Pov Călin & Bogdan

5 0 0
                                    

Pov Călin

Salut sunt Călin, am un frate geamăn care e mai prost de fel , am o bunica care de foarte scurt timp am aflat ca face parte dintr-un sabat si ca e o vrăjitoare ( Ceva mai frumos de atat se poate întâmpla ) . Din cate am inteles până acum nu am avut puteri , dar se pare ca puterile mele au revenit , si ca asta e din cauza lui Alec .
Lăsăm asta de o parte , sunt unul din cei mai buni prieteni ai lui Alec , puțin gelos pe el , pentru ca are o viață asa perfectă, adică e perfect in toate , ceva mai rău de atat se poate întâmpla ?
Adică alerg dupa Carla de 3 ani de zile si ea nici macar nu mi-a oferit atentie până sa fie cu Alec , deoarece eram doar un om obișnuit, un om de rand cum spune ea , sau prin simplu fapt ca nu aveam puteri ?
Ceva e cert poate acum o pot cuceri .

Pov Bogdan

Salut eu sunt Bogdan , am un frate geamăn Călin, care foarte enervant , dar e fratele meu , mai nou am aflat ca am puteri si ca bunica mea e o vrăjitoare. Ore poate fi ceva mai spectaculos ca asta ?
Sunt o persoana bună, am un prieten bun Alec , care din cauza lui mi-am recăpătat puterile , si acum pot face vrăji, sunt nebun dupa o fata care nu imi da atentie decât cât unui prieten , aceea e Alina , care stiu destul de bine că-l iubește pe Alec si ca nu vrea să-l mai vadă asa mult lângă Carla , dar ea nu stie ca eu vreau mai mult decât o prietenie cu ea . O iubesc asa mult si vreau sa fie a mea , dar nu cred ca asta are sa se întâmple . Nu-s gelos pe Alec pentru ca imi e cel mai bun prieten , chiar dacă el are tot ce isi doreste , e o persoana minunată .

Nu trec multe zile până când Sellena începe antrenamentele cu cei 2 , pentru ai învăța si le explice totul despre lumea supranaturală , si cine e Alec cu adevărat , si ce trebuie el sa stie si ce nu.

- Bogdan , Călin coborîți jos !

-B: Da bunico ?

-C: Ce e bunico ?

- De azi viața voastră o sa se schimbe , trebuie să începeți antrenamentele pentru magie si vrăji. Iar la umramatoare lună plină, vom afla ce fel de vrăjitori sunteti .

-B: Ce fel de vrăjitori, adică?

-C: Ce prost esti , bun sau răi idiotule .

- Taceti amândoi, nu există vrăjitori buni sau răi, nu asa veți fi împărțiți, există vrăjitori de : apa , timp , foc , lună care voi nu sunteți, natura.

- C: De ce nu putem fi de lună?

- Pentru ca bunica lui Alec , Alexandra e vrăjitoare supremă, vrăjitoare luni , sabatul nostru este numit sabatul Luni , iar Alec deja este descendentul Luni .

- C : Si inca odata Alec primește ce e mai bun, ceva mai nou ai bunico ?

- B: Nu mai fi asa arogant si gelos pe cel mai bun prieten al tau fraiere , dar totusi bunico de ce din cauza lui Alec ne-am recăpătat puterile ?

- Bun o sa va spun. Alec este hibridul celor 3 rase supranaturale.

-C: Cele 3 rase supranaturale?

- Da , adică el este vrăjitor din cauza mamaie lui , varcolac din cauza tatălui său si vampiri din cauza lui Suki si a Alexandrei , pentru a putea rezista magiei puternice pe care o are si spiritului de varcolac , Alexandra ia schimbat sângele de om cu unul de vampir pur.

- B: Vampir pur , adică?

- Vampiri pur nu sunt cei transformați dintr-o muscatura , sunt cei care au fost primii vampiri creați de cei ce dețin magia întunecată

-B: Iar Suki e singurul vampir pur ?

- Nu mai sunt si alti , dar ea si fratele ei sunt primi vampiri creați.

- C: Adică e cea mai bătrână prostule.

-B: Vorbește inteligenta pământului.

- Puteți sa terminati amândoi si sa va concentrati ?

- B: Dar bunico de ce nu la ajutat fratele ei ?

- Fratele lui Suki este inchis in ochiul vampirului , el este un hibirid dintre vrajitori si vampiri , era raul pe pământ de aceea a fost inchis .

- B: Aaa... Bine bunico începem antrenamentul ?

- Da .

Timp de o spt cei 2 sau antrenat , ca si restul băieților din sabat , pentru ca la sfârșitul săptămânii urmau să-și afle puterile . Antrenamentul pe care Sellena le-a oferit nepoților sai , erau mai mult pentru vrăjitori timpului , asa ca ea consider ca ei vor fii vrăjitori ai timpului ca si ea . Dar a uitat ca in Luna plină a alegeri puteri sunt supuși toți la toate probele , de la vrăjitori timpului până la vrăjitori Luni . Acestea fiind întâmplate ea așteaptă cu nerăbdare să vină lună plină.

Va urma ...

A/N

Un capitol foarte scurt sper sa va placă, stati pe aproape urmează să se schimbe multe . Imi pare rau ca postez asa greu , dar am timpul foarte încărcat

Cine sunt eu cu adevărat ?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum