Nyitott szemmel járj

3.6K 88 1
                                    

Nate

Reggel korán felkeltem, gyors zuhany után, gondoltam szedek össze pár dolgot Katenek, épp a szobájába tartottam, amikor észrevettem Beccát, aki Kate ruháit pakolta.
-Úgy látom megelőztél, én is erre készültem. De már megyek is, nem akarlak zavarni. -mondtam és elakartam hagyni a szobát.
-Várj Nate! -szólt Becca. Ketten gyorsabban végzünk. -mondta, szemei vörösek voltak, és ahogy látom ő se aludt valami sokat az éjjel.
-Rendben. Becca, amikor a kórházba összevitatkoztunk, mire gondoltál, amikor azt mondtad, hogy nem látom ami a szemem előtt van? -kíváncsi voltam a válaszára.
-Hát jó. Tömör és rövid leszek. Amióta ismeritek egymást Katetel folyamatosan macska-egér játékot játszottok, elakartok bújni az érzelmeitek elől, ezért bántjátok egymást. Pedig még a vak is látja hogy vonzódtok egymáshoz..
Szavai lesúlytottak, de jól látta, ilyen volt a kapcsolatunk.
-Tudod, nagyon megbántam, ahogy Katetel viselkedtem, nem ezt érdemelte, és ha tethetném előröl kezdenék mindent -soha nem vonzódtam még ennyire egy nőhöz se, mint Katehez.
-Újra kezdhetitek. -sóhajtott egyet. Ha felébred..
-Tudod, ez a helyzet mindenkinek nehéz. Kate egy erős nő, úgy ismertem meg hogy ő soha nem adja fel, és harcolni fog, felfog épülni.-próbáltam vígaszt nyújtani, de Becca könnyei egyre jobban potyogtak.Hirtelen berohant Ryan.
-Mégis mit csináltál Nate?-kiabált, még soha nem láttam ennyire idegesnek Ryant.
-Semmit se csináltam, de még a legjobb barátom is a legrosszabbat feltételezi rólam.- rosszul esett Ryan kirohanása, de úgy látom Becca tényleg sokat jelent neki.
-Ryan, Nate semmi rosszat nem tett, épp ellenkezőleg csak vígasztalni próbált. -mondta Becca.
-Sajnálom haver, nem kellett volna a legrosszabbra gondolnom, de amikor megláttam Beccát, elborúlt az agyam, én azt hittem, hogy.. -de nem tudta befejezni a mondatot mert közbevágtam.
-Mit hittél mi?? Abba bele se gondoltok, hogy én mit érzek? Kate miattam fekszik a kórházba, én vagyok a hibás mindenért ami vele történt, de azt tényleg nem gondoltam volna, hogy még te is ennyire ellenem vagy. -elhagytam a szobát és becsaptam magam után az ajtót, de Ryan és Becca utánam rohant.
-Várj Nate! -kiáltott Ryan.
-Mit akarsz? - kérdeztem.
-Haver, komolyan ne haragudj már, én csak.. -nem engedtem, hogy befejezze a mondatot.
-Mindegy, hagyjuk. De tudjátok mit? -Beccára pillantottam. Egyszer egy bölcs ember azt mondta, nem veszem észre, hogy mi van a szemem előtt. Basszátok meg, nyissátok ki a szemeteket! -Becca arca olyan piros volt, mint a paradicsom.
-Menj a francba Nate. -mondta, de mielőtt még mást is a fejemhez vágott volna, úgy döntöttem ott hagyom őket.

Fél óra múlva kézen fogva sétàltak az autóhoz.
-Úgy látom sikerült nyitott szemmel járni! -vágtam oda, a két fiatal nagyon boldognak tűnt.
-Kössz haver, felnyitottad a szemem, ez a gyönyörű lány már azóta tetszik, hogy belépett az életembe. Ami Katetel történt, arra döbbentett rá, hogy a mi életünk folyamatos veszélybe van, és ha egyszer meghalok, szeretném ha a halálom utolsó perceiben, boldog lennék.-csókot lehelt Becca ajkaira.
-Menjetek szobára, basszus.-mire kimondta a szavakat Becca keze a nyakamon csattant.
-Nate, vigyázz a szádra! -szólt Becca.
-Hallod, le se tagadhatnád hogy Kate a barátnőd!-nyúltam az érintett területre ahova ütött.
-Szerintem induljunk amíg jó kedvembe találsz. -szólt Becca, mire Ryan csak egyetértően bólintott.

A kórházba érve első gondolatom volt, hogy beszélnem kell Rickkel. A tegnapi nappal kapcsolatban. Kate szobájába lépve, észrevettem Rickket, aki a lány kezét fogta és úgy aludt. A látvány, ami fogadott kicsit meglepett.
-Főnök, ébredj!-mondtam, s kicsit meglöktem a vállát.
-Hh Nate csak te vagy az. -szemeit dörzsölgette, majd felállt.
-Főnök, van itt valami, amit meg kell beszélnünk. Mit keresett itt tegnap Becca apja? -kérdőn vártam a válaszát.
-Te mégis honnan tudod? Várj, nekem kell egy kávé, gyere vegyünk egyet, aztán mindent elmesélek.

Vettünk egy kávét, majd visszasiettünk Kate szobájába.
-Tehát, Jack felhívott. A lányomról akart beszélni, aki az ő lányával elszökött, hogy bosszút állhasson Susanne haláláért.-mondta, majd belekortyolt a kávéjába.
-De mégis honnan ismeri Leát? -kérdeztem.
-Ha nem vágnál közbe, akkor mindenre választ kapnál! Szóval Susanne halála után Lea nevet változtatott.-és én megint közbe vágtam.
-Á akkor ezért nem találtuk meg.
-Nate, ne szórakozz velem, befejezhetném?
-Ja, bocs főnök.
-A lányom neve, Kate Nicolson. Igen az a Kate aki itt fekszik az ágyba. -szavai hallatán nagyon megdöbbentem. Ezért nem találtunk Kateről semmit.
-Azta, ez de durva.
-Kate azért nyomozott a Black Dragon után, mert azt hiszi, hogy közünk volt az anyja halálához. Jacknak írt egy búcsúlevelet, melyben elmagyarázza, hogy az ellenséghez beépülnek és bosszút állnak.
-Dehát, ezt nem értem! Honnan veszi, hogy mi öltük meg? -kérdeztem, és tényleg nem értettem.
-Fogalmam sincs Nate.
-Lehetséges, hogy látott amikor elhagytam a lakást? Ez mindent megmagyarázna!
-Elképzelhető.
-Ha felébred, el kell mondanunk neki az igazat! -komolyan gondoltam, nem élhet abba a tudatba, hogy én vetettem véget az anyja életének.
-Nem tudhatja meg, hogy én vagyok az apja, hisz Nate Kate gyűlöl, ezt Jack is alátámasztotta. Azt hiszi, hogy elhagytam, pedig amíg nem érkeztek a fenyegetések, addig fogalmam sem volt, hogy született egy lányom. Szívem szerint elmondanám neki,de nem tudhatja meg, nem sodorhatom még nagyobb veszélybe .
-Rendben Főnök. -Rick hajthatatlan, de reméljük egy idő után megenyhül. -És ha már tudja, hogy te vagy az apja??
-Susanne utolsó szavaival azt mondta Leának, hogy keressen meg és én megvédem, de Lea annyira gyűlöl, hogy megtagadta utolsó kérését. Tehát szerintem nem tudja. De ha felébred egy idő után minden kiderül.
-Jól van Főnök.
-Nate napközben szeretnék Leával lenni szóval arra gondoltam, hogy amíg nem rendeződnek a dolgok, addig átvehetnéd az irányítást.
-Rendben, nekem is lenne egy kérésem. Szeretném az estéket Lea mellett tölteni, persze csak ha beleegyezel. Hibásnak érzem magam a történtek miatt.
-Jól van fiam. Gyere, el kell rendeznünk pár dolgot, aztán estére visszajössz hozzá.

Becca és Ryan egész nap Kate mellett maradt. A főnökkel bejelentettük a többieknek, hogy én veszem át az irányítást. Hazamentem pár dologért, de végül Kate szobájában kötöttem ki. Találtam pár könyvet, amit bevittem a kórházba. Ettől a naptól kezdve minden nap olvastam Katenek. A mai könyv a Rómeó és Júlia volt. Az elkövetkezendő hónapok alatt jöttem rá, hogy az én Júliám, nem más mint Kate.

Sziasztok, remélem tetszeni fog az új rész.
Legyen szép napotok!

A maffia àgyàbanWhere stories live. Discover now