Trecutul celor Puri .

15 2 0
                                    

Pov' Suky . 

Buna sunt Suky  , sunt regina vampirilor , sunt un sange pur  si am 1000 de ani . Ce inseamna un sange pur ? Ei bine noi nu aveam ochii rosi ca rubinul ci avem ochii ca safirul , un albastru pur de neatins . De ce se face o diferenta intre un vampir pur si unul normal ? Ei bine un vampir pur , nu este tranformat prin  bautul de sange al altui vampiri si dupa sinuciderea lui . Un vampir pur  a fost tranformat prin magie ,  prin vraja "" sanguis eius albus et niger, rursus a nobis normalis sanguinem bibere socium ex hominibus ""  asa devine un  om normal un vampiri pur.. Pe langa toate aste vampiri puri , nu pot fii omorati , pot umbla ziua  si  nu pot bea sangele de animal , ei trebuie sa se hraneasca doar cu sange uman , care le ofera puterea neceasar  de a nu fi invinsi si de a ramane in viata . Asta sunt eu un vampir pur , Regina peste ce-i lalti vampirii . Dar nu am fost singura si nu sunt singura  Sange pur . Aveam un frate Hector  , la fel ca Alec , bland , iubitor , care  nu facea rau nici macar unei muste . Noi faceam parte din sabatul Clar de Luna , da eram 2 vrajitori , dar nu orice vrajitori ,  eram copii  vrajitoarei supreme , mama noastra Feya . Cand ciuma a patruns si pe melagurile noastre , mama noastra a decis   ca sa ne faca invincibili , ca nici o boala sa nu se atinga de noi , sa nu mai imbatranim , sa fim invincibili . Asa au aparut primi doi vampiri puri .   Eu si Hector . Dupa ce mama noastra a fost omorata de ciuma , si tot satul , am inceput sa ne formam propirul noastru imperiu , am creeat vampiri care sa ne fie slujitori ,  si am decis sa creem si  o rasa de nobili , puri sange , care aveau puterile limitate . Am apelat la Sabatul  Demonului , cei care ii se inchinau lui Hades si foloseau numai magie neagra creata de ei . Prin asta am reusit creea   opt vampiri puri  [ Anna , Elena , Cristo , Kaly , Klaus , Bonnie  , Elaijah   si   Marcel  ] . Erau supusi nostri ,  ne-au ajutat sa ne facem un imperiu  doar  al nostru , vampiri  normali . Ii puteam ajuta sa mearga ziua , doar daca le ofeream o picatura   din  sangele meu si al lui Hector . Anii au trecut ca vantul , deja  eu si Hector aveam 800 de  ani , incepusem sa obser schimbari la el ,  devenise mai rau , mai aspru si cine nu-i asculta  prouncile , din  cei puri si ce normali , ajungeau sa  moara sau sa fie ziditi pana cand  o sa-si invete locul . 

-Buna dimineata  frate , cum te simti azi ?

- Lasa-ma Suky , du-te si vedeti de treburile tale . 

- Dar voiam sa discutam despre imperiul nostru , nu doar tu il conduci , nu uita suntem la fel de puternici ! 

- Te crezi la fel de puternic ca mine ?  Fata prostuta , te pot omora fara ca tu sa misti un deget . 

- Te crezi asa puternic frate ? Nu uita cine te-a scapat de rascoala fara sa fie ranita . 

- Erau alte vremuri atunci , totul sa schimbat , acum dispari de aici , du-te si mananca un om  , fa ceva si pleaca ! 

- Pana cand nu vad ca imperiul nostru e in siguranta nu plec ! 

In momentul acela Hector , se repezeste la Suky  aruncand-o intr-un perete , incat pertele sa darmat . 

-Mare greseala , fratele meu micut si prost ! Exclama Suky nervoasa . 

In momentul acela Suky   scoate o sabie din perte si o arunca in Hector , fix in inima , ceea ce ar fii trebuit sa-l adorma pentru un timp . Dar Hector  isi socate sabia fara sa intre in somnul profund si o arunca catre Suky , ea se fereste si   cu o forta impunatoare intra in Hector  spargand pertele de la castel si iesind amandoi prin el . Jos la poalele castelului erau noi vampiri tranformati care erau antrenati de Bonnie si Elaijah . Cand toti acestia vad ca Suky si Hector  , nu se mai jucau si chiar se bateau de a dreptul  , au decis sa se bage . Suky de nervii pe care-i avea  pe fratele ei , a omorat tot  ce ii satea in cale , cand se intrepta catre Hector . Dar inainte sa  ajunga la Hector sa trezit pusa la pamant  , neputand sa se miste . Se pare ca o vraja  o tinea la pamant   , o  vrajitoare  puternica din Sabatul Demonului , folosea o magie de blocare   ca sa poata va  il apere pe Hector . 

- Surioara 800 de ani , de cand suntem impreuna ,  dar acum ti-a venit sfarsitul . 

- Noi suntem adevaratii sange pur , nu putem fii omorati ! Exclama ea  nervoasa 

- Crezi ca Sabatul Demonilor nu a gasit magia , care sa ne omoare , sau mai excat Elize , vrajitoarea care ma iubeste si o sa ma apere mereu . Doar eu si ea stim vraja . Ce credeai ca o sa te tin in viata langa mine si o sa stapanim impreuna imperiul Ochiul Vampirului ?

- Esti un demon ! Exclama ea speriata . 

- Doar asta ne-a facut mama sa fim , demoni de neinvins , in  cazul meu nu si al tau . Cu ajutorul lui Elize o sa-mi pot activa iar si puterile magice , care o sa ma faca si mai puternic si o sa devin un hibrid cu puteri de vrajitor si vampir . Atunci nu o sa mai fiu invins de nimeni . Acum i-ati la revedere surioara . 

 Cand cei l-ati puri au  vazut si au auzit tot ce Hector a spus , sau repezit in ajutorul lui Suky. Anna , Kaly si Bonnie sau repezit in ajutorul lui Suky , luando si fugind cu ea cat de departe posibil . Klaus , Elaijah si Cristo l-au tinut pe Hector si Elize  ocupati   pana cand fetele o  rapeau pe Suky si fugeau .  Cand au vazut ca  Suky a reusit sa scape au incercat si ei sa scape  , numai ca Marcel a fost prin de  Elize  fiind omorat pe loc de catre Hector , cand Klaus si Elaijah  au vazut asta  au fugit  catre Suky si cei lalti . 

- Stapana sunteti bine ? Intreaba Elaijah ingrijorat 

- Sunt bine , dar sunt slabita , trebuie sa ma  hranesc . 

- Bonnie si Anna , plecati dupa mancare aduceti cat mai multi oameni si aveti grija  sa nu  fiti vazute . 

- Am inteles Elaijah  . Spuse Anna luand-o la pas repede  ea si Bonnie . 

- Unde sunt  Cristo si Elena ? Intreaba  Suky  nedumerita 

- Stapana Elena si Cristo .... 

Va urma ... 

A/N Sper ca va plac si  capitolele  in care aflam despre trecutul unor persoana sau chiar ale tuturor  , cine stie totul o sa se vada pe viitor ! 
Va multumesc si sa ma scuzati-mi greselile de ortografie  








Cine sunt eu cu adevărat ?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum