Zvedám hlavu k televizy.
"Effie..."zašeptám.
Vlasy má schované pod parukou, má na sobě spousty líčidel a růžové, křiklavé šaty. Vypadá...no..vcelku normálně. Až na prázdný výraz v očích.
"Takže Peeto, Effie...Nevěděli jste, že vás tu Katniss s rebely zanechají že?"ptá se Ceasar.
"Katniss taky nic nevěďela."říká Peeta tiše.
Effie jen sedí a ani nedutá. Ona to věďela až na to že tu teď měla být se mnou.
"No já nevím Peeto...zdá se mi to nějaké podezřelé."
"Zdá se ti Ceasare podezřelé to, že se Katniss málem nechala zabít od Johanny a že jí málem popravil elektrický proud?!"vyskakuji Peeta na nohy.
"Nechtěl jsem tě rozčílit Peeto. Posaď se.Ale vy jste tu dnes aby jste rebelům něco sdělili ne?"
"Ano"promlouvá konečně Effie.
"Chtěli jsme říct, že spolu znovu válčíme. Kvůli čemu aby jsme se vyhladily? Už jednou jsme se málem vyhladily."
"Musíme si uvědomit, že jestli ihned nepřestaneme válčit vyhladíme se navzájem. Nesmíme začít občanskou válku. Nesmíme proti sobě poštvat své vlastní sousedy nebo hůř své rodiny..."dokončuje Effie.
"Takže voláte po klidu zbraní?"
"Ano"řeknou jednohlasně.
Zničehonic se Effie otáčí do kamery.
"Haymitchi omlouvám se. Musela jsem uvědom si, že se nesmíme vyhladit. Uvědom si jestli si na té správné straně. Miluju tě..."pak Coinová vypne televizy.
Effie co jste to udělali?!Vím, že je k tomu donutili i k tomu Effiinému proslovu na konci. Teda až na ty dvě slova. To vím jistě.
ČTEŠ
She was just a Capitol doll
FanficKdo je Hayffie Shippers tak se u toho příběhu rozhodně nudit nebude. :)