29.část

259 24 3
                                    

Chvilku na mě kouká tím smutným pohledem a pak pozvedne koutky úst nahoru.

"Je to silná žena."prohlásí. Citím jak mi spadl kámen ze srdce. Mám chuť mu vrazit pěstí za to, že mě takhle vyděsil. Ale Effie bude muset počkat. Slíbil jsem Katniss, že půjdu s ní. Vcházíme do pokoje. Jsu tam asi tři doktoři a Peeta sedí na nemocničním lůžku zády k nám.

"Peeto."zašeptá Katniss a pomalu obchází lůžko. Peeta se na ní otočí. Při pohledu na jeho zbitou tvář mě zamrazí. Katniss stojí před ním a se slzami v očích se na něj kouká. Najednou Peeta vylítne, chytne jí pod krkem a praští s ní o nějakou vytrínu či co. Pak s Katniss hodí o nějaký stůl, ze kterého spadne a začne jí škrtit. 

"Peeto!Přestaň!"chytám ho za ramena a snažím se ho od ní odtrhnout. Odhazuje mě na stůl, kde se mii do rukou zabodávají do rukou střepy od nějaké rozbité skleničky. Přehazuje s Katniss místnost a sedne na ní aby mu neměla kam utéct a opět jí škrtí. 

"Peeto!Nech toho!"křičím a snažím se k němu dostat. Katniss pomalu ztrácí vědomí. Bogs, ani nevím kde se tam vzal, přetáhne Peetu něčím po hlavě. A Peeta okamžitě ztrácí vědomí. Nevšímám si střepů v mých rukách, beru Katniss do náruče a odnáším jí pryč. Přebírá si jí ode mě nějaký doktor a jde jí provést vyšetření. Když jsou hotovi a zjišťují, že Katniss nemá žádné vážné následky jen nebude moc pár dní mluvit, nasazují jí na krk límec a odvážejí jí na pokoj. Jdu za ní a sedám si tam na jednu z židlí a čekám než se probudí. Pak tam přijdou ještě tři lidi. Prim, Gale a Heavensbee. Prim sedí na posteli a hladí Katniss po ruce. Gale stojí v rohu místnosti a nic neříká. Plutarch sedí hned vedle Katnissiny postele a čeká. 

Katniss zamrká očima a trochu se zavrtí. Moc jí to nejde kvůli límci. Začne se rozhlížet po místnosti a vytřeštěnýma očima si nás všechny prohlídne. Nadechuje se k tomu, že chce něco říct, ale Plutarch ji zastavuje.

"Nezkoušej to. Všechno ti vysvětlím. Peetu v Kapitolu mučili tím nejhorším způsobem jakým je snad možné. Dávali mu sršání jed a pak mu ukázali nějaké záběry s tebou a vyvolali tak u něj pokřivené vzpomínky na tvou osobu. Sama víš jak je těžké rozeznat pravdu od skutečnosti, když tě sršáni pobodají."

"Ale můžeme se to pokusit nějak zvrátit ne?"ptá se Prim.

"Ano. Sestavili jsme tým doktorů, který se o to pokusí."odpovídá jí Plutarch.

Další kapitola je tu :D Ano jsem sviňe :D Budu vás ještě napínat do další kapitoly :D Snad se líbí. xoxo Jull

She was just a Capitol dollKde žijí příběhy. Začni objevovat