την φίλη της να μην κλείσει τα μάτια της, εμφανίζεται ξαφνικά στην ζωή σου.
Η εξαφάνιση του Τζέικομπ και του Όπι όταν ήρθε εδώ η Μέριλιν ήταν κάτι ξαφνικό. Το να πούμε ότι ήταν νεκροί  είχε ρίσκο.

Η φυγή της παραλίγο να με σκοτώσει. Ο Τζέικομπ όταν εμφανίστηκε ήταν έξαλλος με τις πράξεις μου. Όμως δεν με πείραξαν τόσο τα λόγια του όσο η φυγή αυτής.

Βγήκα από το δωμάτιο με την Τζένη να με ακολουθεί κουμπωνοντας το πουκάμισο της. Είχαμε καιρό να βρεθούμε, κάθε φορά όμως που γίνεται φροντίζει να μου υπενθυμίζει πόσο λάτρευε την δουλειά της.

"Έλα όποτε θέλεις για να το επαναλάβουμε" μου έκλεισε το μάτι και κατευθύνθηκε προς έναν διάδρομο.

Εγώ κατέβηκα τις σκάλες και βρέθηκα στο ισόγειο. Ίσως πάω μια βόλτα για να σκεφτώ τις επόμενες κινήσεις μου.
Έχουμε ακόμα πολύ χρόνο για την συνάντηση με τους Κινέζους.
Περιπλανηθηκα στον χώρο για να βρω κάποιον δικό μου και να του πω ότι θα φύγω, όμως δεν βρήκα κανέναν.

Jackson 's Diary - The Son of Anarchy  (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin