Nate
Mióta Kate magához tért, jóformán nem is beszéltünk, nem akartam felzaklatni a buta kérdéseimmel. Viszont már nem bírok tovább várni, ha nem emlékszik semmire, akkor miért csókolt meg? Számomra az a csók jelentett mindent. Életemben nem éreztem még ehhez foghatót, egy nővel kapcsolatban sem. Vajon ő is így érez? Gondolataim kavarodtak a fejemben, és úgy döntöttem, meglátogatom,esetleg van -e szüksége valamire, vagy jól érzi -e magát.
Rossz szokásom, hogy nem kopogok. Egyszerűen besétáltam a szobájába, és ami ekkor fogadott, arra egyáltalán nem számítottam. Kate épp a fekete ruháját vette le, s szemem megakadt a gyönyörű testén, alakja egyszerűen tökéletes volt. Legszívesebben minden egyes porcikáját csókokkal leheltem volna végig. Bennem teste láttán meghűlt a vér és a férfiasságom ágaskodni kezdett. Folyamatos bámulásomat, a hangja zavarta meg.
-Hát te meg mi a francot csinálsz? Nálatok nem szokás kopogni? -kérdezte és ruháját rögtön magára kapta.
-Öö bocsi, nem tudtam, hogy épp öltözöl. -fogalmam se volt mit mondjak, ilyen még nem történt velem, zavarba jöttem egy lány hatására.
-Hát persze, de úgy láttam, hogy egyáltalán nem zavart.
-Nem igazán, ha valami jó azt megnézi az ember, szerintem jobb az a verzió, hogy bámultalak. Mi lett volna, ha kiabálva rohanok ki a szobából? Az egyértelműen azt jelenti hogy nem tetszik a látvány, amivel én 100 százalékig megvagyok elégedve.-kacsintottam egyet, s láttam rajta, higy iszonyatosan mérges.
-Mit képzelsz magadról? Van pofád szemtelenkedni azután, hogy leselkedsz utánam?
—Ugyan Kate, egyáltalán nem leselkedtem, csak megakartam.. csak arra voltam kíváncsi, hogy jól vagy -e. De most jobb lessz, ha én megyek.-az ajtó kilincset fogtam és kiakartam menni a szobából, nem akartam még ennél is kellemetlenebb helyzetbe hozni.
-Nate várj! -lágy hangon szólt utánam, imádtam mikor kiejti a nevemet.-Igen Kate.-
Figyelj, Becca elmondott mindent, tudok a maffiáról és arról is hogyan sérültem meg. Arra szeretnélek kérni, hogy edzenél engem? Tudom, hogy egy idő után, újra munkába kell állnom, és felkészült akarok lenni.
-Rendben, segítek. Ez a legkevesebb, amit tehetek, azok után, hogy a golyó elé ugrottál amit nekem szántak.De ha engem kérdezel, nem hiszem, hogy a Főnök, egyhamar munkába állít. A legfontosabb, hogy minél előbb meggyógyulj.
-Köszönöm, minél hamarabb munkába akarok állni. Tudok hónapokig magatehetetlennek éreztem magam, nem akarom újra ezt érezni. -bele se gondoltam, hogy ennyire megrázta az, ami vele történt.
-Sajnálom, ez az egész az én hibám. Miattam történt minden. -hibásnak éreztem magam a történtek miatt. Tudom, hogy nem emlékszel, de nem érdemeltem meg, amit tettél. Amióta itt vagy, folyamatosan csak bántottalak, állandóan macska-egér játékot játszottunk egymással. Viszont a történtek után, mindent megbántam, ahogy láttalak a kórházi ágyban feküdni, annyira gyengének tűntél,annyira ártatlannak. -szégyenembe lehajtottam a fejemet,és éreztem, hogy kezei végigsimítják az arcomat.
-Nate, bár nem emlékszek semmire, ne hibáztasd magad. Ha a golyó elé ugrottam, az az én döntésem volt, nem a tiéd. Arról pedig ami a múltban történt, mi lenne ha elfelejtenénk. Kezdhetnénk új lappal, akár még barátok is lehetnénk.-szavaival mintha kést döftek volna a szívembe, soha nem leszünk csak barátok, számomra mindig többet fog jelenteni.
-Annak nagyon örülnék Kate, mit szólsz a holnaphoz? -kérdeztem.
-Holnaphoz? -kétségbeesetten kérdezett vissza.
-Arra gondoltam, hogy holnap elkezdhetnénk az edzést, persze ha már elég felkészültnek érzed magad.
-Igen, az jó lenne, és mikor kezdenénk?
-5 órakor, a konyhában várlak, addig is pihend ki magad. -odaléptem hozzá, és hatalmas önuralomhoz volt szükségem, hogy ne csókoljam meg. Testem minden egyes porcikája kívánta az ajkai ízét, amióta megcsókoltam azóta folyamatosan csak ő jár a fejemben.
-Olyan korán? -kérdezte.
-Igen, a többiek nyolc óra jönnek, aki pedig edzeni akar 7 körül. Legalább nem lesz dugig az edzőterem, edzés után pedig gyakoroljuk a lövést. A délutánod így szabad lesz.
-Rendben, köszönöm Nate.
-Nem kell megköszönnöd. Most pedig feküdj le és pihenj. Holnapra rengeteg energiára lesz szükséged. -végigsimítottam az arcát, láttam rajta, hogy zavarban van, szaggatott légzése is bizonyította. Jó éjt cicus! -egy puszit adtam a homlokára, majd elindultam a szobámba.
Nem tudom mi van velem, folyamatosan csak rá gondolok, szívem szerint minden egyes percben vele lennék, vajon ő mit érez irántam? Úgy érzem kezdem megszeretni, vagy talán már szerelmes is vagyok? Egy dolog biztos, számomra Kate nagyon sokat jelent, és talán jobb lessz neki, ha csak a barátja leszek.
Lea
Nate látogatása nagyon felkavart, most is mosolyt csal az arcomra, hogy egy szál fehérneműben látott. Utána percekig zavarban volt, majd kesőbb elengedett egy-két beszólást. Nagyon félek az edzésektől, fogalmam sincs miért kértem meg rá, hogy segítsen. Vagyis legbelül tudom, azt akarom, hogy a közelembe legyen. Mennyire buta vagyok. Hisz köztünk úgyse lehet semmi, már csak anya miatt is. Őszintén szólva nem tudom mit tegyek, kiakarom deríteni miért ölték meg anyát, de szívem szerint Natetel lennék. Amikor megláttam az ajtóba, láttam, hogy ha tehette volna a szemeivel felfal, tehát vonzódik hozzám, azt viszont nem tudom, hogy ő is kezd -e érzelmeket táplálni irántam. Egész este forgolódtam az ágyba, nem tudtam aludni, pedig holnap korán kelek. Valamikor az este folyamán sikerült elaludnom.
-Kate ébredj, 5 óra múlt.-mondta Nate.
-Én még aludni szeretnék, hagyj. -mondtam, ez biztos csak egy álom hisz nemrég aludtam el.
-Nem mondom el mégyegyszer, hogy ébredj! Ha nem akkor pórul jársz! -mondta idegesen.
-Mi lessz ha nem kelek fel, talán megbüntetsz? Ebbe én is benne lennék! -milyen piszkos álmaim vannak Natetel, le se tagadhatnám, hogy kívánom őt.
-Cicám, cicám úgy látom pajkos hangulatba ébredtél! Amire visszajövök öltözz fel, ha nem azt nagyon megbánod!-micsoda egy àlom.Percekkel később a hangjára lettem figyelmes.
-Én figyelmeztettelek. -mondta dörmögő hangon. -csak annyit éreztem, hogy tiszta víz vagyok, amire persze rögtön kiugrottam az ágyból, amikor hirtelen nekiütköztem Natenek és ráestem.
-Mi a franc? -kérdeztem, az az idióta rámöntött egy vödör vizet, és úgy láttam nagyon tetszik neki a látvány, ugyanis egy szál fehér atlétába feküdtem rajta.
-Most pedig következik a büntetés. -mondta és gyönyörű mosolyát megvillantotta. A fenébe azt hittem álmodtam, de ezek szerint nem. Éreztem, hogy elpirulok.
-Én csak azt hittem hogy.. -motyogtam. Azt hittem hogy álmodok. -mondtam mire, végre a melleimről a szememhez emelte tekintetét.
-Szóval cicus szoktál rólam álmodni? -kérdezte.
-Ö .. -mi a franc? Zavarba vagyok. -Nate húzz ki a szobámból!
-De nem tudok! -mondta és mosolygott, úgy láttam élvezi az egészet.
-Mi az hogy nem tudsz? -kérdeztem és akkor esett le, hogy még mindig rajta fekszek.Rögtön felugrottam.
-Igy már menni fog. -felállt es a szemeivel végignézett rajtam, majd egyre közelebb jött.-Kate gyönyörű vagy! -miután mindezt kimondta ajkaimra tapadt és heves csókcsatába kezdtünk. Elgyengültem, nem tudtam magamtól eltolni, akármennyire is próbáltam. Belemerültem ajkai ízébe, és úgy éreztem már nem tudok leállni.
ESTÁS LEYENDO
A maffia àgyàban
AcciónLea Baker 18 évesen veszíti el èdesanyját, és minden erejével ki akarja deríteni hogy ki az aki anyja halálát okozta. Annyira messzire kell ásnia,hogy egy szempillantás alatt a maffiában találja magát. Képes lessz szembenézni az igaszsággal? Vajon a...