- Ce vrei Alec , si cum ai trecut de garzile mele !
Doar atat apuca sa spuna Sukie , inainte ca eu sa ma folosesc viteza unui vampir pentru a o prinde de gat si inpinge in perete . Toti vampiri au aparut ca din umbre , pana ca si cei puri au aparut gata sa ma atace , pentru ca le-am atacat regina. Sukie se uita la ei si dintr-o miscare de mana ii opreste pe toti cei care voiau sa atace.
- Deci aiiiiiii, devenit tribirdul perfect , de ce ai nevoie copile ?
- Tribirdul perfect intrebal unul din cei puri ?
- Da Luka tribirdul perfect ! Jumate vampir , jumate vrajitor si jumate varcolac , este cel mai puternic monstru de pe pamant , el e stapanul tuturor raselor .
- Nu ! E o anomalie trebuie sa moara !!!
Si atat spune si ma ataca . Ii dau drumul lui Sukie si ma uit la ea , sa vad daca o sa faca ea vreo miscare . Dar ea doar spune .
- Stop !! Daca vreti o lupta , atunci vom merge pe tarmaul vampirilor , acolo se va duce lupta , in arena luptelor se va da verdictul vostru , cine va trai si cine va muri !
- Atunci asa sa fie ! Spun eu plin de nervi
- Sa-ti spui rugaciunea anomalie !
Dupa ce toti pleaca sa se pregateasca si sa se antreneze eu raman cu Sukie singur , ma uit la ea si vad ca e ingrijorata. Se uita la mine si nu stia ce sa zica ..
- Zi ceva nu mai fi asa ingrijorata !
- Alec taci !! Esti un pui , un nou nascut , inca nu iti controlezi vampriul din tine !
- Sunt un tribird am cele 3 rase in mine !
- Alec vampiri pot devii mostri de neoprit , termina cu prostile Luka e unul dintre cei mai batrani vampiri de pe pamant , e mai tanar decat mine cu 200 de ani , e unul din cei puri , iar vampiri puri pot avea puteri , iti pot crea dureri , controla fortele naturi , vedea in viitor , putere in exces , sau fumul morti . Iar Luka are fumul morti Alec , te poate omora , unui vampir ii este interzis sa-si foloseasca puterile in lumea oamenilor , dar pe taramul nostru ai cale libera la orice .
- Si eu sunt un sange pur , care ar trebui sa fie specialitatea mea ?
- Alec cand te-ai transformat ?
- Azi pe la ora 9 dimineata , de ce ?
- Puterea ta speciala va aparea dupa 24 de ore , adica maine inainte sa mergem pe taramul vampirilor , pentru ca vom pleca de aici la 12:00 ora pranzului . Vom afla si vom incepe sa te antrenezi cu ea la castel .
- Castel ? Tu ai asa ceva ?
- Draguta crezi ca ma numesc Regina , doar pentru ca sunt cea mai batrana ? Ti-am mai spus odata povestea .
- Bine , bine , pana atunci ma poti invata sa-mi potolesc pofta de sange ?
- Metoda usoara sau grea ? Intreaba ea fara nici un stres
- Care e mai eficienta ?
- Ambele prostutule , doar ca una dureaza 5 ore iar alta dureaza 3 saptamani ..
- Grea sa fie !
- Bun la subsol in 5 minute , si ti-as zice sa te imbraci sport !
Unul din servitori mei ma duc catre asa zisa mea camera , imi deschid geanta si observ ca am o pereche de pantaloni scurti si un maieu .. Ma uit in oglinda de 3 ori , si observ ca ochii mei caprui si normali , sau transformat intru albastru de safir , care seduce pe orcine , muschii de pe corpul meu sunt de 3 ori mai mari , sunt putin mai inalt , iar parul meu a devenit de un cenusiu iremarcabil . Teoretic ma ador singur. Rog pe uni din servitori ca sa ma ajute sa ajung la subsol , unde Sukie statea pe un scaun , iar in fata ei era altul liber. cu catusi, Ok sa ma chinuie !
- Uite Alec nu pot sa fac asta inainte de o lupta , o sa te slabeasca mult .
- Asa ca o sa vezi cum decurge totul , nu multi rezista la asta !
- Bine sefa.
- Aduceti nou nascutul .
Ma uit cum usa se deschide , si vad un pusti cam de varsta mea intrand pe usa cu o putere de neoprit din ce vad eu , e asezat cu forta pe scaun , dar scapa si se infige la gatul lui Sukie. Cand vad asta dintr-un deget ridicat il zbor in pertele din fata mea , dupa imi folosesc puterea ca sa-l prind de gat si sa-l pun pe scaun . inchide catusile , iar Sukie imi da un pahar cu sange si-mi spune sa-l beau incet . vad cum langa baiat apare 3 barabati cu 3 butoaie scoase din frigider. Si simt mirosul de sange , ochii mi se fac rosi , dar Sukie ma apuca de mana si ma calmez imediat , il vad pe baiat cum se lupta cu pofta de sange si cu dorinta de a ataca , dupa 2 ore jumate , cei 3 ies cu butoaiele de sange din camera , si intra 5 fete in camera din cate simt sunt oameni . Ma uit la ele , si le vad cum isi aseza un scaun langa baiat si incep sa-si taie venele de la maini, incercand sa-l inebuneasca pe baiat , dar observ ca el nu are nici o atractie pentru sange, observ cum e transpirat, dar nici macar un semn ca ar vrea sa atace , ma uit la Sukie si vad cum face sem unei fete sa ii puna sange pe buze , fata , sa-si treaca mana pe langa gura lui , dar baiatul nimic , se uita doar la mine si pleca capul .Ma uit la Sukie si deja pofta me de sange dispare si furia ma apuca.
- Cred ca ajunge Sukie .
- Se termina in 5 ore Alec , au trecut doar 4 ore lipseste o ora , asa ca asteapta , nu putem intrerupe asta acum pentru ca ca daca nu e pregatit , cum trebuie si-l eliberezi acum va ataca tot si pe toti care suntem aici .
- Daca dureaza mai mult de o ora , eu o sa opresc asta si stii destul de bine ca pot !
- Asa sa fie .
Ora a trecut destul de repede , iar pustiul a fost eliberate , se simtea bine , chiar nu voia sa manance , si totusi Sukie a vrut sa-i offere o femeie din cele care erau acolo , dar el a refuzat .Noaptea a venit ca si zborul , doar ca luna plina era puternica in seara asta , iar Saynne ma invatat cand luna plina e puternica trebuie sa-i absorb puterile ca sa imi pot mari puterile.
- Sukie eu ies in gradina sa fac o vraja !
- Aici nu se fac vraji copile !
- Luna plina e sus pe cer , eu trebuie sa-mi fac ritualul , tineti vampiri in casa , cand luna atinge apogeul si eu o sa ating apogeul in puterile varcolacului.
- Bine , ai grija nu esti singurul varcolac carui ii place sa dea tarcoale pe aici .
- Nu-ti face griji sunt alfa ai uitat ?
- De asta imi e si frica , pentru ca nu e haita ta aici si altele unde alfa se omora intre ei la fiecare luna plina pentru mai multa putere .
- Stai calma .
-Ok
Ies in curtea din spate si deschid steua luni , incep sa-mi fac incantatia , dar aud si simt miscari din padure cat si de la geamurile conacului .Asta ma perturba , asa ca incep sa fac o mica vraja , care punea peste tot in jurul meu ceata . Dupa ce ceata ma acoperit , am inceput sa absorb puterea luni , ma simteam mai puternic si de neoprit , simt ca luna atince apogeul , si din nou simt prima durere pe care am simtit-o cand m-am transformat prima data , toate oasele mi se rupeau din nou dar se repuneau la loc mai rapid . Ma asteptam sa ma vad iar lup , dar nu , eram in doua picioare cu ghearele mai lungi si mai ascutite , coltii de vampiri ii inlocuiau pe cei de varcolac , pielea era neagra ca si carbunele cu unele tente de albastru marin , ochii mei de safir devenisera un carbune unde aparea un punct albastru . Ma asez jos pe iarba si continui absorbirea luni , cand din tufis sar 4 varcolaci care par a fi alfa. Sa incepa antrenamentele mele pentru lupta de maine . Dupa ce dobor toti varcolaci , ma transform inapoi in om si intru in casa , ma duc in camera mea si somn .
va urma...
CITEȘTI
Cine sunt eu cu adevărat ?
ParanormalEste povestea unui băiat Alec care până la vârsta de 18 ani a crezut ca e o persoană normală , dar odată ce se apromie de vârstă de 18 ani o sa afle cine e el cu adevărat