Felejthetetlen éjszaka

2.4K 60 0
                                    

Lea

Nate lánykérése annyira meglepett. Álmomban sem gondoltam volna, hogy a mai nap megkéri a kezemet. Az izgatottságtól remegett a testem, s a szívem egyre hevesebben vert. 

-Igen! - válaszoltam határozottan egy bő percnyi hallgatás után. Válaszomra Nate megkönnyebbült arccal pillantott felém, majd az ujjamra húzta a csodaszép ékszert. Ajkaimra tapadt, s mindenki hatalmas tapsolásba kezdett.

-Cicus, már azt hittem nem lesz a válasz...

-Kicsim ne haragudj, de meglepődtem. Eszem ágába se jutott, hogy megakarod kérni a kezemet. Szeretlek. 

-Gratulálok gyermekem. -mosolygott anya, s jó szorosan a karjaiba vont. Apa valamit Nate fülébe súgott melynek következtében hatalmasat nyelt.

-Apa mit mondtál neki? -kértem számon. 

-Kicsim nyugi, csak felhívtam a figyelmét mi lesz ha fájdalmat okoz az egy szem lányomnak. -mosolygott apa, majd hátba veregette Natet.

-Rick javíthatatlan vagy. -szólt rá anya.

-Csajszy, ezt nem hiszem el. Egy napon kérték meg a kezünket. -ujjongott Becca.

-Nekem is nagyon meglepő. Mégis kinek az ötlete volt ez? -pillantottam a fiúkra.

-Tudod, anyukádtól kértünk segítséget. Én is hozzá mentem, s utánam Ryan is neki mondta el először a tervét.  -felelte Nate.

-Majd felhívott minket,s azt tanácsolta hogy kérjük meg ugyanazon a napon a kezeteket. Akkor szembesültem Nate tervével, s ő is az enyémmel. Úgy gondoltuk ez egy jó ötlet. -mosolygott Ryan, majd megpuszilta Beccat.

-De aranyosak.. -mosolygott Becca.

-Na de honnan van a videó? És a rengeteg kép? -kérdeztem, ugyanis fogalmam sem volt ki készítette őket.

-Ami azt illeti, Lukenak köszönhetjük. Nemrég a gépén kerestem pár számlát, s akkor pillantottam meg a videót és a képeket. Később elmagyarázta, hogy a fotózás a hobbija. -válaszolt Nate.

-Na ne!  A mi tökfilkó haverunk fotós? -kérdeztem.

-Hallottam, nem zavar, hogy én is itt vagyok. -beszélt teli szájjal Luke. 

-Luke, nem is tudom Lexi hogy tud elviselni. -fintorgott Becca.

-A válasz egyszerű: baromi jó vagyok az ágyban. -mosolygott, és észrevettem Lexi arca egyre jobban kezdett pirulni.

-Srácok, mi lenne velem nélkületek. -mondtam. -Szerintem kezdjük a vacsorát, aztán bulizzunk egy nagyot.

-Már ideje. -szólalt meg Luke. -Farkas éhes vagyok. 

-Idióta. -hangzott kórusba a dicséret.

 A vacsora nagyon finom volt, és egész jól éreztük magunkat az este folyamán. Egy pohár bornál többet nem ittam ugyanis tartogatom magam későbbre. Elmentem a mosdóba, de éreztem hogy valaki megszorítja a karom. 

-Nocsak, kedves menyasszonyom.. Hova, hova? -kérdezte Nate.

-Jaj szívem ne szórakozz, nagyon kell pisilnem.  Ha nem engedsz el bepisilek...

-Elengedlek, de előtte válaszolj a kérdésemre. Van rajtad bugyi?  -kérdezte. Fülig pirultam, azt hittem elfelejtkezett róla.

-Ni..ncs. nyeltem egy nagyot.

-Jó kislány. -mosolygott kajánul. Mit szólnál, ha mi lassan lelépnénk? -odalépett hozzám majd ajkaival elkezdte csókolgatni a nyakamat. 

A maffia àgyàbanTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon