"Effie, Effie!Effie!"probouzím se s křikem. Posazuji se a začnu si otírat spocené čelo. Už zase se mi o ní zdálo. Potřeboval bych nějaký alkohol. Zhloboka se nadechuji a kouknu se na hodiny. Jsou čtyři ráno. Už neusnu. Oblékám si to strašné oblečení a vycházím na chodbu.
Bloubám po chodbách. Procházím okolo nějakých dveřích, kde je nějaký malý sklad s tužkami a papíry myslím. Když z něj zaslechnu šepot. Potichu otevřu dveře.
"Jmenuji se Katniss Everdeenová. Je mi sedmnáct let. Můj domov je dvanáctý kraj. Žádný dvanáctý kraj už není. Peeta je v Kapitolu. Peeta...Peeta..."šeptá. Zase měla noční můry.
"Katniss?"šeptám do ticha, ale nevidím jí. Něco se žuchnutím spadne na zem a rozsype se to na zem. Jdu za zdrojem. Nacházím jí schoulenou za velkou policí, jak si tiskne kolena až k bradě a obličej má smáčený od slz. Celá se třese a okolo ní jsou rozsypané tužky. Sedám si vedle ní a objímám jí. Schoulí se ke mě a pokračuje v opakování své "mantry".
"Dostaneme je zpět."šeptám. Sám tomu nevěřím, ale naději ji dát můžu."Musíme jim tady věřit. I když Coinová...no...ta si mou přízeň nikdy nezíská. Víš, že si má jediná kamarádky tady?"
Koukne na mě. Se zvednutými koutky kývnu.
"Oni jim ubližují Haymitchi a my...my tady jen tak sedíme a nic neděláme."
"Nesmíš na to myslet. Slibuji, že je sem dostaneme a budou v bezpečí."
"Ale..."
"Ne. Žádné ale. Peetovi ani Effie teď nikdo nepomůže. My se teď musíme soustředit, aby jsme měli spousty dobrých záběrů, které pak budeme moci použít do proklam. Hned jak to budu moct pokusím se přemluvit Coinovou, aby pro ně poslala vojáky. Heavensbee má v Kapitolu pár svých pomocníků, který by nám k tomu mohli pomoc."
Katniss jen kýve.
"Běž si lehnout ať jsi na zítřek vyspalá. Pojedeš do osmičky."připomenu jí.
"Omlouvám se Haymitchi, když jsem tě ve vznášedle poškrábala."
"To je v pořádku. Já zase vrazil Heavensbeemu pěstí, když jsem zjistil, že tam Effie nechal..."dokončuji šeptem.
"Kdyby jste zachránili Peetu a Effie revoluce by měla větší úspěch."
"Ne Katniss. Ty jsi jejich Reprodrozd. Oni v tebe věří. Když můžeš ty tak můžou i oni. Jsi pro ně jako slunce pro květiny. Pokud uvidí, že stále svítíš oni stále porostou. Často přemýšlím co jsem mohl udělat abych je zachránil. Ale nikdy jsem na nic nepřišel. Omlouvám se, že jsem ho tam nechal. Já..chtěl jsem se pro Peetu a Effie vrátit, ale bylo to prý moc nebezpečné. Omlouvám se..."
ČTEŠ
She was just a Capitol doll
FanficKdo je Hayffie Shippers tak se u toho příběhu rozhodně nudit nebude. :)