Drága Júliám!

2.6K 85 2
                                    


Nate

Megbeszéltem a többiekkel, hogy Cassandrával később megyünk a buliba. Reméltem, hogy egy kiadós szopásban részesít. Miközben a farkamat szopta, egyedül csak Kate járt az eszemben. Az agyamon pillanatképek futottak át, a megismerkedésünk, az elrablása, az, hogy a golyó elé ugrott, a kórházi pillanatok.... akaratlanul is elmosolyogtam.

-Elég, nekem ez most nem megy! -mondtam.

-Nathaniel, ez meg mit jelentsen? -kérdezte Cassandra.

-Cassandra nekem most ehhez nincs kedvem, inkább menjünk bulizni. -reméltem, hogy nem bombáz kérdésekkel.

-Ehhez annak a ribancnak van köze, igaz? Hogy is hívják Kate?

-Még egyszer ne merd a szádra venni, különben nagyon megbánod. -nagyon ideges lettem, hisz ezek a szavak egyáltalán nem illenek Katere.

-És még véded is? Ezt nem hiszem el..-mondta.

-Természetesen védem, hisz .. mindegy hagyjuk. Tudtommal megbeszéltük, hogy a mi kapcsolatunk csak szexuális jellegű lehet.. de ha neked ez nem felel meg akkor fejezzük be.

-Jaj, ne haragudj, csak rosszul esett, hogy elutasítottál. Menjünk inkább szórakozni... -nyávogott, komolyan mondom ezzel az idegeimre megy. Felkaptam a nadrágom, majd elindultunk.

Amint beléptem  az ajtón, Katetel szemben találtam magam. Csak a fehérneműje takarta a testét, és s látvány magával ragadott. Gyönyörű teste láttán férfiasságom merevedni kezdett, majdnem szétrobbant a nadrágomban.  A látvány nem csak engem ragadott magával, a pult körül ugyanis hatalmas férfitömeg fütyörészett, és tapsolt. Ezt nem hiszem el, Kate a pulton táncol? A többiek mégis hogy engedhették ezt meg? Nagyon mérges lettem, egyetlen célom az volt, hogy kivigyem az őrjöngő férfiak közül. Odarohantam, majd megpróbáltam leszedni a pultról, de sikertelenül.

-Kate azonnal gyere le onnan! -kiáltottam.

-Á Nate,megérkeztél? Hol hagytad plasztik Barbit?-kérdezte.

-Úgy látom még részegen is beszólogatsz. Cassandra valahol itt van, de ne tereld a témát azonnal szállj le, nem mondom el még egyszer.

-Biztos, hogy nem, tetszik a kilátás. -mondta majd rám kacsintott.

-Cicus nem mondom el még egyszer, ha nem szállsz le azt nagyon megkeserülöd!! -mondatom hallatán négykézlábra ereszkedett, s ajkait harapdálni kezdte, ami egyből beindított.

-És mégis mit csinálsz, ha nem azt teszem amit kérsz? Talán elfenekelsz? -ez a nő egyszer a sírba visz, miért kell ennyire szabad szájúnak lennie részegen? A többiek figyelemmel kísérték a jelenetünket, s elmondhatom, hogy nagyon jól szórakoztak.

-Hidd el szívesen elfenekelnélek, de nem használom ki a jelenlegi állapotodat. S tudod mit legszívesebben most tövig beléd dugnám, és addig basználak míg nem sikítod a nevemet. -szemei felcsillantak, és egy hatalmasat nyelt.

-FÚJ Nate, most ez komoly, -kérdezte Becca.

-Te csak hallgass, ugyanis ti miattatok van Kate ilyen állapotban... -láttam Beccán, hogy mennyire sajnálja, és a többiek is lesütötték a szemüket.

Mire Katehez fordultam hirtelen rám vetette magát, s az ajkaink összeértek , de józanságomnak köszönhetően eltoltam magamtól, majd Beccával ráadtuk a ruháját.

-Cicus, most hazamegyünk!

-Én nem, miért toltál el magadtól? Talán már nem kívánsz? -kérdezte.

-Ha tehetném, egész éjjel dugnálak, de most sokat ittál, és holnapra megbánnád.

-Nate...-miután kimondta a nevemet, szemei lecsukódtak.

-Srácok, ti majd gondoskodjatok Cassandráról, én pedig haza viszem Katet.

-Én is megyek. -mondta Becca. -Ez az egész az én hibám, nem figyeltem rá eléggé.

-Arra semmi szükség, bulizzatok nyugodtan... És nyugodj meg egy újjal sem nyúlok hozzá.

-Azt merem ajánlani, mert ha egy haja szála is meggörbül, én esküszöm, hogy kiheréllek. -mondta Becca, és szégyen, nem szégyen eléggé berezeltem tőle. Persze a fiúk jól szórakoztak.

-Nyugi Becca, vigyázok rá. -mondtam, majd elhagytam az épületet.

Kate az utat végig aludta, annyira gyönyörű és annyira ártatlan. Még mindig nem hiszem el, hogy a maffia tagja.. az utóbbi időben, nem vettem részt egyetlenegy maffiával kapcsolatos tevékenységben sem. Bevallom egyáltalán nem hiányzik, a drog csempészet, az ember ölés és a kínzás... de mi lesz ha Katenek már nem lesz szüksége rám? Tudok továbbra is az a kegyetlen maffiatag lenni aki voltam? A hatalmas villa látványa tárult elém, megérkeztünk. Felkaptam az ölembe, és úgy vittem be a szobájába. Letettem az ágyra, de a szemei kipattantak.

-Á, Nate, mit keresek a szobámba..-kérdezte.

-Cicus, hazahoztalak mert nagyon kiütötted magad. Szeretnél átöltözni? ha igen akkor addig kimegyek. -bólintott majd kisétáltam a szobából.

-Nate, betudnál jönni egy picit? -kiáltott Kate. Beléptem az ajtón, és láttam, hogy nem tudja hátul kigombolni a ruháját.

-Segítenél? -kérdezte. Odaléptem, s elkezdtem kigombolni a ruháját, érintésemre teste beleremegett, a levegőt is egyre szaporábban vette. Ruháját ledobta magáról, majd szembe fordult velem, és ajkaival ajkaimra tapadt. Csókunk vad volt, és kiszámíthatatlan, belemarkolt a férfiasságomba, melyre kéjesen mordultam egyet.  Kezeimmel fenekét markolásztam, mire elkezdte levenni a nadrágomat.

-Ne, Kate, ezt ne most, ne így, jaj Cicus teljesen megbolondítasz.

-Nate, nem akarom abbahagyni, kívánlak magamban akarlak érezni.

-Sajnálom, de nem lehet... -pedig nagyon nehéz visszafognom magam. Most pihenj, én a másik szobába leszek. Szemeim kikerekedtek, mivel Katen már nem volt fehérnemű, meztelenül állt előttem.

-Kérlek, nem menj, aludj velem ma éjszaka.-kérte. Igazán nehéz lesz aludnom ha meztelenül fog mellettem feküdni.

-Rendben, veled alszok, de mi lenne ha felvennél valamit? -kérdeztem.

-Azért öltöztem le mert nagyon melegem van... -ugye ez nem gond? -kérdezte pajkos vigyorral az arcán.

-Ami azt illeti, szerintem nem igazán tudok aludni, egy ilyen csodálatos látvány mellett.-mondtam, majd végig néztem a csodálatos testén.-De a kedvedért megpróbálom.

-Köszönöm. -mondta majd beugrott az ágyba.

Leöltöztem, majd lefeküdtem mellé. Láttam rajta, hogy valamit mondani szeretne. Fejét mellkasomra emelte, majd összekulcsoltuk kezeinket.

-Nate?

-Igen?

-Azt hiszem beléd szerettem. -mondta, mely szavak hatására szívem hevesebben vert. -bárcsak komolyan gondolná.

-Drága Júliám, én tudom, hogy belédszerettem.


Sziasztok Drágáim! Új rész! Mit szóltok hozzá? Várom a véleményeteket. Vajon most már együtt lehet a két fiatal? További szép napot!

A maffia àgyàbanDonde viven las historias. Descúbrelo ahora