Plecam din sala tronurilor si ajungem undeva intr-o sala cu multe usii unde e decat un scriu negru deschis , iar inauntru tapitaria lui era rosie ca si sangel . Cei patru se aseaja in fata sicriului si imi spun ca pot trece de ei toti si pot aseza scriul asa cum trebuie , antrenamentul meu va lua capat , tot ce trebuie sa fac e sa-mi folosesc doar vampirul din mine . Incepe razboiul , o vad pe Bonnie cum isi scoate biciul pe Elaijah cum isi pune puterile in miscare , pe Ana cum ma ficheaza cu privirea si pe Marcel care isi scotea focul din el . Toti se uita unul la altu si dau din cap semn ca lupta va incepe , ma uit in jurul meu si imi ma vad intr-un geam cu ochii albastri , imi pun scutul in miscare si incerc sa folosesc si celalte puteri , observ ca da roade , primul care ma ataca este Marcel aruncand spre mine cu foc , dar folosesc puterile naturi si ii dau o baie pe cinste ceea ce ii neutralizeaza puterile , ii sucesc gatul si il las lat jos , umatorul care ma ataca fiind Elaijah , care ma ataca cu puterile naturi , inca cu o rafala de vant ma izbeste intrun perete lasandu-ma putin ametit , dar fara sa-si dea seama cand ma ridic il zaresc cu privirea ii acaparez ochii si ii las o durere de cap incat sa-mi dea timp ca sa-l pot neutraliza si pe el . Ana vicleama si iute o vad cum cu o clipire de ochii imi lasa dureri de cap si cad la pamant parea aproape invins dar cand ea se apropie , forme o tornada langa mine care o invarte destul de bine , si o arunca in perte , fata nici macar nu parea lovita se ridica de jos si ma ataca cu viteza decid sa-i la o smoala pe picioare , asa ca , cu puterile naturi o lasa fara vedere , o arunc intrun perete si o las fara viata o scurta perioada te timp . Ultima ramasa este Bonnie , pe cat de bine arata , pe atat de buna este in lupta . O vad cum isi oduiste corpul iar biciul se inchina in mainile ei . Cine credea ca voi putea vedea vreo data un vampir sau varcolac cu o arma sfanta . Ma ataca cu putere , si imi citeste toate miscarile , o vad cum incearca un atac din lateral cu o intoarcere brusca , ceea ce inseamna ca in loc sa vina pe drepata biciul va lovii pe stanga , ma feresc si cu puterea naturi fac putina ceata , ceea ce-mi da timp sa ma odihnesc , o vad cum invarte biciul iar ceata mea dispare intr-o secunda. Doamne femeia asta chiar imi da de furca.. incerc sa o tintesc cu privirea , dar se fereste intr-o clipita si in urmatoarea secunda reuseste sa ma lipeasca de tavan cu biciul .
- Credeam ca esti mai bun . Pe restu i-ai doborat imediat.
- Nu ma pot pune cu un vampir ce are o arma sfanta si puterea de a vedea viitorul .
- Te poti pune esti un sange pur , poti controla si viitorul
-Bine tu ai vrut-o .
Cum mi-a spus ceea ce avea de spus , am scap din stransorea ei si vand in viitor printr-o fractiune de secunda ceea ce urma sa se intample asa ca schimb viitorul in favoarea meal , creez um mic val de apa , pe care stiam ca o sa-l sparga dar in momentul acela va fii vulnerabila , ceea ce-mi ofera timp sa scot fumul morti si sa o prind in el , dupa ce o prind si o las fara nici o miscare o neutralizez si pe ea . Terminand cu toti patru ii asez unul langa altul dupa ma duc langa scriu pe care-l iau pe sus si il asez in mijlocul incaperi unde parea sa fie locul lui , ii pun capacul si incep sa-l sterg de praf , parea foarte murdar , ma asez pe el si astept ca adormiti mei tovarasi de lupta sa se trezeasca . Dupa doua ore de somn ii vad cum se ridica si fiecare au un zambet pe buze dar si o intrebare pe limba .
- Esti un pur , dar nu ca si noi , adica esti un pur , pur un sange albastru !
- Asta am aflat si eu acum putin timp .
- Bun ai reusit sa treci de noi 3 , dar chiar si de Bonnie care e cea mai puternica dintre noi toti .
- Ei bine baieti a avut putin ajutor din partea mea .
- Este adevarat Elaijah , Bonnie mia dat amuite sfaturi in timpul bataliei .
- Ca veni vorba de batalie , trebuie sa mananci ceva repede si mergem la piscina sa ne odihnim. [Spune Ana cu un zambet pe buze ]
CITEȘTI
Cine sunt eu cu adevărat ?
ParanormalEste povestea unui băiat Alec care până la vârsta de 18 ani a crezut ca e o persoană normală , dar odată ce se apromie de vârstă de 18 ani o sa afle cine e el cu adevărat