26.část

295 20 8
                                    

Zírám na vyplou obrazovku a mám pocit, že to se mnou každou chvíly sekne. Couvám dokud nenarazím na židly na kterou se následně sesunu. Zírám upřeně před sebe a před očima se mi stále promítá poslední záběr, který jsem viděl v televizy. Jakoby okolní vzduch zhoustnul a já se nemohl nadechnout. Je mrtvá ? Zabijí ji ? Musím je zachránit. Zavírám oči, abych se uklidnil. Moc to nepomáhá. Nádech, výdech, nádech, výdech...Otevírám oči a všímám se, že místnost je skoro prázdná. Až na Plutarcha, Fulvii a Coinovou. Přesně to co potřebuji. Mluví o Diodově skvěle odvedené práci. Jak mám začít ? 

"Chci pár dobrovolníků"prohlásím nahlas. Všichni se na mě zmateně otočí.

"Na co?"zeptá se Coinová.

"Chci jet do Kapitolu a vysvobodit zajaté rebely."

"V žádném případě. Na takovouhle nákladnou akci nemáme prostředky ani dobrovolné lidi, které by takovouhle sebevražednou misi přijali."

"Prostředky jsou. Sám jsem je viděl. A lidi se najdou vždycky."

"Haymitchi na tohle opravdu není čas. Musíme se snažit vzbouřit co nejvíce krajů a né zachraňovat pár lidí, které nám budou spíše přítěží se svým zdravotním stavem než pomocí."

S pootevřenou pusou na něj zírám. Cože to právě řekl?!

"Heavensbee jestli dobře vím tak jsi je tam nechal právě ty! Kdyby jsi je tam nenechal vůbec by jsme tam nemuseli nikoho posílat!"mám co dělat abych mu hned jednu nevrazil.

Coinová mlčí a kouká na mě zkoumavým pohledem. 

"Myslím..."promlouvá pochvíly."Že by jsme je měli zachránit. Náš reprodrozd u sebe bude mít rád svého miláčka a vy Abernathy nebudete alespoň stále mrzutý, když tu budete mít tu kapitolanku."

Opatrně přikývnu. 

"Ještě dnes svolám vojáky a vybereme dobrovolníky a zítra se za pomoci Dioda a dobrovolníků, kteří se vypraví do Kapitolu pro "rebely" uskuteční mise na jejich záchranu."

"Skvěle."řeknu.

"Everdeenové to oznámí až zítra..."dodá ještě.

"Dobře." Ikdyž si myslím, že Katniss by měla být jedna z prvních co by to měla věďet.

Asi po půl hodině na velitelství přichází několik desítek vojáků, kteří se podle předpokladů nebudou obávat a přihlásí se. Je mezi nimy i Gale. Coinová je seznámí s zítřejší misí a když ukončuje řeč ptá se po dobrovolnících. Nejdřív se davem ozívá jakési mumlání a nikdo se nehlásí. Zvedám ruku jako první. Coinová po mě přelétne očima jako bych tam ani nebyl. Gale přejde ke Coinové, protože se přihlásil jako první dobrovolník. Pak se k nim přidává i Bogs a asi dalších pět vojáků.

Další kapitola. Snad se vám líbí. Nechci nic slibovat, ale v příštích kapitole už by mohlo být ono osudné setkání na které jste se určile těšily. Co ? Těšily ? :D Já doufám, že ano. xoxo Jull

She was just a Capitol dollKde žijí příběhy. Začni objevovat