1.část

1K 46 6
                                    

Moje Fanfiction. Bude to o Haymitchovi a Effie. A jaké by to mohlo být kdyby Effie vylosovala Peetu a Haymitch se přihlásil místo něj. Tak snad se bude líbít :)

Nemůžu tomu uvěřit. Tyhle Čtvrtohry budou strašné.

"Letošní splátci budou vybráni z řad již existujících splátců." Zní mi v hlavě hlas prezidenta Snowa.

Katniss, Peeta, Haymitch. Jsou v tom znovu. Katniss je jedinou vítězkou pro dvanáctý kraj, takže je jisté, že musí znovu do arény. Nesnáším tuhle práci. Tvářit se, že jste šťastný když vylosujete nevinné děti. Starat se o ně před vstupem do arény. A pak sledovat jejich smrt.

Vlak sebou trošku cukne a já vím, že jsme ve dvanáctém. Mírotvorci mě vedou do Soudní budovy. Sedám si tam na jednu z pohovek, které jsou před dveřmi, které vedou na pódium. Čekám než jsem přijde starosta. Někdo mi poklepe na rameno až sebou trhnu.

"Haymitch?!"Řeknu překvapeně.

"Ahoj."Zdraví me. Je nějaký zdvořilý.

"Co tady děláš ? Nemáš být ..."přeruší mě.

"Ještě je čas."

"Aha."

"Slečno Trinketová!"rozlehne se po chodbě hlas starosty.

Haymitch mě prudce obejme.

"Zatím"zašeptá a zmizí.

Stojím tam jako opařená. Co to bylo ?

"Ach, tady jste."řekne starosta a uchopí mou ruku. Prudce s ní zatřese.

"Pane starosto."řeknu nepřirozeně vysokým hlasem a upravím si šaty. Zařadím se za starostu a pak vycházíme na pódium. Starosta odříká svou řeč, a pak jsem na řadě já. Široce se usměji a kráčím k mikrofonu.

"Vítejte na 75.ročníku Hladovách Her!"vykřiknu do mikrofonu.

"A jako vždy, první dámy."přejdu k osudí s dívčími jmény. Vytáhnu jediný papírek na, kterém je Katnissino jméno. Přejdu zpět k mikrofonu a rozevřu papírek.

"Katniss Everdeenová."Kouknu na ní. Po tváři se jí skutálí slza.

"Výborně."falešně se usměji."A jako další muži."přejdu k druhému osudí ve, kterém jsou dva papírky. Chvilku nad nimy kroužím a pak jeden vytáhnu. Přejdu zpět k mikrofonu a rozevřu papírek. Ach, ne.

"Peeta Mellark!"

"Jsem dobrovolník!"křikne Haymitch a postaví se vedle mě. Stáhne se mi hrdlo.

"A letošnímy splátci pro dvanáctý kraj jsou Katniss Everdeenová a Haymitch Abernathy."řeknu přiškrceně. Už abychom odešli a já se mohla v klidu vyplakat. Potom odcházíme do vlaku.

She was just a Capitol dollKde žijí příběhy. Začni objevovat