O rok později
Vyhráli jsme revoluci. Katniss zabila prezidentku Coinovou a Snow už také není mezi živými. Prezidentkou se stala Paylorová. Konečně někdo normální. Peeta, Katniss a já jsme se vrátili do 12.kraje. A Effie. Žije tu se mnou šťastná a v pořádku. Může chodit a je zdravá jako nikdy dřív. Tedy byla až do dne kdy jsem se probudil a její půlka postele byla prázdná.
"Effie?"ptám se hlasitě jestli není třeba v koupelně. Vylezu z postele a hledám jí. Jdu dolu ze schodů a nacházím jí v obýváku jak sedí v koutě a kolena má přitažené k bradě. Když mě uvidí v očích se jí objeví strach.
"Effie jsi v pořádku?"jdu pomalu k ní.
Neodpoví jen pozorně sleduje každý můj pohyb.
"Eff?"
"Nepřibližuj se ke mě!! Vůbec se mě nedotýkej!!"Uteče pryč. Běžím za ní utíka do Katnissina a Peetova domu. Jdu tam za ní. Vcházím.
"Katniss?"
"Haymitchi tady."zavolá Katniss.
Jdu do obýváku.
Vidím Effie jak se krčí v Katnissině objetí. Peeta stojí kousek od nich a pozoruje Effiino chování.
"Haymitchi. Myslím, že vím co jí je."řekne Peeta a kývne ke kuchyni.
"Peeto!! Je to mut! Nevěř mu!"volá Effie.
"To Kapitol musel u ní vyvolat to samé jako u mě akorát nějak jinak. Já Katniss nesnášel hned, ale u ní to muselo vyvolat něco jiného."
"Haymitchi."přijde za námi Katniss."Chce tě vidět."
Jdu za ní. Sedí v křesle. "Haymitchi co se stalo?"
"Změnili tě. Udělali ti to co Peetovi akorát trošku jinak. Muselo to u tebe vyvolat nějaká pokřivená vzpomínka. Na co jsi ráno myslela?"
"Jak jsme se potkali."
"Musíš všechny tyhle vzpomínky nějak vytěsnit z mysli."
"Ale já nechci...nechci..."Zorničky se jí zmenší na velikost hlavičky špendlíku.
Najednou po mě vystartuje a srazí mě k zemi. Bouchnu se o hranu stolu. Zasyčím bolestí. Effie na mě kouká vražedným pohledem. Sáhne po váze, která stojí na stolku.
"Effie přestaň. Tohle nejsi ty. Přestaň. Notak Eff..."
V jejích očích spatřím starou Effie, ale oči se jí zase zůží a já dostanu vázou do hlavy a propadnu se do tmy.
ČTEŠ
She was just a Capitol doll
FanfictionKdo je Hayffie Shippers tak se u toho příběhu rozhodně nudit nebude. :)