4. rész

1.6K 52 14
                                    

Nate

A szállodát elhagyva, még most sem hittem el ezt az egészet. Dühös voltam, csalódott, de legbelül mégis boldog. Ezelőtt nem tudtam volna elképzelni magam mint szülő, de már első perctől kezdve különlegesek voltak az ikrek számomra. Mindent meg kell tennem a boldogságuk érdekében, de ezt a húzását Leának soha nem fogom megbocsájtani. Hogy lehetett ennyire önző és szívtelen.

-Haver várj már meg. -kiállt utánam Ryan.

-Ryan szállj le rólam.

-Nate, az Isten szerelmére, hallgass végig.

-Hogy titkolhattad el előlem, hisz te vagy a legjobb barátom.

-Sajnálom, de úgy éreztem, nem az én tisztem, hogy meg tudd az igazat. Lea el akarta mondani, de mint látod, minden kiderült.

-Hagyjuk már Leát, valamikor régen mindenem odaadtam volna értem, de ma már csak gyűlöletet érzek iránta.

-Ugye tudod, hogy nekem nem kell hazudnod, hisz a legjobb barátod vagyok. Tudom, hogy még mindig szereted.

-Hát ebben tévedsz..-pedig nagyon is igaza volt, mérges vagyok rá, haragszok, de mindennek ellenére még mindig szeretem. Újra kezdtem az életemet, már másba vagyok szerelmes.

-Hagyjuk már ezt...

-Komolyan mondom.

-És hogy hívják? -most erre mi a francot válaszoljak.

-Amira..

-Rendben, s mikor szeretnéd bemutatni nekünk.

-Ryan, egyáltalán nem zavar, hogy még mindig mérges vagyok rád..

-Ne picsáskodj már.. tudod, hogy helyesen tettem, nem tőlem kellet tudomást szerezned az egészről.

-Most sem hiszem el, hogy ikreim vannak.. -sóhajtottam fel.

-Még nekem is nehéz felfognom, mellesleg a kislány egy igazi rosszcsont, hasonlít rád.

-Igen, már rájöttem. Viszont Nate nagyon távolságtartó volt már az első találkozásnál is.

-Adj neki időt.. Nem lehet könnyű neki ez a szituáció, mellesleg azt ne feledd, hogy miattad szöktek el. Suzi mindenáron megakart találni..

-Ez kis is ment a fejemből, de mit csináltam én? A szeme láttára rángattam Leát, mint valami vadállat.

-Láttam... talán újra fel kellene keresned a pszichológusodat.

-Ez lesz a legjobb megoldás, nem akarom, hogy a gyerekek féljenek tőlem, és Leát sem akartam bántani, de annyira dühös voltam rá, nem tudtam megfékezni az indulataimat.

-Tudom, hogy mennyire nehéz neked is, de ha még egyszer,ennyire agresszív leszel Leával, akkor haver a saját kezemmel csinállak ki.

-Ryan ígérd meg, hogy ha még egyszer elfajulnak a dolgok, még a szart is kivered belőlem.

-Haver ezt kérned sem kell. Ezek szerint akkor köztünk minden rendben.

-Igen. -válaszolom. Viszont, ha még egyszer eltitkolsz előlem valamit, én kicsinállak.

-Ígérem nincs több titok. Haver nekem vissza kell mennem..

-Jó.. Lea nagyon kiborult? -válaszként bólintott, majd elindult.

A kórházba érve, megálltam Luke szobája előtt, s most már mindent értettem. Miért szakított Lexi Lukeal, s hogy miért mondta a korábbi beszélgetésünknél, hogy reméli megtudok bocsájtani.

A maffia àgyàbanTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang