Začne mi oplácet polibky. Omotá si své ruce kolem mého krku. Chytnu jí za boky a vyzvednu si jí na sebe. Její nohy se automaticky omotají kolem mého pasu. Zajede mi prsty do vlasů. Přejdu do ložnice pro hosty, která je ve spodním patře. Sednu si na postel tak, že Effie sedí na mě. Přetáhnu jí její tričko přes hlavu.Hladím jí po zádech a cítím jizvy od biče. Začnu jí rozepínat podprsenku. Moc mi to nejde, ale nakonec se mi to podaří. Effie jí odhodí někam stranou. Rozepne mi košily a já si jí svléknu a hodím jí stranou. Effie mi rozepme poklopec u kalhot, když v tom zazvoní zvonek. Zavrčím.
"Nechoď tam."řekne Effie.
"Dobře..."začnu jí líbat na krku. Svlékne mi kalhoty a já jí. Už zbývá jen spodní prádlo. Přehodím přes nás. Když jsme konečně nazí, nasměruji se proti jejímu vchodu a opatrně do ní přirazím. Slastně zavzdychá.
Zrovna v nejlepším někdo vtrhne do ložnice. Je to Katniss.
"Ale ne...omlouvám se....pardon..."
"Vypadni!"zakřičíme s Effie společně. Beru si kalhoty a rychle si zapínám košily.
Katniss čeká v kuchyni.
"Co tě to napadlo?!"
"Promiň. Neotvíral jsi. Báli jsme se. Omlouvám se, že jsem....ehm..."
"Jo v pohodě."řeknu.
"Asi bych měla jít."
"Jojo. Večer přijďte na večeři."
"Dobře."odejde.
Vracím se za Effie. Sedí na posteli a má kolem sebe omotanou deku. V očích má zase ten svůj šílený výraz.
"Ne...Nepřibližuj se ke mě!!"
"Effie....uklidni se. Neublížím ti ano. Všechno je v pořádku."Pomalu jdu k posteli. Sedám si na kraj postele.
"Neublížíš mi?"
"Samozřjmě, že ne! Effie miluju tě."
"Já tebe taky."řekne a jako by se mávnutím proutku proměnila zpět.
ČTEŠ
She was just a Capitol doll
FanfictionKdo je Hayffie Shippers tak se u toho příběhu rozhodně nudit nebude. :)